Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Ny Don Rosa?

24

Comments

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv:

Kommer ikke "The Prisoner of White Agony Creek" før i Mai/Juni?

Det er i Finland, kan jo hende at ting ser annleis ut her til lands, sjølv om finnene bruker vel å vere tidleg ute med Don Rosa-historier ...

Hvis det er tilfelle, hvor lang tid trenger forlaget på å utgi den historien? Don Rosa leverte jo historien til Egmont i månedsskiftet Juli-August! Var det ikke så?

Det er heilt vanleg at dette tar litt tid. Det er berre Don Rosa-fansen som har blitt litt bortskjemte :-)

I det donaldbladet som ligg nærast PC-en min akkurat no (nummer 52/05) er det fire historier som ikkje er utgitt før. To av dei er skrive i 2004, to av dei er skrive i 2003. Av så dyktige folk at eg antar at teikninga blei gjennomført ikkje lenge etterpå. Det er altså heilt normalt at ting tar litt tid. Personleg har eg mellom anna skrive ei historie som eg veit at var ferdig teikna sumaren 2003, og framleis er det ingen ihvertfall i dette landet som veit noko som helst om når den historia vil kome på trykk (og nei, eg klager ikkje over dette, eg forklarer berre at det er heilt vanleg at ting tar tid). Kanskje Egmont har mange andre historier dei ønsker å gi ut før denne Don Rosa-historia? Eller kanskje dei trekker det ut så lenge dei kan fordi dei veit at Don Rosa enno ikkje har skrive nokre historier *etter* denne, og at dei difor helst ikkje ønsker å trykke han før han har levert ei historie til slik at dei ikkje går heilt tomme for Don Rosa-stoff? Det kan vera mange grunnar.

AC skreiv:

Men ved nogen om han er i gang med en ny serie?

Veit ingenting eksakt, men Kai Saarto skreiv på DCML for ei veke sidan: «Don did take a break after the last story, but I heard from him just weeks ago that he had been in talks with Egmont regarding next year and will be doing a patch of new stories. Probably at least some of which are shorter gag-stories.»

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

I det donaldbladet som ligg nærast PC-en min akkurat no (nummer 52/05) er det fire historier som ikkje er utgitt før. To av dei er skrive i 2004, to av dei er skrive i 2003.

Du glemmer Langbein-historien, og den ble skrevet så langt tilbake som i 1998.

• edited November -1

Den klarte eg sanneleg å bla forbi ja ...

• edited November -1

Har akkurat prata med Tormod, som mellom andre ting fortalte meg at The Prisoner of White Agony Creek er med i den neste åttebladsbolken han har fått tilsendt. Det er ikkje bestemt noko nøyaktig kva blad den kjem i enno, men det blir ein eller annan gong mellom DD17/06 og DD24/06 (og eg vil tippe at den er fordelt over fleire blader ettersom historia jo har 33 sider).

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

(og eg vil tippe at den er fordelt over fleire blader ettersom historia jo har 33 sider).

Ja... Jeg kom på at Don nå lager historiene i to versjoner: slik at den både kan være en fortsettelsesfortelling og én historie i fks et ekstranummer. Stemmer ikke det?

• edited November -1

Ja, han gjer vel det, ja.

• edited November -1

Er det noen som vet om Prisoner of White Agony Creek blir fortsettelsefortelling eller ekstranummer?

• edited November -1

Trur ikkje at det er avgjort enno.

• edited November -1

Er nok veldig stor sannsynlighet for at det blir fortsettelsesfortelling (som Olaf også sa).

• edited November -1

Blir sikkert mest sannsynlig fortsettelsesfortelling, men det hadde vært greit at den kom i ekstrahefte også...

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv:

Blir sikkert mest sannsynlig fortsettelsesfortelling, men det hadde vært greit at den kom i ekstrahefte også...

Det viktigste for meg er at både cover og resymésider blir utgitt.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Arpin Luséne skreiv:

Det viktigste for meg er at både cover og resymésider blir utgitt.

Jeg er enig. Fks. "Søppel og skatter", "Skjerperen fra Kulebra", "Korsfarerkongenes krone" og andre historier har kommet uten cover, selv om Don har laget dem.

Men både "Tempelridderskatten" og "Tre lystige fyrer rir igjen" har jo hatt coveret sitt på DDs forside... Da kommer nok forsiden til "Prisoner of withe agony creek" også (får vi håpe...

• edited November -1

**Dersom** vi får historia presentert i ein del, er det etter mi meining ganske teit å trykke resymésidene. Det blir som om ein midt inne i ein kinofilm skal leggja inn eit tretti sekunders resymé «dette har skjedd så langt i filmen». Heile poenget med desse resymésidene er jo å oppsummere kva som har skjedd i forrige del, og eg ser ikkje vitsen i at vi skal få ei oppsummering av det som nettopp har skjedd. Ja, eg veit at enkelte danske donaldistar synest at den norske utgåva av En drøm for livet er betre enn den danske nettopp fordi den har med desse sidene, men eg ser ikkje korleis slikt er av interesse for andre enn Don Rosa-komplettistar. For historias del vil eg absolutt seie at det er ei ulempe, og det var heller aldri Dons intensjon at desse sidene skulle trykkast dersom historia blei utgitt i ein del ...

• edited November -1

Det er sant: at vi ikke trenger resymé-sidene hvis vi får historien i én del. Husker jeg var på ferie i syden en gang, der det gikk en engelsk film på tv. Etter pausen (tror det var tre pauser) kom det et lite resymé. Utrolig irriterende...

• edited November -1

Litt artig å se at vi av og til må diskutere ting vi allerede har diskutert tidligere. Her fra i slutten av mars i fjor, da vi faktisk diskuterte akkurat samme historie.

http://www.andebyonline.com/forum/i12713/#12713

• edited November -1

Vil egentlig kun tro at de danske er glade for at I i Norge har fået en version med resumesider, og vi i Danmark en uden resumesider, så der nu findes to versioner. Jeg selv, er gladest for den danske version, da det ser mærkeligt ud, at man i den norske lige pludselig kommer med et resume midt i det hele. Men har den alligevel i samlingen for at komplettere min Rosa-samling med flere forskellige udgaver.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

(og eg vil tippe at den er fordelt over fleire blader ettersom historia jo har 33 sider).

Vet noen om de 33 sidene er med eller uten resymésider?

• edited November -1

Meiner å ha lest at resymesidene kjem i tillegg.

(Håper forsåvidt at cliffhangarane er betre enn i Tre lystige fyrer.)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

**Dersom** vi får historia presentert i ein del, er det etter mi meining ganske teit å trykke resymésidene.

Her synes du helt å glemme at det, for helhetens skyld, går an å trykke resymésidene til slutt dersom historien utgis i en del. Forhåpentligvis vil resymésidene bli gjengitt i HOF på en slik måte.

• edited November -1

I Hall of Fame? Gjerne. Men i eit vanleg donaldblad/hefte ser eg absolutt ikkje poenget i å trykke ei historie, deretter å trykke ei kort oppsummering av dei elleve første sidene og til slutt ei kort oppsummering av dei tjueto første sidene.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?