Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

NM i Donald

1252628303140

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Dersom du har sett denne figuren omtalt under to forskjellige namn, og du oppgir begge to, får du ikkje trekk for det nei. Forutsatt at svara er riktige såklart.

Begge, eller bare ett?

• edited November -1

Når eit svar er delvis riktig vil vi vurdere frå tilfelle til tilfelle korvidt det fortjener poeng.

• edited November -1

Sletta innlegget til DR eg, synest ikkje det passer seg å skrive innlegg der ein spekulerer i om ein kanskje kan finne svaret på trepoengeren der-eller-der. :-)

• DRDR
    edited November -1

hehe..
    Eg beklager så mykje.
    Det skal ikkje gjennta seg.
    :-)

• edited November -1

jaja, 50 min. igjen (etter min klokke) til fasiten kommer ut..
    Men jeg må innrømme at de trepoeng's spørsmålene hittil har vært litt vanskelige (som om ikke de andre spørsmålene har vært det ! ;) )

• edited November -1

I dag sliter jeg fortsatt med enpoengerene, men det tyder jo på at spredningen på spørsmålene er rimelig bra.

Bra jobbet Tommy & Olaf :)

• edited November -1

Fire har blitt tre.

• edited November -1

Er det bare jeg som finner dagens spørsmål vanskelige? :)

• edited November -1

eeehhh, Nei, og vanskelig er bare fornavnet:)

• edited November -1

Er det mulig å få siste døgns poengfangst i parantes i listene slik at de av oss med gullfiskhjerne kan se hva vi fikk uttelling på under dommerenes strenge sensur :)

• edited November -1

Bernie skreiv:

eeehhh, Nei, og vanskelig er bare fornavnet:)

Jepp, enig der. Men er jo litt av moroa og:)

(Og takk for fullstendig kildeliste for gaarsdagen, saann er det aa väre gullfisk:))

• edited November -1

Hmm, jeg syntes dagens spørsmål var de letteste på noen dager. Med unntak av et par spørsmål, naturligvis :-) Men det er fint, så har jeg noe å gjøre i dag også!

Og, du store, bare tre personer på førsteplass nå... tro hvor lang tid det tar før det kun er én på topp? Jeg har fortsatt 11 stykker over meg og x antall likt med meg. Jajamen. (og jeg forventer vel ikke å avansere stort mer heller)

• edited November -1

Nå er det vel faktisk så lite som skiller folket i toppen at litt flaks med en eller to tre-poengs svar kan ha ganske stort utslag. Så det hadde ikke overrasket meg om det ble forandringer der. (Lov å håpe i hvert fall.. morsommere å følge med på toppstriden hvis det skjer litt forandringer ;-) )

• edited November -1

Buhu! Visste at navnet til den fjerde nevøen var fra barneregla Ole Dole Doff, men skrev Kinkeliane istedenfor Birkebane. Så nært, men dog så fjernt. :)

Håper jeg hvertfall klarer målet mitt om en plass blant de 50 beste.

• edited November -1

Quarryman skreiv:

morsommere å følge med på toppstriden hvis det skjer litt forandringer

Forandringer er oppskrytt. Jeg synes det er veldig fint sånn det er nå.

• edited November -1

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Forandringer er oppskrytt. Jeg synes det er veldig fint sånn det er nå.

Du har jo to alternativer da

a)Be arrangørene stoppe NM NÅ og avlyse resten og dele førsteplassen, eller

b)Forlange delt førsteplass til pause. Vi er jo nemlig halvveis i NM nå.

Jeg skal ihvertfall gjøre det jeg kan for å puste deg i nakken etter ett par dager borte fra arenaen :)

• DRDR
    edited November -1

LESOMDUVIL!
    Eg veit ikkje korr eg skal skrive det.... Så eg skriver det her, kor flest
    leser.
    Men uannsett: Mads er i DD&CO!
    Grattis mads! :-)

Berre slett om nokon synes dette er upassende!
    :-)

• edited November -1

Vi har allereie ein heil tråd om det. :-) Sjekk sparebøsse-tråden.

• edited November -1

Amerikansk fotball? :S Hvor og når?

Dagens nummer 5, er det i Norge vi snakker om?

• edited November -1

oisann, eg bare gjetta at lykkeskillingen var i skipet - han er jo veldig glad i den og ganske logisk at han frika ut når skipet sank ;)

lurer også på det med amerikansk fotball

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?