Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hall of Fame

1679111293

Comments

• DRDR
    edited November -1

Vel... Nå har jeg akkurat tatt på silkehanskene, smurt meg inn i olivienolje, og presset meg ned i kondomdrakten; for nå står William for tur!!

• edited November -1

DR skreiv:

Vel... Nå har jeg akkurat tatt på silkehanskene, smurt meg inn i olivienolje, og presset meg ned i kondomdrakten; for nå står William for tur!!

Hehe:)

• edited November -1

Jeg vet ikke helt hvilken historie det er snakk om, jeg vet navnet, men er det denne? http://coa.inducks.org/story.php/x/IS+TL++116-A//+romano+scarpa+spøkelseskladden_

• edited November -1

Det er flest korte historier i William van Horn boka, men av de lengre er det "Grøsslandskatten" og "Den svarte månen," eller det Egmont har valgte å kalle den "Den svatre månen." Hans første historie er også med, pluss mange covere, introduksjon skrevet av mannen selv og kommentarer til historiene. Det er selvsagt også mye mer.

• edited November -1

Hvor mange historier er det i boka? Venter fortsatt i spenning på min. Fin forside forresten?

• edited November -1

Står «Den svarte månen» i Hall of Fame-boka? Verkeleg? Men det er jo den historia eg om igjen og om igjen og om igjen har etterlyst i forumet, jo :-) (eller, etterlyst og etterlyst, men eg har vel sagt at eg gjerne kunne tenkja meg at vi fekk eit gjensyn med denne i det bladet der svenskene fekk columbuskartene dersom noko slikt skulle skje).

Uff, skal ein bite i det sure eplet og skaffe seg eit abonnement, då? Har verkeleg ikkje lyst til å skaffe meg *enno* ei Hall of Fame 1-bok ...

• SvKSvK
    edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Uff, skal ein bite i det sure eplet og skaffe seg eit abonnement, då? Har verkeleg ikkje lyst til å skaffe meg *enno* ei Hall of Fame 1-bok ...

Fatt mot, Olaf. Om 1-2 år kan du vel få kjøpt boken utenom abonnement. Det er i hvert fall den taktikken jeg følger når det gjelder enkelte av bøkene i denne serien.

• edited November -1

Det er omtrent 20 historier, med en og to sidere, i boka.
    Tenkte med en gang på deg Olaf da jeg så den historien var med. :)
    Og du kan vel spørre Egmont om du kan hoppe over den første boka?

• edited November -1

SvK skreiv:

Fatt mot, Olaf. Om 1-2 år kan du vel få kjøpt boken utenom abonnement. Det er i hvert fall den taktikken jeg følger når det gjelder enkelte av bøkene i denne serien.

Vel, joda, men ... Egmont har jo blitt utruleg flinke til å lage nøyaktig slike bøker som eg har lyst på, då :-) Har utruleg lyst på bok 4, 6, 7, 9, 11 og 12, og når eg allereie har bok 1 og 2 er vi oppe i 2/3 av bøkene. Då byrjar det å bli så mange at det er irriterande å måtte kjøpe dei stivt overprisa 1-2 år seinare.

• SvKSvK
    edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Då byrjar det å bli så mange at det er irriterande å måtte kjøpe dei stivt overprisa 1-2 år seinare.

Hva koster bøkene i abonnement, da? Outland her i Bergen selger i hvert fall eldre bøker i serien til 300,-

• edited November -1

Åh, då er ikkje forskjellen *så* stor, eigentleg. 269 er det i abonnement, men det blir jo 298,50 når ein legger til porto og ekspedisjonsgebyr ... :-)

Men ... har dei lov til å selge så billig, altså? Trudde at det var ein bokbransjeavtale som bestemte at alle bøker kostar det same overalt, og Hall of Fame koster då 349 alle andre stadar?

serie.no har forsåvidt sju bøker ute til salgs.

• SvKSvK
    edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Men ... har dei lov til å selge så billig, altså? Trudde at det var ein bokbransjeavtale som bestemte at alle bøker kostar det same overalt, og Hall of Fame koster då 349 alle andre stadar?

Hmmm. Mener bestemt at jeg bare betalte 300,- for Don Rosa 1 som jeg kjøpte for cirka en måned siden, men jeg kan selvsagt ta feil. Jeg får sjekke det neste gang jeg er innom.

• edited November -1

Noen som vet når HOF Don Rosa 3 kommer ut for salg? Og evnt hvor den er greiest å bestille fra?

• edited November -1

Christiffer skreiv:

Jeg vet ikke helt hvilken historie det er snakk om, jeg vet navnet, men er det denne? http://coa.inducks.org/story.php/x/IS+TL++116-A//+romano+scarpa+spøkelseskladden_

Ja det er det :-)

• edited November -1

Diff skreiv:

Noen som vet når HOF Don Rosa 3 kommer ut for salg? Og evnt hvor den er greiest å bestille fra?

Nei, det er det ingen som vet. Egmont har skilt ut en egen bokavdeling som skal forsyne bokhandlere med deres bøker, foreløpig har bare de 7 første HOF bøkene nådd denne avdelingen.

• MacMac
    edited November -1

I Sverige kommer dom ut till bokhandeln strax efter att prenumeranterna har fått dom.

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Hvor mange historier er det i boka?

Van Horn HOF 11 innehåller följande serier längre än en sida, plus några en-sidor, ett förord, ett litet galleri med försidor m.m.

Svenska titlar:
    Ett surr i stillheten (AR114)
    En plikt av vikt (AR133)
    Borta med hunden (AR124)
    Att flyga är nödvändigt (AR132)
    Ankan och rankan (AR149)
    Vanlighet varar längst (AR141)
    En urblåst i en ubåt (KJD 004-1)
    Spöket på Kamikaze-branten (KJD 002-1)
    Släkt var det här (D91377)
    En djuping i djupet (D93491)
    Skatten i Spökträsket (AR216)
    Den svarta månen (D92207)
    Goddag, tristess! (D97152)
    Kalles samlade värk (D99050)
    Hårdkokt anka (D2000-047)

• edited November -1

Christiffer skreiv:

Det er flest korte historier i William van Horn boka, men av de lengre er det "Grøsslandskatten" og "Den svarte månen," eller det Egmont har valgte å kalle den "Den svatre månen." Hans første historie er også med, pluss mange covere, introduksjon skrevet av mannen selv og kommentarer til historiene. Det er selvsagt også mye mer.

Er verkeleg ikkje "Fattigmannsspeilet" med?? Skuffelse.....

• edited November -1

Fekk endeleg Van Horn boka i dag.Mye bra i den, men det er ein skandale at ikkje "Fattigmansspeilet" er med!!!

• edited November -1

Audun McDUCK skreiv:

Hvilken bok blir den neste i Hall Of Fame?

Ta en titt på denne linken:
    http://www.coa.inducks.org/magazine.php/x/dk/HOF
    Vil det si at det kommer en Romano Scarpa-bok nummer 2?
    Isåfall ville jo det vært aldeles strålende....

Denne linken har tydegligvis glemt don rosa 4. Det var jo litt snodig...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?