Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Skrues kontor på Tegneseriemuseet

edited November 2005 in Donaldisme

Er det noen som har bilder av dette? :)

«1

Comments

• edited November -1

Oisann ... dette innlegget verka veldig meiningslaust etter at tittelen forsvann i ein forumkræsj. Oops.

Kan nokon fortelja meg kva tråden handlar om, så skal eg gjenopprette dette.

• edited November -1

Mener Solveig önsket bilder av Skrues kontor fra tegneserie- utstillinga/-museet. Kan selvsagt huske feil.

• edited November -1

Ligger eit par små bilder på www.tegneseriemuseet.no (trykk på "Donaldist")

• edited November -1

Jeg mener jeg har tatt et bilde av hele kontoret en gang, kan forsøke å finne det :)

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Jeg mener jeg har tatt et bilde av hele kontoret en gang, kan forsøke å finne det :)

Vær så snill og let godt! Jeg har VELDIG lyst til å se bilder! :)

• edited November -1

Tok et bilde av bildet:

http://putfile.com/pic.php?pic=11/32815430134.jpg&s=x12

Det var ikke godt å få tatt bilde der, for hele greia var bygget bak et gitter.

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Tok et bilde av bildet:

http://putfile.com/pic.php?pic=11/32815430134.jpg&s=x12

Det var ikke godt å få tatt bilde der, for hele greia var bygget bak et gitter.

Kjekt! Hva syntes du om rommet, var det verdt et besøk?

Hva synes dere andre? :)

• edited November -1

Vel, egentlig var det temmelig lite og så ganske hjemmesnekra ut, med et gammelt badekar med noen mynter og sedler oppi, etc, så jeg ville ikke dratt dit bare for det rommet.

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Vel, egentlig var det temmelig lite og så ganske hjemmesnekra ut, med et gammelt badekar med noen mynter og sedler oppi, etc, så jeg ville ikke dratt dit bare for det rommet.

Det var jo litt skuffende da, når de først skulle lage dette rommet vurde de jo fått til noe litt bedre da :)

• edited November -1

Dette har lite å gjera med det tråden handlar om, men: Den eine *fantastiske* donaldistiske modellen i full storleik som eksisterer her til lands, er 313-modellen som blei laga på nittitalet ein gong.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Dette har lite å gjera med det tråden handlar om, men: Den eine *fantastiske* donaldistiske modellen i full storleik som eksisterer her til lands, er 313-modellen som blei laga på nittitalet ein gong.

Hvor er den hen?

• edited November -1

Den er i privat eige av ein mann i Olsvik utanfor Bergen, om eg ikkje tar heilt feil. Vanvittig stilig bil, men det er mange her som veit meir om den enn meg (særleg så tidleg på morgonen).

• edited November -1

Jeg har sett den! Møtte den oppe på Haukelifjellet en for et par år siden. Da sto den riktignok på en henger, men den går for egen maskin også.

• edited November -1

Eg sat bak rattet ei kort stund under Donalds 70-årsfest i fjor, det same gjorde Fergus og Lillegull. Og Arild Midthun og Vicar. Den stod rettnok stille.

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Kan du som ekspert, si noe om hvorvidt dette kontoret er realistisk og korrekt i henhold til DRs tegninger av Pengebingen?

• edited November -1

Eg er ikkje ekspert, men ettersom eg har sett begge delar er det berre å seie at det er det ikkje.

(Sjølvsagt ikkje. Kontoret er jo byggja lenge før Don Rosa laga arbeidsteikningane, er det ikkje? Eller tar eg feil då?)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg er ikkje ekspert, men ettersom eg har sett begge delar er det berre å seie at det er det ikkje.

(Sjølvsagt ikkje. Kontoret er jo byggja lenge før Don Rosa laga arbeidsteikningane, er det ikkje? Eller tar eg feil då?)

I så fall har det selvsagt en grei forklaring på situasjonen. Uansett er det jo alltids mulig å justere en utstilling over tid.

• edited November -1

Personleg ser eg ikkje grunnen til at alle skal vera pålagt å følgja Don Rosas arbeidsteikningar. Desse arbeidsteikningane blei jo laga femti år etter at kontoret første gong hadde vore avbilda, og det har vore teikna i mange ulike formar og fasongar både før og etter at Don teikna arbeidsteikninga.

Når Don Rosa sjølv kan velja å avvike fullstendig frå desse arbeidsteikningane (viser til «Petter Smart - Hans første suksess», gitt ut berre eit år etter arbeidsteikninga, der Skrue har eit vindauge på kontoret sitt), er det iallfall ingen grunn til at alle andre skal vera pålagt å følgja denne. Ein må tenkja litt på kva som er praktisk òg. :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg sat bak rattet ei kort stund under Donalds 70-årsfest i fjor, det same gjorde Fergus og Lillegull. Og Arild Midthun og Vicar.

Alle samstundes?

• edited November -1

Nei. Som eg skreiv i førre innlegg om noko heilt anna, ein må tenkja litt på kva som er praktisk òg. Men Arild og Vicar, samt dottera til Arild, sat i bilen samantidig.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?