Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

13435373940

Comments

• edited November -1

I hvertfall 3. rute i "Krokodillejegeren"

• edited November -1

Sølve skreiv:

Moglegvis er det eg som er blind, men kor står namnet Sterke-Tor i "Krokodillejegeren" i Hall of Fame-boka? Eventuelt: Kor står "Superspionen" i Mikke Mus-bladet?

I HoF står det kun Super Snooper i bladet guttene leser i første side (uredigert fra den amerikanske versjonen), mens i MM-bladet er teksten erstattet med Superspionen - og guttene snakker om at de leser Superspionen.

• edited November -1

Ronaldo er godkjent svar på gårsdagens fotballspørsmål, ja?
    http://coa.inducks.org/issue.php/x/dk/JT++++2

• edited November -1

Jeg svarte også Ronaldo. Håper det blir godkjent.

• edited November -1

Samme her...

• edited November -1

Jeg mener det har vært omtalt om Ronaldo i en avis i rundt 1999/2000.. Kan noen bekrefte min flashback stemmer?

• edited November -1

Ronaldo her også.

• edited November -1

Sånn, då har eg fått retta resultatlista. Ein person er aleine på toppen, og vi har ein ny andreplass.

Ronaldo er sjølvsagt godkjent.

Men:
    Ser at veldig mange har svart på det sauespørsmålet at Donald svelga fløyta si? Dette er kanskje ei historie eg har gløymt? Er det nokon som kan fortelja meg kva historie det er? Litt for mange som har svart det til at det skal vera berre gjetning ... så dersom nokon kan fortelja meg kva historie det er snakk om, gir eg tre poeng til alle som har svart dette.

• edited November -1

Ettersom jeg er ferdig med mitt Outducks førjulsprosjekt har jeg nå kastet meg på karrusellen og deltar i NM fra og med i dag - håper det er OK?

Mitt beskjedne mål er å bli blant top 100 og kanskje bli den deltakeren med flest oppnådde poeng første deltakelsesdag. Jeg håper også å bli blant dem med høyest gjennomsnittspoengsum per deltatte dag.

Nå kan vel også boykottspekulasjonene skrinlegges?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Ettersom jeg er ferdig med mitt Outducks førjulsprosjekt har jeg nå kastet meg på karrusellen og deltar i NM fra og med i dag - håper det er OK?

Alle er velkommen.

Mitt beskjedne mål er å bli blant top 100

Lykke til.

og kanskje bli den deltakeren med flest oppnådde poeng første deltakelsesdag.

Det er jo ikkje så vrient ettersom dei aller fleste hadde første deltakelsesdag ein dag då det berre var mogleg å få fem poeng totalt :-)

Jeg håper også å bli blant dem med høyest gjennomsnittspoengsum per deltatte dag.

Og igjen, her har du moglegheit til å score høgt ettersom du kjem inn så seint - du har moglegheit til å få maks 12 poeng pr deltatte dag, medan dei som har deltatt sidan første desember har moglegheit til å få berre maks 8,3 poeng pr deltatte dag. :-)

Men sjølvsagt er det lov å kaste seg inn i konkurransen når ein måtte ønske, sjølv om fem av premiene sjølvsagt er utanfor di rekkevidde no.

• edited November -1

Mitt mål er å få 1 poeng i løpet av konkurransen.

Alle som har 0 poeng hittil utfordrer jeg herved til bunnligakrig.

• edited November -1

Ang fotballstjerne som laga en donald-historie. Jeg testet om hvem av de to personene er mest kjent (i flg. google): Gianluca Vialli mot Ronaldo.. Her viser det at Ronaldo er så klart mye mer kjent!!! :D uansett om du bruker fornavn eller etternavn til den første spilleren. (Skrev ikke for at de som tippet Gianluca Vialli skal miste poeng!!)

http://googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Gianluca+Vialli&word2=ronaldo

• edited November -1

Eg tviler ikkje på at Ronaldo er meir kjent enn Vialli. Vi gjekk ut frå Vialli fordi det var han vi kjente til. Men til og med *eg* har høyrd om Ronaldo, og det seier litt.

• edited November -1

No er det berre nitten personar igjen over den raude streken, tjueein over den blå ... Spent på om vi klarer å kome ned på henholdsvis ein og fem, men kven det blir er enno opent.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg tviler ikkje på at Ronaldo er meir kjent enn Vialli. Vi gjekk ut frå Vialli fordi det var han vi kjente til. Men til og med *eg* har høyrd om Ronaldo, og det seier litt.

Så Ronaldo ble godkjent som svar? For det hadde jeg tenkt å tippe... hehe. Så tippet jeg Beckham istedet:p

Olaf Solstrand skreiv:

No er det berre nitten personar igjen over den raude streken, tjueein over den blå ... Spent på om vi klarer å kome ned på henholdsvis ein og fem, men kven det blir er enno opent.

Hva betyr de strekene?

• edited November -1

Ronaldo blei godkjent, ja. Klart det. Så lenge det er riktig, må vi jo godkjenne det, sjølv om det ikkje er det svaret vi i utgangspunktet tenkte på. På same måte som vi godkjente svaret Superspionen på Super Snooper-spørsmålet sjølv om det namnet vi tenkte på var Galahovud. Når eit spørsmål har fleire moglege svar, er sjansen stor for at vi har tenkt på berre eitt av dei. Men vi godkjenner jo alle.

Alle dei som ligg over den raude streken, har framleis i teorien moglegheit til å vinne. Og alle som ligg over den blå streken har framleis i teorien moglegheit til å kome på femteplass eller høgare og slik få premie. Dersom ein ligg rett over streken, krever dette riktignok at ein får alt riktig framover og at omtrent alle som ligg over deg på lista får null poeng i resten av turneringa, men teoretisk sett er det dei over den raude linja som framleis //kan// gå av med sigeren.

• edited November -1

I dag hadde eg verkeleg ikkje peiling. Og kor kan eg lesa om fetter Isak?

• edited November -1

Når det gjelder denne kroppsdelen: eg har litt kaos i bladsamlinga mi så eg finner ikkje fram der akkurat no, men mange har svart Tre lystige fyrer rir igjen. Kan nokon bekrefte for meg at det forekjem ein slik sang der, og gjerne sitere litt for meg sånn at eg hugsar det?

• edited November -1

Ikkje noko synging om kvinnelege kroppsdelar og brasilianske fjell i den historia, nei.

• edited November -1

Sølve skreiv:

I dag hadde eg verkeleg ikkje peiling. Og kor kan eg lesa om fetter Isak?

I HoF 4 om Vicar, Fetterbesøk. http://coa.inducks.org/story.php/x/D++7296//fetterbesøk++_

Slet i dag jeg også. Klarte bare to av spørsmålene. :(

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?