Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hall of Fame

1568101193

Comments

• edited November -1

Jippi.., fikk min første bok i HoF for to dager siden. Må si historiene var veldig bra, og selv om jeg hadde lest noen av dem fra før. Neste hos meg er Romano Scarpa, om jeg ikke tar helt feil, og så Carl Barks.
    Men jeg ligger langt etter dere. ;)

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Er det noen som har fått van Horn-boka i posten enda eller? Jeg venter spent på posten vær dag, men det er vel kansje litt tidlig(?)

For at du skal slippe å vente hver dag kan jeg fortelle deg at HOF-bøkene blir sendt ut i uke 8. (Bok nr. 11.)
    Det tar ca. 8-10 dager i posten så da kan vi vel regne med å få den i slutten av februar eller begynnelsen av mars :-)

• edited November -1

DonaldDuck skreiv:

Jippi.., fikk min første bok i HoF for to dager siden. Må si historiene var veldig bra, og selv om jeg hadde lest noen av dem fra før. Neste hos meg er Romano Scarpa, om jeg ikke tar helt feil, og så Carl Barks.
    Men jeg ligger langt etter dere. ;)

Du kan spørre Egmont om de kan sende deg de bøkene du mangler. Hvis du har lyst til å komme ajour.

• edited November -1

Noen som har fått Van Horn boken?

• DRDR
    edited November -1

Vel, helen? skulle ikke boka sendes ut i uke 8 ifølge? Tror kanskje du bommet med et par uker :P

• edited November -1

Indiana Beinson skreiv:

Jag fick min svenska bok i fredags. Det ser bra ut, med ett mycket personligt förord av John Lustig.

• edited November -1

DR skreiv:

Vel, helen? skulle ikke boka sendes ut i uke 8 ifølge? Tror kanskje du bommet med et par uker :P

Var nok ikke jeg som bommet, men heller den kundebehandleren som svarte på mitt spørsmål.
    Vær tålmodig, boka kommer nok :-)

• DRDR
    edited November -1

Hehe, ok. Beklager! Men den kommer nok over helga, tipper jeg.

• edited November -1

germund skreiv:

Indiana Beinson skreiv:

Jag fick min svenska bok i fredags. Det ser bra ut, med ett mycket personligt förord av John Lustig.

Kan du fortelle hvilke historier den inneholder?

• edited November -1

Hvilken bok blir den neste i Hall Of Fame?

Ta en titt på denne linken:
    http://www.coa.inducks.org/magazine.php/x/dk/HOF
    Vil det si at det kommer en Romano Scarpa-bok nummer 2?
    Isåfall ville jo det vært aldeles strålende....

• edited November -1

Akkurat nå og de to neste bøkene angrer jeg på mitt manglende abonement :(

• MacMac
    edited November -1

Någon som vet något om ifall det kommer en Gottfredson-bok? Och vilka historier bör denna innehålla?

• edited November -1

Det kommer en Taliaffero bok??

• edited November -1

Audun McDUCK skreiv:

Hvilken bok blir den neste i Hall Of Fame?

Ta en titt på denne linken:
    http://www.coa.inducks.org/magazine.php/x/dk/HOF
    Vil det si at det kommer en Romano Scarpa-bok nummer 2?
    Isåfall ville jo det vært aldeles strålende....

Brevet vedlag min bok (ankom på fredag) bekreftet Scarpa bok nr. 2, med en lang spøkelseskladd-historie.

• edited November -1

Ooooh, herleg. Kor lang tid går det før vi får den i bokhandelen, mon tro? Er det eit år på etterskot dei ligger?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Ooooh, herleg. Kor lang tid går det før vi får den i bokhandelen, mon tro? Er det eit år på etterskot dei ligger?

Si sånn ca. et år, pluss/minus et år. Det er ikke helt innkjørte rutiner for dette ennå. Så vidt jeg har registrert så er porten åpnet kun en gang foreløpig, slik at de fem første bøkene er sluppet fri. (med noen spesielle unntak.)

• edited November -1

Jeg mottok William Van Horn-boken i dag (en gledelig overraskelse etter en lang dag på skolen).

Ps: Neste gang blir det en ny Scarpa-bok, og i den er det én historie jeg gleder meg ganske til å lese :-)

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

Ps: Neste gang blir det en ny Scarpa-bok, og i den er det én historie jeg gleder meg ganske til å lese :-)

Jeg tillater meg å spørre hvilken historie det er?

• edited November -1

donald4eva skreiv:

Jeg tillater meg å spørre hvilken historie det er?

Det er "Mikke Mus og Spøkelseskladdens skjulte plan", som er den første historien Kladden opptrer i etter Gottfredsons orginale fra 1939.

• edited November -1

Jaha, den har jeg ikke lest. Får vel si jeg gleder meg jeg òg:)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?