Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

1303133353640

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

(og du har ein døgnrytme eg er sikker på at mange her inne misunner deg. Eg gjer ihvertfall det.)

I kveld tenkte jeg faktisk å sitte oppe til hvor-lenge-det-nå-blir etter tolv (til lista er lagt ut, evt. til familien min kommer hjem fra julebord/julebord/julefest). Det er jo så spennende!

Superboy skreiv:

For all del, ikke kom med noen overvanskelige spørsmål. Det blir det en fryktelig distre julenisse. Kanskje han til og med glemmer å ta på maska? Ta noe kjempelett og del ut tre poeng til alle snille barn.

Haha, den nissen skulle jeg likt å sett :-)

De siste spørsmålene må i alle fall være vanskelige. Og det er de jo, siden de er laget allerede og har nifst høy vanskelighetsgrad. En eller to dager, det er jo mest kos med 24. desember naturligvis, men dersom mange melder avbud da, så blir det nesten litt kjedelig.

• edited November -1

Men hugs at frå og med i natt introduserer vi eit nytt spenningsmoment: ei raud linje vil markere kven som framleis er med i kampen om pokalen. Når det nærmer seg 22.-23. desember tipper eg at denne linja kjem til å liggja *ganske* høgt, slik at det berre vil vera maks ti-femten personar igjen i pokalkampen. Alle dei som ligg utanfor premierekkevidde kan jo ta seg juleferie med godt samvite, og då blir det berre enno meir konsentrert spennande å følgja med på dei som framleis er med i kampen ... Så kjedelig trur eg ikkje at det blir.

• edited November -1

Olaf, trodde julaften var en dag en skulle være grei, og gi gaver til folket.
    (Lette oppgaver, masse poeng):)

• edited November -1

Dei gavene vi deler ut i NM i Donald køyrer sjølvsagt i god Ole, Dole og Doffen-stil: gavene kjem om morgonen 1. juledag.

• edited November -1

OK :) Da er det avklart:)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Dei gavene vi deler ut i NM i Donald køyrer sjølvsagt i god Ole, Dole og Doffen-stil: gavene kjem om morgonen 1. juledag.

Kommer du klatrende ned pipa med dem i løpet av natten?

• edited November -1

Kan du innføre en rød linje for de som kan vinne 1. plassen kan du også innføre en blå for oss som bare har ambisjoner om å komme blant de 5 beste. Selv om jeg nå raser som en kampestein bundet til 10 ambolter nedover ei bratt fjellside.

• edited November -1

Dagens resultater er lagt ut. To merknadar:

- I historia om Klubb ju9 var det eit veldig viktig poeng at alle medlemene var født klokka 9.09 om morgonen. Dei som berre har nemnt datoen utan å nemne eit klokkeslett, har difor fått feil. Imidlertid har eg vore så diplomatisk at eg har gitt ti minutt feilmargin. :-)

- I siste spørsmål spurte eg om dato og år. Dei som berre oppgav årstal fekk difor ikkje svaret godkjent.

Og den raude linja er på plass. Eg har òg lagt til ei blå linje, men den raude og den blå linja overlapper kvarandre akkurat no, så den er ikkje synlig i dag.

Dersom nokon føler at dei burde ha fått fleire poeng enn dei fekk, sei frå.

• edited November -1

Jeg føler jeg burde husket å trykke på "send inn svar"-knappen før det var for sent ;-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg har òg lagt til ei blå linje, men den raude og den blå linja overlapper kvarandre akkurat no, så den er ikkje synlig i dag.

a) Hva forteller den blå linjen?

b) Hvorfor er ikke linjen lilla når disse linjene overlapper hverandre?

• edited November -1

a) nøyaktig det Einherje bad om at den skulle fortelja, nemlig kvar grensa går mellom dei som har ein sjanse til å kome på premieplass og dei som ikkje har det.

b) fordi eg syntes at rødt er ein tøff farge og at lilla er kjedelig, og at ei lilla linje som markerer kven som har vinnersjanser ser litt kjedelig ut - men det er ei vurderingssak, og det finst garantert veldig mange grunnar til å vera ueinig med meg.

• edited November -1

Sånn, no er streken lilla.

• edited November -1

Olaf, din snik som har fjerna navnet på zoologen!!!!

• edited November -1

:-)

• edited November -1

trudems skreiv:

Olaf, din snik som har fjerna navnet på zoologen!!!!

Huh? Det passer da //utmerket// at han fjernet det etter at jeg hadde fått lest det. :) (det finnes ingen sånn «stort glis»-smiley her?)

• edited November -1

Det er jo maksimalt urettferdig da. Det burde jo ha blitt fjernet slik at ingen fikk rukket å se det, når det først skulle fjernes liksom...

• edited November -1

Klart det er urettferdig. Men då eg fann ut at vi hadde informasjon om det på sida,. måtte eg nesten fjerne det. Beklagelegvis blei det ikkje før ei times tid etter at spørsmålet var lagt ut. Er ingenting eg kan gjera for å stille klokka tilbake heller ...

• edited November -1

Olaf, du lyver:)
    Den 11.12.05 skrev du:
    "Nei, fjerner ingenting frå Andeby Online ... Kan jo ikkje la NM-et gå ut over resten av Andeby Online. :-) Har ikkje fjerna nokre Donald Pocket-omtalar nei"
    Og nå har du fjernet navnet på zoologen som fant det synske dovendyret:)

• edited November -1

jepp, eg lyver. Men eg har i det minste ikkje fjerna ein heil omtale.

• edited November -1

Det har du rett rett i, poeng til deg der:)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?