Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

17810121340

Comments

• edited November -1

Og her jobber juryen meget hardt med å legge ut resultatene. Meget bra jobbet og gøy :)

• edited November -1

Hehe, dette er konge. Føler meg ganske sikker på at jeg har 9 poeng etter to runder. Men likevel - sikker skal man aldri være ;) Var sikker på 5 poeng etter en runde også, jeg...

• edited November -1

Ble ikke "66 sider + bakside" godkjent som svar på spm. nr. 1? Jeg fikk nemlig 1 poeng (ja, jeg er ikke noen Donald-ekspert, særlig med min hukommelse :D ), og utifra fasiten tolker jeg det dithen at det poenget kom fra å ha svart skihopp på sm. nr. 3. Men jeg finner det litt rart at svaret på spm. nr. 1 ikke godtas, men ...

• edited November -1

Første resultatliste ute - 32 personar deler førsteplassen så langt!

Når det gjelder gårsdagens spørsmål:

- sidetalet eg var ute etter var 68. Eg har godkjent 64/65/66 så lenge det har vore presisert at det ikkje er inkludert omslaget, og til mi store overrasking og ergrelse viste det seg at DD&Co 48 hadde 72 sider, så eg måtte vera litt fleksibel.

- I Lillehammer deltok Donald i skihopp (stor bakke), og eg har godkjent alle hopprelaterte svar. Har òg godkjent dei som kom med ei liste på fire ulike idrettar ettersom eg ikkje presiserte at eg var på jakt etter det han faktisk gjorde i Lillehammer, berre kva han «prøvde seg på» - har ikkje godkjent dei som berre svarte skøyter, dog, svaret er anten hopp eller kombinasjonen av alle fire idretter. Og «ski» er ikkje godkjent :-)

- For den første Barks-historia valde eg å godkjenne alle svar der det var openbart at brukaren visste kva historie det var snakk om.

- Du trenger tusen fly for å frakte ein million flaskekapslar, men eg godkjente òg svar av typen «seks veker konstant skytteltrafikk».

- For kronismespørsmålet har eg ikkje godkjent svar der det er sagt at gjenstanden er ein mynt, men ikkje forklart kva denne skal brukast til.

- Eg kan ha trykka feil, såklart. Om nokon er overbeviste om at poengsummen deira ikkje stemmer med kva dei faktisk svarte, send meg ein pm så skal eg sjekke det. (Troja, skal sjekke svara dine og eventuelt gi deg det ekstra poenget no om eg kjem fram til at du fortjener det.)

• edited November -1

Troja: Du har herved rykka opp elleve plassar på lista. :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Første resultatliste ute - 32 personar deler førsteplassen så langt!

Ut fra resultatlisten ser det nå ut til at det er 33 personer deler førsteplassen ;-)

- Du trenger tusen fly for å frakte ein million flaskekapslar...

Det er viktig at dommeren er korrekt, Olaf - her skal det være **milliard** , ikke **million** ;-)

...eg godkjente òg svar av typen «seks veker konstant skytteltrafikk».

Det er dog **ikke** det det var spørsmål om Olaf - du spør konkret etter antall flyforsendelser...

- For kronismespørsmålet har eg ikkje godkjent svar der det er sagt at gjenstanden er ein mynt, men ikkje forklart kva denne skal brukast til.

Oppgaven er 2-delt så her kunne du greit gitt ½ poeng dersom oppgaven bare delvis er besvart.

Det er imidlertid dommerens avgjørelser som teller, så dette trenger du selvsagt ikke å ta hensyn til ;-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Ut fra resultatlisten ser det nå ut til at det er 33 personer deler førsteplassen ;-)

Jepp, det var ein brukar med fire poeng som kontakta meg og spurte om eg hadde gjort ein feil i rettinga, fordi han meinte at han hadde alt rett - eg sjekka, og det stemte, så eg retta det opp.

(håper det ikkje er like jevnt om tjuetre dagar.)

Det er viktig at dommeren er korrekt, Olaf - her skal det være **milliard** , ikke **million** ;-)

Sjølvsagt. Min skrivefeil.

Det er dog **ikke** det det var spørsmål om Olaf - du spør konkret etter antall flyforsendelser...

Og når nokon så svarer at det er eit fly i timen i seks veker, er det korrekt svar.

Oppgaven er 2-delt så her kunne du greit gitt ½ poeng dersom oppgaven bare delvis er besvart.

Vi opererer ikkje med halvpoeng her. Anten svarer du rett, elles svarer du feil.

Det er imidlertid dommerens avgjørelser som teller, så dette trenger du selvsagt ikke å ta hensyn til ;-)

Det har eg heller ikkje tenkt å gjera ;-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Vi opererer ikkje med halvpoeng her. Anten svarer du rett, elles svarer du feil.

Blir det mulighet for delvis riktig på to- og trepoengsoppgavene?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Håper det ikkje er like jevnt om tjuetre dagar.

Det går seg nok til skal du se.

Når nokon så svarer at det er eit fly i timen i seks veker, er det korrekt svar.

(24*7*6 = 1008) er vel nært nok ja, men det er en klar forskjell på den formuleringen du viser til her og forumleringen «seks veker konstant skytteltrafikk».

• edited November -1

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Blir det mulighet for delvis riktig på to- og trepoengsoppgavene?

I utgangspunktet nei, men om vi ser eit særtilfelle der det verkar _veldig_ openbart å gi delvis riktig, kan vi vurdere det (i så tilfelle opplyser vi om det i forumet).

Litt av poenget er jo at desse spørsmåla skal markere eit skilje mellom dei som sit inne med _masse_ kunnskap og dei som berre hugsar dei overfladiske detaljane.

Sigvald skreiv:

(24*7*8 = 1008) er vel nært nok ja, men det er en klar forskjell på den formuleringen du viser til her og forumleringen «seks veker konstant skytteltrafikk».

Greitt. Så formulerte eg meg ikkje heilt OK då eg forklarte kva vi har godkjent og ikkje godkjent.

(det imponerer meg at du har tid til å kommentere alt dette når du ikkje har tid til å delta, forresten.)

• edited November -1

Ok. Nå ser det ut til at håpet om å bli første NM-mester i Donald er gone, og ble jo ikke akkurat lettere nå med andre spørsmålsrunde:)
    Men vi går på med krum hals, og satser på å ende på en bedre plass enn delt 62. :)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Håper det ikkje er like jevnt om tjuetre dagar.

Det går seg nok til skal du se.

Når nokon så svarer at det er eit fly i timen i seks veker, er det korrekt svar.

(24*7*8 = 1008) er vel nært nok ja, men det er en klar forskjell på den formuleringen du viser til her og forumleringen «seks veker konstant skytteltrafikk».

Du mener vel 24*7*6...

• edited November -1

Bernie skreiv:

Ok. Nå ser det ut til at håpet om å bli første NM-mester i Donald er gone, og ble jo ikke akkurat lettere nå med andre spørsmålsrunde:)
    Men vi går på med krum hals, og satser på å ende på en bedre plass enn delt 62. :)

Ver optimist - hugs at det framleis er 195 poeng som ikkje er delt ut. Då bør det vera gjennomførbart å ta igjen tre-fire-fem poeng ihvertfall.

• edited November -1

Kjære kjære Sigvald. Du har fått sagt ditt nå, og mitt forslag til deg enkelt og greit siden du har valgt å ikke delta er enkelt og greit: Hold deg unna denne tråden nå fordi du bare fremstår som en kverulantisk suring.
    Vær voksen nok til **ikke** å komme inn her siden du ikke bidrar med annet enn å forsure atmosfæren. Du bidrar ikke til noe positivt her inne med fremgangsmåten din.

På forhånd takk, donaldistisk hilsen Einherje.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Bernie skreiv:

Ver optimist - hugs at det framleis er 195 poeng som ikkje er delt ut. Då bør det vera gjennomførbart å ta igjen tre-fire-fem poeng ihvertfall.

Klart jeg er optimist. Klarer nok et par tre poeng til.
    Forresten, enda en gang: Veldig bra jobbet gutter og jenter?

• edited November -1

Jeg syntes dere må spesifisere spørsmålene litt nærmere. For eksempel var det for mange måter å svare på noen av spørsmålene i runde en på.

Så nå lurer jeg på følgende angående spørsmålet: Kva år dukker Dolly første gang opp i avisstripene? (1 poeng)

Er det avisstripene i usa eller norge?

• edited November -1

Tenkte på avisstripene i USA ja. (skal rette det opp.)

• edited November -1

Ok, og for meg som ikke er så rå på nynorsk: er RØYNDA et sted? :s

• edited November -1

Røynda = virkeligheten

• edited November -1

Tommy skreiv:

Røynda = virkeligheten

Hehe, ok takk skal du ha. Hater nynorsk as...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?