Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Rosa indeks på QXL

edited October 2005 in Donaldisme

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20714287
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... .

Comments

• edited November -1

Berre le. Det gjør eg!

• TedTed
    edited November -1

Hahaha!

• edited November -1

Neste bud ved 160,- kroner og det er fire dager igjen. Salgsverdien er det iallefall ikke noe å si på:-) Husker ikke prisen dere tok for det indekset, men jeg synes å huske at det var langt under 160 kroner.

Kanskje Qxl er en god salgskanal for Don Rosa Indexene isteden for å bruke Andebyonline ;-)

• edited November -1

Jeg syns det så mest **hvitt** ut?

• edited November -1

Jeg regner med at det er signaturen som hever salgsverdien, og ikke selve indexet.

• edited November -1

Jørn McDuck skreiv:

Neste bud ved 160,- kroner og det er fire dager igjen. Salgsverdien er det iallefall ikke noe å si på:-) Husker ikke prisen dere tok for det indekset, men jeg synes å huske at det var langt under 160 kroner.

40 kroner.

La det være sagt at det indekset som her selges ble solgt for et år siden, eieren har således hatt det i et år før denne handelen - slik sett blir det ikke helt det samme som når kyniske spekulanter får en signert tegning i det ene øyeblikket for så å legge den ut e-bay i det neste. Jeg håper bare at Raptusfestivalen ikke vil bruke dette som argument for evt. å innskrenke vår mulighet til å selge indekser på fremtidige festivaler.

Kanskje Qxl er en god salgskanal for Don Rosa Indexene isteden for å bruke Andebyonline ;-) }}

Nei, jeg stoler mest på Olaf, jeg.

• edited November -1

Den gikk pinadø for 240 kroner til slutt.

Sigvald, send meg prompte 10 signerte indekser ASAP Zulu Snipp Snapp.

• edited November -1

Einherje skreiv:

Den gikk pinadø for 240 kroner til slutt.

Sigvald, send meg prompte 10 signerte indekser ASAP Zulu Snipp Snapp.

Sorry, mine personlige signerte eksemplarer (en med sort signatur og en med blå signatur) er ikke til salgs.

• edited November -1

Her er det vel bare å kjøpe noen eksemplarer her på nettbutikken og kluddre på noe som ligner en Don Rosa autograf selv Einherje. 200 lettjente kroner det ;-) Skal vi dele likt 50/50 eller?

• edited November -1

Jeez. Hadde seriøst trudd at slike prisar var uoppnåelege for dette heftet. Når eg tenker på at eg personleg har null øre i fortjeneste for dei heftene som er solgt herfrå ... :-) Er jo så ein byrjar å tenke litt på at enkelte der ute har eit ganske merkeleg verdisyn.

• edited November -1

hehehe

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?