Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

1313234363740

Comments

• edited November -1

Kan opplyse om at etter i dag er faktisk over halvparten av dei gjenståande spørsmåla trepoengarar :-)

• edited November -1

Eg leita gjennom **alle** Donald-blada frå dei tre siste åra, for å finna svaret på det D.D.E.-spørsmålet. Det einaste bladet eg ikkje fann var nr. 43 frå i år. Når eg fann det bladet for to timar sida, var det sjølvsagt der den aktuelle historia var trykt. Kva var sannsynet for det? 1/150.

Før eg fann svaret, svarte eg forresten at "Vi skal på påskeferie! Tra-la-lei! Vi skal på påskeferie! Tam-di-dum!" var ein litt endra versjon av D.D.E. sin "Vi ska på nachspiel. La-la-la-la-la-la. På nachspiel. Na-na-na-na-na-na.".

• edited November -1

Kan noen være så snill å fortelle hvor i huleste jeg kan finne historien i spørsmål 5??? Skikkelig frustrert på slutten her.....

• edited November -1

maia skreiv:

Kan noen være så snill å fortelle hvor i huleste jeg kan finne historien i spørsmål 5??? Skikkelig frustrert på slutten her.....

Du finner den som julebilag til nr 11 1955 - hvis du har "de komplette årgangene" finner du den der.

• edited November -1

Kvakk skal du ha, nå kan jeg sove godt!

• edited November -1

Uff, jeg svarte på gårsdagens spørsmål en da det ikke sto at antall skulle spesifiseres :(

• edited November -1

Heh, det var utruleg mange artige gjetningar på det D.D.E.-spørsmålet ...

Dersom du synest at du burde ha fått poeng for første spørsmål utan at du fekk det, er det sannsynlegvis fordi du gløymte å oppgi antall. Dersom du ikkje har fått poeng for spørsmål 2 og synest at du burde ha fått det likevel, er det sannsynlegvis fordi eg ikkje synest at du presiserte det godt nok. Om du synest at du burde ha fått det godkjent, send meg gjerne melding og kjeft og klag, eg *har* gitt poeng til folk basert på slikt tidlegare, men eg gir ikkje poeng til folk som har svart berre Spøkelseskladden altså.

MatsGull skreiv:

Uff, jeg svarte på gårsdagens spørsmål en da det ikke sto at antall skulle spesifiseres

Då må du ha lest feil, for det stod der då spørsmålet blei lagt ut.

• edited November -1

Frå i dag trur eg at Donald-ekspertane vil skilja seg frå googlarane. Eg må i alle fall melda passidass på fleire spørsmål i dag.

• edited November -1

Angående dagens spørsmål 5: Mener man med «nederlandsk historie» at både skriving og tegning er gjort av nederlendere, eller bare minst én av dem?

• edited November -1

Det burde vel presiserast betre kanskje, men vi sikter til ei historie frå eit nederlandsk forlag.

• SvKSvK
    edited November -1

Aargh!

Etter å ha misset på Multemyr-spørsmålet hadde jeg så smått begynt å fighte meg oppover igjen, men det spørs om det fortsetter etter dagens knallharde runde.

• edited November -1

Vel, eg minner om kor mange det var som var bombesikre på at dei røyk ut av medaljekampen basert på trepoengeren den 11. desember ... spørsmålet som berre tre personar klarte :-)

• edited November -1

er det mulig for meg å vinne noe i vm for jeg svarte første gangen i går (den 17)

• edited November -1

Da har du dessverre ikkje moglegheit til å vinne ein av dei fem toppgevinstane, nei. Sjølv dersom ein svarer riktig på *alle* spørsmåla frå 17. til 24. desember, får ein berre 90 poeng av 200, og det er ikkje nok til å kome blant dei fem beste.

Men når eg seier at du ikkje har moglegheit til å vinne ein av dei fem *toppgevinstane*, er det fordi eg lurer på om eg skal kaste inn ein joker, ettersom det er så utruleg mange som fortjener gevinstar her og eg har lyst til å gi alle nye deltakarar ein sjanse til å vinne *noko* ... Ja, kva søren, kvifor ikkje:

**Eg** **innfører** **herved** **ein** **ny** **gevinst.** //Alle// som deltar i NM og som klarer å få eitt poeng eller meir, er med i ei loddtrekning om ei Andeby Online T-skjorte.

Ikkje ein kjempegevinst, men håper det kan verka *litt* motiverande ihvertfall. :-)

• edited November -1

Sølve skreiv:

Frå i dag trur eg at Donald-ekspertane vil skilja seg frå googlarane. Eg må i alle fall melda passidass på fleire spørsmål i dag.

Samme her :-( (men jeg har ikke heeelt gitt opp enda, skjønt, et av spørsmålene virker veldig umulig på meg...).

Jeg tror forresten jeg ville gjort det veldig bra i et "NM i googling"!

Men forresten.. dette er neppe lagt opp sånn at alle klarer alt. Det er jo ingen som har så mange poeng som de teoretisk sett kunne ha hatt. Kanskje det går an å gjøre det bra, selv om man misser iblant? *håpe* Jeg er i alle fal veldig fornøyd med min egen innsats... whee :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

**Eg** **innfører** **herved** **ein** **ny** **gevinst.** //Alle// som deltar i NM og som klarer å få eitt poeng eller meir, er med i ei loddtrekning om ei Andeby Online T-skjorte.

Ikkje ein kjempegevinst, men håper det kan verka *litt* motiverande ihvertfall. :-)

Kjempebra! :-) Men hva med å gi oss andre muligheten til å kjøpe en slik med påskriften, NM i Donald 2005, XX. plass. Kan det være et marked, og vil det være gjennomførbart uten å være alt for dyrt?
    Det vil jo også gi alle en motivasjon for å henge med i konkurransen helt til slutt for å kunne kjempe om en "best mulig T-skjorte".

• edited November -1

Når alle hjelpemidler er tillatt synes jeg det er litt dumt å sensurere innholdet i ett av hjelpemidlene (i dette tilfellet internett).
    Uansett hvor kjedelig det er at folk googler seg fram til svarene.

• edited November -1

Og dermed har jeg (forhåpentligvis) funnet svaret på alle spørsmålene og kan slappe av resten av kvelden med en god film eller noe slikt...

Huff... Fritidsstjelende mesterskap... :-)

• edited November -1

jeku skreiv:

Kjempebra! :-) Men hva med å gi oss andre muligheten til å kjøpe en slik med påskriften, NM i Donald 2005, XX. plass. Kan det være et marked, og vil det være gjennomførbart uten å være alt for dyrt?

Marknad? Kanskje. Gjennomførbart? Definitivt ikkje.

Lillegull skreiv:

Når alle hjelpemidler er tillatt synes jeg det er litt dumt å sensurere innholdet i ett av hjelpemidlene (i dette tilfellet internett).
    Uansett hvor kjedelig det er at folk googler seg fram til svarene.

Eg sensurerte ikkje *heile* internett då ... Berre ein knøttliten brøkdel.

Vel, sjølv om alle hjelpemidler er tillatt må vi jo prøve å gjera det vi kan for at dei som fortjener seieren best får den. Då held eg gjerne kontroll over dei hjelpemidla eg faktisk styrer. Er ufordelaktig at ein kan skrive inn deler av spørsmålet i eit søkefelt på same side som spørsmåla står og få opp fasitsvaret ...

• edited November -1

*heh* selvsagt ikke hele internett nei ;) Det hadde tatt seg ut.
    Og siden du er øverste leder skal jeg selvsagt ikke trekke din dømmekraft i tvil.
    Du har helt rett i det du sier.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?