Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Takk for alle gratulasjoner! Hadde innstilt meg på andre plass etter at Arnstein gikk forbi igår. Arnstein gjorde det utrolig bra på de vanskelige oppgavene i 23. omgang. Regnet med at han ville klare det meste i 24. omgang også. Takk for innsatsen alle sammen. NÅ: "Kanskje er jeg glad? Eller trist? Eller litt rar?"
Gratulerer superboy, og til Olaf og Tommy som arrangerte det hele! Håper vi skal ha NM i Donald neste år òg. I så fall, håper jeg greier det bedre da. :)
Gratulerer med den velfortjente seieren Superboy. Når jeg vet hvor mye arbeid jeg selv la ned i dette så må jeg si det står respekt av både seier og poeng. Det gjelder nå forresten alle som tok seg møye med å delta. Takk også til AOL for å ha holdt NM i Donald. Det var gøy hele veien selv om plasseringen ikke ble som jeg hadde håpet.
Dette var gøy! :-) Gratulerer til vinnere og arrangører! Arrangementet viser at det "viktig" å komplettere samlingen. Så i 2006 skal antikvariater oppsøkes, og Donald kjøpes og leses. Håper min faglige ballast forhåpentligvis er litt bedre til neste NM! :-)
Ja, Gratulerer Superboy!!! Den fortjente du! Tusen takk til Olaf og Tommy. Selv nådde jeg mitt mål: Å komme blandt de 50 beste! Fortsatt gledelig jul og godt nytt år til **alle sammen** ! :-D
Gratulerer Superboy! Fikk selv en 60. plass... Noooooe av grunen til det var at jeg ikke hadde like stor samling som mange andre her, og derfor ikke mulighet til å svare på 50% av spørsmålene... Vel Vel... Jeg er fornøyd!:D
Gratulerer kjempemasse med seieren, Superboy! Det var vel fortjent!
Og gratulerer til Arnstein, Einar, SvK og Sølve som også sikret seg premieplasseringer :-)
(og gratulerer til lillebror som ledet en hel dag!)
Jeg er dødsfornøyd med min egen innsats også, målet mitt i utgangspunktet var å komme på topp 30... og dersom jeg ikke har mistolkets noens brukernavn, er jeg visst øverste jente (likt med Lillegull naturligvis). Det er jo litt morro.
Som nevnt skulle ein av deltakarane med 1 poeng eller meir få ei Andeby Online t-skjorte tilsendt. Eg har no gjennomført ei loddtrekning der 119 personar var med i trekninga, og vinnaren er ...
**Arpin** **Luséne!**
(Eg tar kontakt med deg på e-post om størrelse og adresse og sånt.)
Gratulerer til alle deltakere! Er imponert over hvor flinke mange inne her er, og hvor mye arbeid så mange har lagt i det! (179 poeng er sykt...) Resultatlista viser jo og at enkeltes redsel for spørsmålene kun skulle passe for en aldersgruppe var bortkastet... God aldersspredning både i tet og lenger ned!
Som nevnt skulle ein av deltakarane med 1 poeng eller meir få ei Andeby Online t-skjorte tilsendt. Eg har no gjennomført ei loddtrekning der 119 personar var med i trekninga, og vinnaren er ...
**Arpin** **Luséne!**
Ok. Jeg visste ikke dett før nå for tjue minutter siden... : )
Jeg tror ikke jeg har fått tid til å delta mer enn to ganger:-P Men, men... Gratulerer til Arpin Luséne, og Superboy, og alle dere andre som fikk premie:-D
Comments
Når NM nå er over, er det på sin plass å gratulere Superboy som vinner.
Også en STOR takk til Olaf og Tommy for et glimrende opplegg som har vært veldig underholdende gjennom hele desember måned.
Takk for alle gratulasjoner! Hadde innstilt meg på andre plass etter at Arnstein gikk forbi igår. Arnstein gjorde det utrolig bra på de vanskelige oppgavene i 23. omgang. Regnet med at han ville klare det meste i 24. omgang også. Takk for innsatsen alle sammen. NÅ: "Kanskje er jeg glad? Eller trist? Eller litt rar?"
Gratulerer superboy, og til Olaf og Tommy som arrangerte det hele! Håper vi skal ha NM i Donald neste år òg. I så fall, håper jeg greier det bedre da. :)
Arnstein skreiv:
Helt enig!
De hjerteligste gratulasjoner også fra meg!
Gratulerer med den velfortjente seieren Superboy. Når jeg vet hvor mye arbeid jeg selv la ned i dette så må jeg si det står respekt av både seier og poeng. Det gjelder nå forresten alle som tok seg møye med å delta.
Takk også til AOL for å ha holdt NM i Donald. Det var gøy hele veien selv om plasseringen ikke ble som jeg hadde håpet.
Dette var gøy! :-) Gratulerer til vinnere og arrangører!
Arrangementet viser at det "viktig" å komplettere samlingen. Så i 2006 skal antikvariater oppsøkes, og Donald kjøpes og leses. Håper min faglige ballast forhåpentligvis
er litt bedre til neste NM! :-)
Ja, Gratulerer Superboy!!! Den fortjente du! Tusen takk til Olaf og Tommy. Selv nådde jeg mitt mål: Å komme blandt de 50 beste! Fortsatt gledelig jul og godt nytt år til **alle sammen** ! :-D
Gratulerer Superboy! Fikk selv en 60. plass... Noooooe av grunen til det var at jeg ikke hadde like stor samling som mange andre her, og derfor ikke mulighet til å svare på 50% av spørsmålene... Vel Vel... Jeg er fornøyd!:D
Gratulerer Superboy - det var flott gjort !
- og at mesteren er fra Østfold.
hilsen en gammel Fredrikstadgutt.
(jeg er fornøyd med en 25. plass - i konkurranse med "kremen" av norske donaldister)
Gratulerer kjempemasse med seieren, Superboy! Det var vel fortjent!
Og gratulerer til Arnstein, Einar, SvK og Sølve som også sikret seg premieplasseringer :-)
(og gratulerer til lillebror som ledet en hel dag!)
Jeg er dødsfornøyd med min egen innsats også, målet mitt i utgangspunktet var å komme på topp 30... og dersom jeg ikke har mistolkets noens brukernavn, er jeg visst øverste jente (likt med Lillegull naturligvis). Det er jo litt morro.
Hurra.
Delt 112 plass og vinneren moralsk i Donald NM er jeg selvsagt storfornøyd med.
Noe å skrive på jobbsøknader.
Profesjonelt opplegg av Olaf. Sist jeg møtte han fikk jeg inntrykk av at Desember i stor grad gikk til dette arrangementet. Godt arbeid. Jepp.
Gratulerer Superboy bra jobba og gratulerer til dei 4 andre som fekk premie.
Og tusen, tusen takk til Olaf og Tommy for eit kjempe flott NM. Håpar det blir eit til neste år også. :-)
**Arpin** **Luséne!**
Gratulerer til deg også, Arpin Luséne! T-skjorten er absolutt verdt å ha.
Gratulerer Superboy som Norgesmester i Donald !!
Gratulerer også til de fire andre som var blant de fem beste !!
Gratulerer til alle deltakere! Er imponert over hvor flinke mange inne her er, og hvor mye arbeid så mange har lagt i det! (179 poeng er sykt...) Resultatlista viser jo og at enkeltes redsel for spørsmålene kun skulle passe for en aldersgruppe var bortkastet... God aldersspredning både i tet og lenger ned!
Og til slutt:
Hurra! 22.plass! =D
Olaf Solstrand skreiv:
Ok. Jeg visste ikke dett før nå for tjue minutter siden... : )
DonaldDuck skreiv:
Tviler ikke, : )
Jeg tror ikke jeg har fått tid til å delta mer enn to ganger:-P Men, men... Gratulerer til Arpin Luséne, og Superboy, og alle dere andre som fikk premie:-D
Gratulerer folkens... :-) Håper det blir NM til neste år igjen.