Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

1235740

Comments

• edited November -1

Er dette enda et av dine forsøk på å få venner Jørn?

• edited November -1

Skulle gjerne arrangere ein svær premieutdelingsseremoni, men eg frykter at det ikkje er gjennomførbart. Så eg veljar å la Posten Norge BA ta seg av den jobben.

• edited November -1

Jørn McDuck skreiv:

Hvordan blir egentlig premeiutdelingen? En høytidelig sermoni der alle medlemmene møtes for å drikke Donaldbrus, spise Donaldkjeks og hylle vår Norske venn som motar pokalen av Kong Olaf av AOLriket?:-)

Ja, det skulle vært det!! ;) Men sjansene hadde vel blitt ganske liten for at det hadde blitt noe av den !

• edited November -1

Jørn McDuck skreiv:

Hvordan blir egentlig premeiutdelingen? En høytidelig sermoni der alle medlemmene møtes for å drikke Donaldbrus...

Når jeg avholder quiz i forbindelse med DDF(r)s møter så går det gjerne i litt sterkere saker enn brus - som regel likør.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Når jeg avholder quiz i forbindelse med DDF(r)s møter så går det gjerne i litt sterkere saker enn brus - som regel likør.

Naa er det vel strengt tatt ikke alle paa forumet som drikker/har lov aa drikke alkohol da...;)

• edited November -1

Eg ser ikkje den store forskjellen på å **ikkje** møtast for å drikke Donald-brus og å **ikkje** møtast for å drikke likør, så vi kan godt la vere å gjera begge deler. :-)

• edited November -1

Men hvor lang frist har man på å svare på de forskjellige oppgavene? Må man svare på alle for å være med i trekningen? Det kan jo bli pes for noen om man må svare hver dag liksom... Har du noen regler el?

• edited November -1

Pocket skreiv:

Men hvor lang frist har man på å svare på de forskjellige oppgavene?

Du må svare innan midnatt same dag. Veit at dette blir pes, og vi har diskutert å kanskje gjera det på ein annan måte, men grunnen til at vi har landa på denne løysinga er den herlege spenninga vi får ved å klare å leggja ut oppdaterte resultatlister kvar dag. :-)

Må man svare på alle for å være med i trekningen?

Nei, men det blir ikkje ei trekning. Den som får flest poeng, vinner. Det løner seg altså å svare på så mange som mogleg.

Har du noen regler el?

Planen er å få lagt ut ei fullstendig regelliste for meisterskapet i løpet av onsdag. Håper det er tidsnok.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Pocket skreiv:

Men hvor lang frist har man på å svare på de forskjellige oppgavene?

Du må svare innan midnatt same dag. Veit at dette blir pes, og vi har diskutert å kanskje gjera det på ein annan måte, men grunnen til at vi har landa på denne løysinga er den herlege spenninga vi får ved å klare å leggja ut oppdaterte resultatlister kvar dag. :-)

Må man svare på alle for å være med i trekningen?

Nei, men det blir ikkje ei trekning. Den som får flest poeng, vinner. Det løner seg altså å svare på så mange som mogleg.

Har du noen regler el?

Planen er å få lagt ut ei fullstendig regelliste for meisterskapet i løpet av onsdag. Håper det er tidsnok.

Høres bra ut. Sånn jeg håpet det blir. Når alt er ferdig, legger du da ut fullstendige resultatlister? Så kan man se hvor man stod i forhold til de andre deltagerne. Det er jo en konkurranse/mesterskap, så det hadde vært bra...

• edited November -1

Ja, det skal ikkje vera umogleg.

• edited November -1

Men legger du ut fullstendig oversikt hver dag, eller bare til slutt? Hehehe, for min del er det ok om du venter med full liste til slutten, ellers blir jeg bare demotivert... (men det viktigste er jo ikke å vinne, men å delta. og hysj på dere som sier noe annet!).

• edited November -1

Neinei, det er jo på slutten man skal se resultatet da... :)

• edited November -1

Dersom alt går etter planen blir det liste kvar dag, ja.

(men berre så det er sagt, lista blir IKKJE oppdatert rett etter midnatt altså. Svara må nemlig godkjennast manuelt, og det betyr at det blir masse svar som må lesast gjennom!)

... eller er det slik at folk heller har lyst til å vente til slutten før dei får vite noko?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

... eller er det slik at folk heller har lyst til å vente til slutten før dei får vite noko?

Jeg kunne tenke meg den varianten :)

• edited November -1

Nei.

• edited November -1

Nei, oppdatert liste hver dag. :) I hvert fall kanskje over de 15 beste eller no sånt?

• edited November -1

Jag tror också att det blir betydligt mer spännande om resultaten uppdateras varje dag.

• edited November -1

Meir spennande i toppen blir det. Meir spennande å delta i òg. Men eg trur Kristin kan ha eit poeng i at det kan vera utruleg demotiverande for dei som hamnar eit stykke ned på lista. :-)

«Sigvald har 108 poeng.
    germund har 106 poeng.
    Wilfu har 105 poeng.
    Du har 3 poeng.»

Ikkje så motiverande :-)

• edited November -1

Hva med ukesresultater? Oppdatert hver adventsøndag eller no... Tror nok mange kan falle fra underveis om de ser at de ligger langt bak. Eller som noen andre sa: liste over de 10-15 beste (kommer an på hvor mange som er med da..). Det begyner i overimorgen, hehehe....

• edited November -1

Hva med å bare offentliggjøre topp ti eller noe sånt hver dag? Listebunnen trenger jo ikke taes med :-) Eller ok, det blir kanskje bare teit. Jeg er ikke den hyppigste brukeren av dette forumet heller, så kanskje jeg bare skal holde kjeft... jeg overlever nok å tape, hehe (hvorfor skal jeg være med i utgangspunktet, tro? tja, jeg syntes det hørtes artig ut... også liker jeg konkurranser)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?