Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

13435363840

Comments

• edited November -1

Isåfall kan eg stolt presentere ei veldig spennande resultatliste når vi har berre ein runde igjen av meisterskapet: Ny person på toppen, FEM personar igjen i kampen om pokalen. Tretten personar er framleis med i kampen om premie. Og høgst sannsynlegvis veit vi kven vinnaren er om tjuefire timer ...

• SvKSvK
    edited November -1

Oi. Veldig sterkt av de to som klarte 10 poeng på gårsdagens spørsmål, det er det ingen tvil om.

• edited November -1

Lurer på om det er første dag at *ingen* har alt rett? Eller kanskje 11. desember òg var ein slik dag ettersom det var berre tre personar som klarte Dostojevskij-spørsmålet, men ... uvanleg er det ihvertfall.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

IOg høgst sannsynlegvis veit vi kven vinnaren er om tjuefire timer ...

Det vet jeg da allerede. Det er da ingen overraskelse at det er en særping som henter hjem dette!

Gooo Superboy! :D

• edited November -1

uff, vanskelige spørsmål dette - hehe... håper at eg klarer mitt mål å få 100 poeng og være i Top40. Hvis eg klarer det, så er eg fornøyd selv om jeg ikke blir Norgesmester :D

• edited November -1

Takk til Solstrand (og eventuelt andre) som har stått for denne flotte konkurransen. Har hatt mye moro med tegneseriene og oppdaget masse jeg ikke visste om Donald. Skal si at Donald Duck & Co har forbedret kvaliteten de siste årene.

Brukte altfor mye tid, spesielt på 23. omgang. På julaften må jeg prioritere å rydde vekk heftene igjen før nissen kommer.

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

IOg høgst sannsynlegvis veit vi kven vinnaren er om tjuefire timer ...

Det vet jeg da allerede. Det er da ingen overraskelse at det er en særping som henter hjem dette!

Arnstein er rogalending han. Tviler på at han gir dette fra seg nå, med mindre Olaf begynner å justerere folks poengsummer.

• edited November -1

Eg går ut frå at du var ironisk her, at du ikkje faktisk antar at eg justerer poengsummene til folk?

Men for all del, det er absolutt lov til å vera lokalpatriotiske :-)

Forresten er Arnstein i den posisjonen at han som einaste person har så mange poeng no at han er *garantert* ein plass blant dei fem beste. Gratulerer!

• edited November -1

Sigvald, du skuffa meg i går. **0** **poeng!** Du greier ikkje målet ditt om høgast gjennomsnittspoengsum med slik innsats.

• edited November -1

Sølve skreiv:

Sigvald, du skuffa meg i går. **0** **poeng!**

Hadde det for travelt til å delta i går, samme i dag, men 12 poeng i snitt per deltatte dag (1 dag) er da ikke så verst ;-)

• edited November -1

en halvtime igjen - blir spennende å se hvem som stikker avgårde med gullet :)

• edited November -1

Gratulerer til superboy med tittelen Noregsmeister i Donald. Det var høgst velfortent.

Sjølv er eg superüberhappy for femteplassen.

• edited November -1

grattis til superboy, velfortjent ja

Er fornøyd med 36.plass jeg - målet mitt var å få 100 poeng, noe som jeg klarte :D

• edited November -1

Du slo meg på målstreken der. Gratulerer til deg med velfortjent seier.

Det har jammen vært en svært tidkrevende norgesmesterskap, ikke minst i siste runde. Der hadde jeg virkelig store problemer med å finne rett svar. Nå skal det jammen bli godt å endelig få ta meg en ordentlig juleferie og slappe av. :-)

Flott innsats, Olaf og Tommy for hele norgesmesterskapet...

• edited November -1

Gratulerer med 1. plass til Superboy, og dere andre som fikk premieplass! Er IMPONERT!!! Endte selv på 17. plass med over 100 poeng, og er fornøyd med det:)
    Til Olaf og Tommy vil jeg si 1000 takk for en utrolig spennende og morsom advent!!! Dere må gjerne gjøre dette til en årlig greie:)

• edited November -1

Gratulerer med første plassen Superboy!!
    Selvom dette har vært både fritidsstjelende, og litt slitsomt til tider, har det også vært både lærerikt og gøyalt. Tusen takk Olaf og Tommy, for god innsats!! Jeg må si jeg hvertfall er fornøyd med 31. plass, selv av "bare" 120 deltagere. Når man tenker på alle millionene som KUNNE deltatt, er det veldig gøy og kunne si at jeg ble nr 31 i et Norges Mesterskap!!!!

God Jul!

• edited November -1

Enig med de fleste andre - gratulasjoner til Superboy, takk til Olaf og Tommy, og fornøyd med egen innsats.

Saragossa skreiv:

Mitt mål er å få 1 poeng i løpet av konkurransen.

Alle som har 0 poeng hittil utfordrer jeg herved til bunnligakrig.

Og det klarte du også! Jeg utnevner herved Saragossa til NMs moralske vinner.

• edited November -1

Alle mine varmaste gratulasjonar går til superboy for sigeren. Både han og dei fire andre øvst på lista vil snart motta e-post frå meg slik at vi får sendt dykk nokre premiar!

Det er veldig mange som har takka for eit interessant og morosamt meisterskap. Eg føler at det er på sin plass at eg seier **tusen** **takk** til alle dykk som har gjort dette NM-et så utruleg morosamt for **meg.** Eg hadde håpa ein del folk skulle ta del i dette meisterskapet, men det har verkeleg gått over alle forventningar. At 124 personar skulle delta hadde eg aldri turt å håpe på, og at Andeby Online i løpet av konkurransen har hatt i snitt 1000 besøkande pr dag er sjølvsagt ikkje tilfeldig. Eg hadde òg trudd at folk flest skulle svare på det dei kunne ta på strak arm og la resten bli ståande, medan dei mest ekstreme kanskje dobbeltsjekka med samlinga. Men i denne tråden har vi kunnet lese at folk har leita i seks timer for å finne eit enkelt svar, eller at ein deltakar ringte til ordføraren i Nes for å finne ei løysing. Slikt varmer eit akk så menneskeleg arrangørhjarte. Tusen takk til alle som har gjort dette til eit fantastisk NM for *meg*, til tross for at eg ikkje hadde lov til å delta. Takk for alle fantasirike svar, og mange takk for den glødande entusiasmen de har vist for konkurransen. Det rører meg til tårer.

Og sjølvsagt: for alle som har fått poeng, er konkurransen enno ikkje over. I veldig nær framtid blir det foretatt ei loddtrekning der ein av dykk vinner ei Andeby Online T-skjorte.

Og deretter er det juleferie.

• edited November -1

Gratulerer superboy!! Utrolig imponerende med 12'er i innspurten. Du fortjener virkelig å vinne.

Og takk til Olaf og Tommy som har gjort desember til en utrolig artig måned :)

Min egen 14 plass er jeg også veldig fornøyd med. Trodde på forhånd at jeg ville slite i bunnen så jeg er meget overrasket over å ende på 153 poeng.

• edited November -1

Gratulerer Superboy med velfortjent seier!
    Stor takk til Olaf og Tommy for et meget underholdende mesterskap. Det har vært veldig artig å delta.

Ønsker alle en fortsatt god jul.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?