Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Ny Don Rosa?

124»

Comments

• edited November -1

Neinei, du må då ikkje halde kjeft på grunn av ein liten «feil» :-) Folk som er interesserte i å diskutere Donald er alltid velkomne her nemlig. :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Neinei, du må då ikkje halde kjeft på grunn av ein liten «feil» :-) Folk som er interesserte i å diskutere Donald er alltid velkomne her nemlig. :-)

Helt enig. De aller fleste her inne har vel gjort en liten "feil" før :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

...........Skrues liv kapittel 3 og 8 måtte skrivast på nytt.

Den Don rosa historien som hele verden går og venter på nå, er ikke det Del 8 rev 3.14 mach 2.78 eller noe slikt ?. Siden ingen korrigerer Don for tiden, eller han ikke hører på saklig kritikk så har han kanskje funnet frem det gamle kasserte manuskriptet til den originale del 8 og gir det ut nå ??

• edited November -1

Om eg hugsar rett handla vel den historia om at Bestemor Duck dreiv ein kafé i Klondike eller noko sånt, og det har jo Don seinare gått tilbake på, så noko direkte gjenbruk er det ihvertfall ikkje.

• edited November -1

Ah, oppklarende og betrygende.

• edited November -1

Uansett er eg perleglad for at vi visstnok skal få fleire korte Don Rosa-historier framover. Dei siste fem åra har vi fått berre tre korte gag-historier frå Don («Hans første suksess» er i grenseland, så eg teller ikkje med den), og det synest eg er litt få. Skjønner godt at han foretrekker laaaange historier, kvar sin smak, men for min del skulle eg gjerne sjå at han skreiv fleire små, korte og hysterisk festlige.

• edited November -1

Kom til å tenkja på ein ting ... Er det fleire enn meg som tenker slik at Don Rosa-historier frå Klondike eigentleg er historier det passer best å gi ut om vinteren? :-) Eg meiner, snø og kulde og det som verre er, det er ikkje slikt det er koseleg å lese om i juli.

• edited November -1

Det er i det minste minste bedre enn juni. Tross alt er det *jul*i. :)

Men ja, jeg ser poenget ditt. Don Rosas herlige Klondiek historier er fin romjulslesning.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?