Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Ny Don Rosa?

edited November 2005 in Donaldisme

Ja, jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg. Likevel våger jeg ydmykt å spørre om noen her inne vet når neste Don Rosa-serie kommer.

«134

Comments

• edited November -1

Personleg aner eg ikkje, men statistisk sett burde den jo kome i løpet av maks nokre månader no, ettersom det jo byrjar å bli ei stund sidan han leverte historia og han dessutan har ein tendens til å vera så populær at han blir trykt så fort som mogleg etter å ha levert historier.

Eg veit eigentleg ingenting, men vil tippe at vi har sett «The Prisoner of White Agony Creek» før januar er over.

Trur forsåvidt at dei færraste her inne bryr seg om kva mote er. :-) Og Don Rosa er framleis ein stor favoritt hos dei fleste her. (det viste ei meiningsmåling tidlegare i år iallfall).

• edited November -1

Tusen takk!

• edited November -1

Ingenting å takke for, og det er bokstaveleg talt, ettersom alt eg seier er rein gjetning. :-)

• edited November -1

Egmont burde vel kjenne sin besøkelsestid og gi ut denne serien som fortsettelse historie i de siste numrene før jul ??

• edited November -1

Sleipe-Simon skreiv:

Ja, jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg. Likevel våger jeg ydmykt å spørre om noen her inne vet når neste Don Rosa-serie kommer.

Er det ut og lite kult å vere Rosa-fan for tida? Den oppfatninga har ikkje eg. Kan verke som om det er ein generell einigheit blant eit stort antal fans om at hans historiar ikkje held heilt same kvalitetsnivå som dei gjorde midt på nittitalet, men det er ikkje det same som å ikkje vere fan.

For mitt vedkommande så er sjølv ei svak Rosa-historie ein god del hakk over den gjennomsnittlege Donaldhistoria, så eg er i alle fall fan. :-) Og det vil eg neppe slutte med med det fyrste, for med den farten han lagar historiar går det sikkert femten år før han i det heile tatt rekker å produsere nok historiar som eventuelt er elendige før dei utveger alt det geniale han alt har laga. ;-)

• edited November -1

Sleipe-Simon skreiv:

Ja, jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg.

Mener du 'Donaldtegnere og -forfatteres syn på Don Rosa' diskusjonen?? hehe. Jeg er i hvertfall Don Rosa fan, og kommer til å være det en lang tid fremover, tenker jeg! ;)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Egmont burde vel kjenne sin besøkelsestid og gi ut denne serien som fortsettelse historie i de siste numrene før jul ??

Det blir vel heller de tre numrene etter jul for å få folk til å fortsette abonnementet :)

• edited November -1

I følge de som jobber i forlaget så selger de ikke mere av utgivelsene med Don sine historier. Vet ikke helt om jeg tror på det, men så sier Olafs venner(tm)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

I følge de som jobber i forlaget så selger de ikke mere av utgivelsene med Don sine historier. Vet ikke helt om jeg tror på det, men så sier Olafs venner(tm)

Akkurat det tror jeg stemmer meget bra. Hvis de selger mer, så er det vel såpass lite at det knapt er målbart.
    Det er ikke så mange dedikerte Barks eller Rosa-fans at det vil slå ut i stor skala. Vi er tross alt et lite land.

• edited November -1

Han der søte Olaf Solstrand skreiv:

Personleg aner eg ikkje, men statistisk sett burde den jo kome i løpet av maks nokre månader no, ettersom det jo byrjar å bli ei stund sidan han leverte historia og han dessutan har ein tendens til å vera så populær at han blir trykt så fort som mogleg etter å ha levert historier.

Har bladd litt, og finner ut at Don sendte historia til Egmont i månadsskiftet juli/august. Ikkje så lenge sidan som eg trudde, altså. Då er mi nye gjetning at vi kan vente oss dette *tidlegast* i månadsskiftet januar/februar ...

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Han der søte Olaf Solstrand skreiv:

Okey ?! :)

• edited November -1

en dcml-bruger (Barry et-eller-andet?) skrev for nylig:

Don Rosa's next story?

I know Don is on Vacation, but he somehow keeps in touch through his new computer and cell phone.
    I don't want to answer for him, but the last time we spoke
    he wasn't planning to release a new story.
    I know he has great stories still in his head, but we may never see them.
    I don't know what it will take for him to do a new story, I hope someone has the answer.
    It will be a sadder world if we never get another Don Rosa Duck story.

• edited November -1

Kommer det et svar på dette spørsmålet, mon tro ?

http://stp.ling.uu.se/pipermail/dcml/2005-December/023779.html

• edited November -1

I know Don is on Vacation [...]

La mannen slappe av i ferien :-) Han svarer når han føler for det.

• edited November -1

Vet at mange leter etter Skrue McDucks liv og levnet så jeg ville bare si ifra at et eksemplar av denne boken er til salgs på QXL. :)

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21298147

• edited November -1

Antti Peltola skreiv dette på DCML i natt:

In Finland "The Prisoner of White Agony Creek" is announced to start in weekly Aku Ankka probably around May-June so then it would begin at issue 21/2006 or 22/2006.

Rettnok finske tal, men dei norske pleier vel ikkje å liggja så langt unna?

• edited November -1

Vel, det hadde ikke skadet med en ny Don Rosa heller...

• edited November -1

Kommer ikke "The Prisoner of White Agony Creek" før i Mai/Juni?
    Hvis det er tilfelle, hvor lang tid trenger forlaget på å utgi den historien? Don Rosa leverte jo historien til Egmont i månedsskiftet Juli-August! Var det ikke så?

• ACAC
    edited November -1

Det er jo ikke Don der har brugt tid på den historie fra han sendte den ind til den bliver udgivet.
    Men ved nogen om han er i gang med en ny serie?

• edited November -1

Jeg mente forlaget, min feil. :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?