Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

1679111240

Comments

• edited November -1

Vi har prøvd å gjera det så lite surfevennlig som mogleg, men det er jo ikkje alltid kjempeenkelt når internett er så svært. :-)

• edited November -1

Om vanskegrada er for høg, for låg, passeleg? Kjem an på kor stor skilnaden er mellom 1-poeng- og 3-poengspørsmål.

• edited November -1

Syns vansklighetsgraden er litt stor siden dette er ett poengs...

• edited November -1

En kaster da bort ALT for mye tid på å delta i dette. Her leter en etter en detalj i en historie også blir en jaggu ta meg sittende og lese andre historier i samme publikasjonen. Nei jeg vil ha fritiden min tilbake :)

• edited November -1

Du er tydeligvis en av de faa, har kommet 12 nye medlemmer saa langt idag...:)

• edited November -1

krice skreiv:

Du er tydeligvis en av de faa, har kommet 12 nye medlemmer saa langt idag...

...Som har ført til at vi har fått 900 registrerte brukerer. :)

• edited November -1

fine spørsmål her, ja, og jeg tok **ikke** disse på strak arm;)

• edited November -1

krice skreiv:

Du er tydeligvis en av de faa, har kommet 12 nye medlemmer saa langt idag...:)

Åtti nye medlemer sidan den første informasjonen om NM byrja å lekke ut i avisene. :-)

• edited November -1

Maa vel sies aa väre et av de bedre reklamestuntene dette, hehe;)

• edited November -1

Absolutt - så er spørsmålet kor mange av desse som kjem til å vera igjen i januar ... :-)

• edited November -1

DonSon skreiv:

krice skreiv:

Du er tydeligvis en av de faa, har kommet 12 nye medlemmer saa langt idag...

...Som har ført til at vi har fått 900 registrerte brukerer. :)

Å herre min dag, dette forumet har vokst litt siden jeg pleide å være her kjempemasse! Nå ble jeg nesten litt stolt av å være nummer 16 som registrerte seg her inne :-)

• edited November -1

Da har jeg svart... Få rman ikke noe skriftlig bekreftelse på at man har svart? Har noia for at klokka blir tolv og pga tekniske feil så fikk dere aldri svarene mine.... :S Hvem vet, det kan jo hende...

• edited November -1

Du får vel opp ei side når du svarer der det står at svara dine er registrerte? Om du er usikker kan du klikke deg inn på NM-sida, og dersom svara dine står som default-verdiar i spørjaskjemaet, er dei registrerte.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Du får vel opp ei side når du svarer der det står at svara dine er registrerte? Om du er usikker kan du klikke deg inn på NM-sida, og dersom svara dine står som default-verdiar i spørjaskjemaet, er dei registrerte.

Jepp, de står der som default's... Kult kult.. Hehe.

• edited November -1

Kan vi diskutere svarene nå el?

• edited November -1

Ja då.

• edited November -1

Kor mange fly må du ha for å frakte ein milliard flaskekapslar?

Jeg svarte tusen, men det er kansje feil... Veit at det er fra Xanadu eller tilbake til Xanadu, men fant jo seff ik storyen.

Og den første barks historien var vel donald som brannman (fireman donald)?

• edited November -1

Svarene er lagt ut!!! Annen runde ser tøff ut !!

• edited November -1

Haha, dette må jeg klage på as... på tegneserier.no står det at alle DD&Co bladene for 2005 har 64 sider... Gjett om de skal få svi.

• edited November -1

Drit, jeg skreiv 1 million fly istedet for 1000. Drit.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?