Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hvor mange Donaldblader

2»

Comments

• edited November -1

Vil tro jeg har godt over 650 blader,de fleste sammenhengende, men dessverre med noen hull her og der... Har også litt pocketer og eldre blader jeg har kjøpt spesielt i brukthandler eller fått av onkel:)

• edited November -1

Ingen blader, kun pockets, CBSV og HOF.

• edited November -1

jeg telte her en gang og kom frem til ca 1000 - nå kjøpte jeg nettopp komplett årgang 77 på qxl, så da blir det vel rundt 1052!
    men har bare et par permer, med de styggeste bladene - jeg klarer ikke å putte pene blader i perm, pga merkene de får av klipsene og ryggen av permen, og den svake bøyen som bladene i ytterkantene får (spesielt i fulle permer)... så dere med hauger av permer; ta ut bladene sporenstreks! (om du er like anal som meg, vel og merke :D )

• edited November -1

Severn skreiv:

Jeg mangler DD-bilaget: ''Den siste herren av Eldorado''(8/1998)

OK, skal se etter om jeg ikke har en dublett av den. Hvis ikke kan jeg jo lete hos Løvås.

D hadde vært en gleeede å få tak i d ja!! så lenge prisen ikke blir for høy...:D

Jeg fant et eksemplar i pen stand hos Løvås til 2 kroner. Du kan ta kontakt med meg f.eks. via bruktbørsen hvor jeg har en salgsannonse.

• edited November -1

Eg har nærmast komplett Donald-blad 1990 - 2004. (Desse har stått med 26 blad i kvar perm og skal ryddast opp i for å beholde ein viss kvalitet på blada.) Eg har rundt 70 pockets (Skrue-pocket, Donald-pockett, jumbopocketar m.m (Desse vurderer eg forresten å selge. Har du manglar, ta kontakt.) Eg har signert Lo$, nærmast komplett De komplette årgangene. (Eg manglar 1951-årganga. Eg fekk ho aldri i posten. Skal snakke med Egmont.), Carl Barks' Beste og har begynt å abonnere på CBSV. I tillegg har eg masse andre teikneseriar.

Fytti, mange parantesar!

• edited November -1

Jørgen skreiv:

Eg har rundt 70 pockets (Skrue-pocket, Donald-pockett, jumbopocketar m.m (Desse vurderer eg forresten å selge. Har du manglar, ta kontakt.)

Anbefaler ein titt her:
    http://www.andebyonline.com/index.php?area=bruktbors :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?