Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Bygging av sparebøsse

edited November 2005 in Donaldisme

Jeg har tenkt å bygge en stor sparebøsse basert på onkel Skrues pengebinge i passende størrelse for å "huse" myntene mine (som man jo alltid har en drøss av)

Har noen av dere gjort dette, og i så fall hva blir de korrekte proposjoner? :)

Solveig :)

«13

Comments

• edited November -1

MatsGull her i forumet byggja ein modell av Skrues Pengebinge på 40x40x40 cm for nokre år sidan, basert på arbeidsteikningane til Don Rosa (stod i DD 14/01). Rettnok inga sparebøsse, men ein _imponerande_ modell som mellom anna fekk god omtale i Uncle Scrooge. Hadde nokre foto av denne før eg bytta server, har dei ikkje no lenger, men Mats har dei kanskje?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

MatsGull her i forumet byggja ein modell av Skrues Pengebinge på 40x40x40 cm for nokre år sidan, basert på arbeidsteikningane til Don Rosa (stod i DD 14/01). Rettnok inga sparebøsse, men ein _imponerande_ modell som mellom anna fekk god omtale i Uncle Scrooge. Hadde nokre foto av denne før eg bytta server, har dei ikkje no lenger, men Mats har dei kanskje?

Jeg husker tegningene til Don Rosa, det var der jeg fikk ideen, selv har jeg ikke så store ambisjoner som Mats, men så for meg at hvis man åpnet lokket på bøssen ville man se ned på mynthav og stupebrett, stige og også kontoret til Skrue, men at ingen andre "etasjer" vises.

Jeg vil virkelig sette pris på bilder av Mats sin versjon! :)

• edited November -1

Jøssenavn Solveig, det var faktisk **akkurat** slik jeg tenkte da jeg bygde min :O
    Som Olaf sa måler den 40 cm i bredden, høgen og dybden, og det er egentlig en ganske fin størrelse (hvis du har mange sparepenger).

Men - skikkelig tøff idé, og lykke til med modellen (du får bare spørre meg om du skulle støte på vanskeligheter;))

Her er noen bilder av min

www.home.no/matsgull/bingebilder.html

• edited November -1

JØSS! Bingen din er helt fabelaktig!!!

Oioi, min kommer nok til å blekne litt i forhold :)

Hva har du laget den av?

• edited November -1

Jeg får fram to bilder, skal det være fler? Hvor er penga liksom? :S

Ok, nå så jeg noen fler... fett lagd;)

• edited November -1

Finfin binge, men det mest imponerende var guttens hår. :)

• edited November -1

Utrolig fint laga! Bare aa böye seg i stövet for byggmesteren:)

• edited November -1

Ja slik går det om man ikke har sunne interesser!

Det skal forresten komme en artikkel om den i donaldblad nummer 50 har jeg fått vite.

Litt om byggematerialer og slikt:
    http://www.geocities.com/matsgullikstad/infoseksjon.html
    (Takk til Olaf som får de mislykkete hyperlinkene mine til å virke ;)

(Og hva håret angår, skal det ikke klippes før de nordiske landene er samlet til ett rike :)

• edited November -1

Diskusjonen minner meg forsåvidt om ei historie eg leste i ein Skrue Pocket for nokre år sidan, som handla om at Donald vann ei datamaskin med eit par program i eit lotteri, var overlykkeleg over at han endelig hadde hatt litt hell og gleda seg til å byrja å spele, men då han fekk datamaskina var det ikkje eit einaste spel blant programma. Det av programma som interesserte han mest var eit arkitekturprogram, så han byrja å lage enkle arbeidsteikningar og byggja små og enkle modellar for moro skuld. Dette blei tilfeldigvis sett av arkitektureliten som meinte at minimalisme var inne, og Donald blei difor raskt byens mest omtalte arkitekt. Tilfeldigvis byrja Skrues pengebinge omtrent då å bli for liten, så han leide inn Donald til å leie byggjingsarbeidet for seg, utan å vite at Donald fekk alle teikningane sine frå eit dataprogram såklart. Donald tråla dataprogrammet til han fann ei binge og byrja å byggja, utan å leggja merke til at den arbeidsteikninga han hadde funne eigentleg var for ei sparebøsse (han rekna med at «mm» på arbeidsteikninga var ein skrivefeil for «m»), så etter lange byggjingsprosessar med å overtale Skrue om at den svære opningen i toppen var for å pumpe inn pengar og at binga måtte byggjast av *plast*, gjekk alt veldig galent då Skrue byrja å fylle binga med pengar ... :-)

MatsGull skreiv:

Det skal forresten komme en artikkel om den i donaldblad nummer 50 har jeg fått vite.

Jøss, verkeleg? Ekstremt bra!

Litt om byggematerialer og slikt:
    http://www.geocities.com/matsgullikstad/infoseksjon.html
    (Takk til Olaf som får de mislykkete hyperlinkene mine til å virke ;)

Skriv URL-en rett fram, UTAN [url] og [/url], så verkar dei. :-)

• edited November -1

Super binge!:D

...men hvor mye kostet det å bygge den?

• edited November -1

Har sagt det før og sier det igjen: Det der er noe av det stiligste jeg har sett. Jeg bøyer meg i støvet leeeeeeeenge...

• edited November -1

Bingen din er berre heilt rå, Mats. På tide at han får merksemd i Donald-bladet. Når kjem forresten modellen av resten av Andeby?

• edited November -1

Bra arbeid du har gjort der MatsGull ! Stilig binge ;)

• edited November -1

Oh my god!!! Du har jo lagd en helt fantastisk pengebinge!!

• edited November -1

Bare å hive seg med i hyllesten. Dette var utrolig bra:)

• edited November -1

Det vanskeligste når man skal lage en riktig modell av pengebingen, er å lage kuppelen på taket riktig.

• edited November -1

Tusen takk folkens! Det er skikkelig morsomt at så mange har sansen for den :)

McGorien - den kan ikke ha kostet mer enn fire hundre kroner i materialer, for det er )som nevnt på den siden jeg linket til over her et sted) huntonittplater som er den største bestanddelen, også gikk det en del til maling og rull :)

176-761:
    "Det vanskeligste når man skal lage en riktig modell av pengebingen, er å lage kuppelen på taket riktig."

Nei, egentlig ikke. Man blåser opp en ballong til toppen på den får lik storleik som ønsket kuppel, belegger denne ballongen med pappmasjé, lar det tørke og tar et elegant hull på ballongen og vips - du har en fullkommen kuppel. Legg merke til at kanten må skjæres ordentlig og at kuppelen må ha en omgang sanding før lakkering. Spiret kan du bare tre i gjennom fra innsiden.

Men ærlig talt - tror du virkelig en gjerrigknark som Skrue ville brukt penger på å konstruere en slik renessanse-ting som en kuppel?

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Men ærlig talt - tror du virkelig en gjerrigknark som Skrue ville brukt penger på å konstruere en slik renessanse-ting som en kuppel?

Meinar å ha lest på DCML at ein italiensk artikkelserie om pengebinga og dens bestanddeler for nokre år sidan at kuppelen huser rommet der tenaren James bur. Og isåfall er eigentleg alt fullstendig logisk. Skrue er smart nok til å skjøne at det er ei fornuftig investering å ha James lett tilgjengeleg, og det er ikkje plass til han andre stadar i binga. Kanskje Skrue fekk kuppelen på billigsalg, og då blir jo det å montere på kuppelen med nevødrive arbeidskraft langt billigare enn å byggja ein ekstra etasje ...

• edited November -1

Ikke dumt, ikke dumt - kuppelen kan han ha fått fra hærens overskuddslager, det har visst mye rart til salgs :)

Jeg må si jeg fikk veldig lyst til å bygge en versjon av pocket-bingen nå, det ville blitt et herlig motstykke til den tradisjonelle!

Jeg mener jeg også så den planene over bestanddeler du nevner, vet du om en link til den, Olaf?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

MatsGull skreiv:

Meinar å ha lest på DCML at ein italiensk artikkelserie om pengebinga og dens bestanddeler for nokre år sidan at kuppelen huser rommet der tenaren James bur. Og isåfall er eigentleg alt fullstendig logisk. Skrue er smart nok til å skjøne at det er ei fornuftig investering å ha James lett tilgjengeleg, og det er ikkje plass til han andre stadar i binga. Kanskje Skrue fekk kuppelen på billigsalg, og då blir jo det å montere på kuppelen med nevødrive arbeidskraft langt billigare enn å byggja ein ekstra etasje ...

I så fall foregår alle pockethistoriane i tid **etter** dei i det ordinære bladet. Interessant. Det tyder på at Rikerud ikkje slo seg fram i Andeby før Skrue hadde vore der i lang tid.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?