Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Life and times på raptus?

2»

Comments

• edited November -1

trenger svar fort!!!!!!

har lett etter Liv og levnet i lang tid. tronsmo er utslogt for denne boken.

selges den på raptus? kan jeg gå der nå på søndag å kjøpe den?
    er dette den innbundne utgaven??? er den på norsk??

hvor i Bergen holder dette til? Grieghallen?

dersom jeg ikke skulle få tak i den, vet dere om den vil komme i produksjon igjen (har hørt at den er tatt ut av produksjon), og når evt. Don Rosas bind 3 kommer? kjøpte en og to til 350,- stk, blodpris..

• TedTed
    edited November -1

Nei, den Norske utgaven selges desverre ikke på Norsk, men du kan derimot finne en soft-cover utgave av Lo$(Amerikansk) til 145 NOK som Don Rosist nevnte tidligere.

Og nei, det er ikke i Grieghallen, men i kongress senteret, ved Scandic Hotell, rett bak kinoen( annen info www.raptus.no ).

Det har vært snakk om at den Norske utgaven kansje skal utgis igjen, om det var nok interesse for det, og mener å ha hørt at den kansje skal produseres igjen, ja.

Er redd jeg ikke kan svare deg på når "Don Rosa III" kommer, men det skal vistnok være bok nr. 10, og bok 9 er vel hittil den sist utgivne(?).

Hilsen Ted:-)

• edited November -1

Er det mye folk på Raptus, Ted?

• TedTed
    edited November -1

En del, ja... Det skifter egentlig fra dag til dag.

• edited November -1

Mener å se i går på raptus at LO$ er utsolgt. Mn er ikke 100% sikker.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?