Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

1246740

Comments

• edited November -1

Mikro:

Jeg må bare si til Olaf og Tommy at Dere har min støtte 100% selv om JEG ikke vinner :)

Vel, da må jeg bare si til Olaf og Tommy at dere har _*0%*_ av min støtte dersom ikke jeg vinner.

:)

• edited November -1

hvordan fjerner jeg å motta mail når jeg har trykket:Varsle meg på e-post når nokon svarar i denne tråden???

• edited November -1

Du trykker på «Skru av e-postvarsling for denne tråden» øverst i tråden.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Viser til
    http://www.andebyonline.com/index.php?area=art&i...

Har lagt ned vanvittige mengdar arbeid i dette, og meir skal det bli, så eg håper at ALLE deltar. Det er iallfall VANVITTIG frustrerande å ikkje kunne delta. :-)

Nokre spørsmål?

Etter at hyhetene om at AOL arrangerer NM i Donald, har det blitt 31 nye brukere (ifølge medlemslisten) Er dette tilfeldig?? Kan godt være så, men man må jo ha en bruker for å være med i <NM i Donald> !, så det kan jo hende noen har registrert seg pga det ! :)

• edited November -1

Kjempefint prosjekt, Olaf og Tommy!
    Gleder meg :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

OK, så det er kun økonomiske hensyn som ligger til grunn for at AOLs pokal er såvidt nøytral som den er. Jeg må innrømme at jeg trodde det var din store respekt for copyrightreglene som lå til grunn for dette.

Det er sjølvsagt ein kombinasjon.

Ettersom Egmont bidrar med premier skulle man jo tro at de ikke ville ha noe imot bruk av Donald i denne sammenheng. Det hadde jo gitt det hele et mer offisielt/høytidelig preg.

b) Jeg har selv en omtrent like stor pokal med en vandrer øverst som viser at det er en marsjpokal (jeg fikk den av mine venner på hovedfaget da jeg gikk marsj nr. 1000 i 1996). Det burde la seg gjøre å feste en figur/statuett av Donald på toppen av en allminnelig pokal på samme måte.

Sjølvsagt, men kor mange pokalforretningar er det som har Donald-figurar liggjande? :-)

Vi så plastfigurer til salgs i en dansk serieforretning. En slik kunne sikkert vært plassert på toppen av en pokal.

Når eg avholder ei tevling for brukarane i forumet, søker eg sjølvsagt ikkje hjelp i forumet. Dei som hjelper meg med å avvikle dette, har jo ikkje moglegheit til å delta. Det er ... difor eg ikkje har søkt hjelp frå nokon her i forumet.

Mener du at jeg har gjort noe galt/umoralsk de gangene Thomas har hjulpet meg med praktisk/teknisk hjelp under avvikling av mine DDF(r)-quizer? Min filosofi har hele tiden vært at det er kun dem som kjenner oppgavenes innhold på forhånd som er **innhabile** i en slik sammenheng. Du står selvsagt fritt å vurdere dette annerledes.

Uhm. Dette er ikkje komplisert i det heile tatt ... Skulle ein uavgjortsituasjon inntreffe, vil det bli ekstraomganger på e-post. For førsteplassen altså, skulle det bli ein delt femteplass vil det mest praktiske vera ei loddtrekning om kven som får premiene.

Dette er selvsagt en måte å gjøre dette på. Deltakere med lik poengsum kan også rangeres etter hvem som har flest 3-poengere, osv. slik som i MGP.

• edited November -1

Redigerte bort eit par innlegg eg. Dersom nokon føler for å starte sitt eiget diskusjonsforum tipper eg at www.andeby-og-innvandringspolitikk-online.com er ledig.

Sigvald skreiv:

Ettersom Egmont bidrar med premier skulle man jo tro at de ikke ville ha noe imot bruk av Donald i denne sammenheng. Det hadde jo gitt det hele et mer offisielt/høytidelig preg.

Eg veljar å aldri gå ut frå at noko er greitt utan å spørja først - og ettersom ein Donald-pokal ikkje har vore mogleg å finansiere i denne samanhengen, har eg ikkje hatt nokon grunn til å spørja. Same kor uhøgtideleg den noverande pokalen måtte vera.

Vi så plastfigurer til salgs i en dansk serieforretning. En slik kunne sikkert vært plassert på toppen av en pokal.

For dei som tar til takke med plast er det sjølvsagt eit alternativ (antar eg, eg veit ingenting om korleis ein pokal produserast).

Mener du at jeg har gjort noe galt/umoralsk de gangene Thomas har hjulpet meg med praktisk/teknisk hjelp under avvikling av mine DDF(r)-quizer? Min filosofi har hele tiden vært at det er kun dem som kjenner oppgavenes innhold på forhånd som er **innhabile** i en slik sammenheng.

Ah, det var det du meinte. Nei, eg seier ikkje at dette er galt av deg, men eg synest likevel ikkje at det er ein grunn til å inkludere så mange som mogleg i prosessen. Det verkar som om du trur at denne konkurransen byr på problemer for meg og at eg har ingen sjanse til å få avvikla det utan di eksperthjelp, men eg ser faktisk ikkje kvifor det skulle vera tilfelle. Det er då ingen grunn til å føle seg forbigått berre fordi eg ikkje har kome til deg i arbeidet med NM og bedt deg om hjelp.

Dette er selvsagt en måte å gjøre dette på. Deltakere med lik poengsum kan også rangeres etter hvem som har flest 3-poengere, osv. slik som i MGP.

Vi veljar fotballvarianten og tar ekstraomgongar.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Redigerte bort eit par innlegg eg. Dersom nokon føler for å starte sitt eiget diskusjonsforum tipper eg at www.andeby-og-innvandringspolitikk-online.com er ledig.

:)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Vi veljar fotballvarianten og tar ekstraomgongar.

Da regner jeg med at vår gode venn Lars Olav stiller opp til arrangeringen av dem og eventuell straffespark konkuranse etterpå :)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Det verkar som om du trur at denne konkurransen byr på problemer for meg og at eg har ingen sjanse til å få avvikla det utan di eksperthjelp, men eg ser faktisk ikkje kvifor det skulle vera tilfelle. Det er då ingen grunn til å føle seg forbigått berre fordi eg ikkje har kome til deg i arbeidet med NM og bedt deg om hjelp.

Jeg føler meg IKKE forbigått. Derimot tilsier min erfaring meg at det kan være lurt å hente inn råd fra andre uansett hva man jobber med. Don Rosa har f.eks. fått mange gode råd av Byron Erickson og det har vel du også? Alle som har erfaring med hovedfagsstudier o.l vet også hvor viktig det er med god respons fra veileder og medstudenter. I det siste har Rappets redaktør Thomas vært en svært nyttig samarbeidspartner i arbeidet med del 5 av Andebys Historie.

Selvsagt klarer du å arrangere dette NMet helt på egen hånd - jeg er blant dem som ønsker deg lykke til med det :-)

• edited November -1

Det meste av arbeidet gjer eg faktisk saman med Tommy, så heilt aleine er eg ikkje. :-) Og ein del nyttige tips har jo til og med kome fram i denne tråden. Og det er mange av dei eg prater jamnleg med som har kome med massevis av gode tilbakemeldingar på dette. Så eg står absolutt ikkje fullstendig på eiga hand. :-)

• edited November -1

Lag din egen greie da Sigvald. Jeg tar som oftest det du sier for spøk, da det meste er hinsides all fornuft, men i blant lurer jeg på om du virkelig er seriøs. Om så er tilfelle må det være slitsomt for deg. Nyter du å være provokativ? Som sagt, lag din egen greie hvor du selv kan bestemme hvordan og hva.

• edited November -1

God ide Pocket. Tittelen Norgesmester i Donald er jo ledig også, så hvorfor ikke sette i gang :)

• edited November -1

DonaldDuck skreiv:

Etter at hyhetene om at AOL arrangerer NM i Donald, har det blitt 31 nye brukere (ifølge medlemslisten) Er dette tilfeldig?? Kan godt være så, men man må jo ha en bruker for å være med i <NM i Donald> !, så det kan jo hende noen har registrert seg pga det ! :)

Ja, og eg er ein av dei nye brukarane. Eg hadde ein voldsam interesse for Donald då eg var unge, men det har dabba av sidan. Eg har eigentleg aldri oppsøkt Donald-sider på nettet, men då eg las om dette "NMet" vart eg nyfiken, både på nettstaden, og kva for spørsmål som blir gjeve. Om eg blir ein aktiv brukar på forumet her tvilar eg på, men me får no sjå kva som skjer...

• edited November -1

Velkomen skal du vera iallfall, uansett. :-) Trur nok at det er ekstremt mange som har det slik, at i ei årrekke er Donald noko av det viktigaste ein kan tenkja seg, før interessa plutseleg forsvinner heilt ... Klart, du har jo òg dei av oss som i godt vaksen alder behandler Donald som om det var det viktigaste i verda. Eg tør ikkje tenkja på kor mange timer som samanlagt blir kasta bort på dette forumet kvar einaste dag, når ein leggjer saman alle dei som bruker tid her ... :-) Var det Aristoteles som snakka om å prøve å finne den gyldne middelveg?

• edited November -1

Pocket skreiv:

Lag din egen greie da Sigvald. Jeg tar som oftest det du sier for spøk, da det meste er hinsides all fornuft, men i blant lurer jeg på om du virkelig er seriøs. Om så er tilfelle må det være slitsomt for deg. Nyter du å være provokativ? Som sagt, lag din egen greie hvor du selv kan bestemme hvordan og hva.

MikroMidas skreiv:

God ide Pocket. Tittelen Norgesmester i Donald er jo ledig også, så hvorfor ikke sette i gang :)

Å kåre en "Norgesmester" er ikke min jobb som privatperson. Mine kunnskaper om avvikling av quizer o.l. er derimot selvsagt tilgjengelig dersom en offisiell aktør som f.eks. Donaldistene skulle ha bruk for det. Jeg har forøvrig alt lansert idéen om at DDF(r) bør kunne kåre en "Dansk mester".

• edited November -1

Dette er ein smule off-topic, men eg er nøydt til å spørja, då eg føler at eg ikkje har fått svar på det. Nøyaktig kva er det som gjer at du kaller Donaldistene «en offisiell aktør», Sigvald? For all del, eg er 100 % einig i at Donaldistene gjer ein kjempejobb, men er dei eigentleg ein meir offisiell aktør enn andre? Kva er det isåfall som gjer dette?

(og ja, eg veit at Donaldistene er registrert i Brønnøysundregistra som ein interesseorganisasjon. Men eg ser ikkje kvifor det vil seie at Donaldistene er ein offisiell aktør medan Andeby Online ikkje er det. Nei, eg prøver ikkje å hevde at Andeby Online er ein offisiell aktør, og ikkje seier eg at Donaldistene gjer ein dårleg jobb heller, men finst det eigentleg offisielle aktørar på dette området, eventuelt med unntak av Disney?)

• edited November -1

Og Egmont som har kjøpt rettighetene... Interesseorganisasjoner er som Olaf sier ingen offisielle aktører.

• edited November -1

Så morro :) Jeg vil være med enda jeg egentlig ikke har peiling. Kjempebra initiativ, folkens! Noregsmeister er en nydelig tittel. Uansett hvorvidt Andeby Online er, hva skal jeg si, berettiget til å dele den ut... (hvorfor ikke, forresten?)

• edited November -1

Hvordan blir egentlig premeiutdelingen? En høytidelig sermoni der alle medlemmene møtes for å drikke Donaldbrus, spise Donaldkjeks og hylle vår Norske venn som motar pokalen av Kong Olaf av AOLriket?:-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?