Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hall of Fame

13468993

Comments

• edited November -1

Sannsynlegvis. Neste DR-bok opnar vel med første del av Skrues liv?

• edited November -1

Skrues Liv er vel en ganske spesiel serie. Sjelden at en manusforfatter får så frie tøyler. Det er kanskje det Don mener.
    Tror ikke vi DieHard fansen som har lest den originalen boken opp og ned bør forvente oss for mye nytt. Hall of Shame serien er jo tiltenkt hvermansen og ikke slike lesere som oss . Kanskje ikke lurt å skru forventningene for høyt ?

• edited November -1

Det spesielle er sikkert bare at "Liv og levnet"-serien er samlet i en bok, og at boka derfor blir litt tjukkere enn en vanlig "Hall of fame"-bok.

• edited November -1

Har noen et bilde av HOF Don Rosa III?

• edited November -1

Don Rosas største fan skreiv:

Har noen et bilde av HOF Don Rosa III?

Her:
    http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/HOF++10

• edited November -1

Den neste HOF-boken med Carl Barks vil vel være med både ham og Daan Jippes, men som vi vet skal jo alle bøkene inneholde et tema som var vanlig hos Barks. Vil det da bli laget "Hall of Fame -Carl Barks, ut på eventyr" eller lignende? Det er jo hans lange eventyr som mange husker best.

Noen som vet om en slik bok vil komme i serien?

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Hall of Shame serien er jo tiltenkt hvermansen og ikke slike lesere som oss . Kanskje ikke lurt å skru forventningene for høyt ?

Trodde Hall of Fame var tiltenkt oss Duck-fans og samlere også jeg...

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv:

Den neste HOF-boken med Carl Barks vil vel være med både ham og Daan Jippes, men som vi vet skal jo alle bøkene inneholde et tema som var vanlig hos Barks...

Det er mit gæt, at bogen kommer vel til at indeholde de serier, som Barks skrev efter pensioneringen, og som Daan Jippes har gentegnet, fordi Tony Strobl og Kay Wright og måske andre tegnede serierne helt uden sjæl.
    En Scrooge, to Donald og en række Junior Woodchuck historier.

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv:

MikroMidas skreiv:

Hall of Shame serien er jo tiltenkt hvermansen og ikke slike lesere som oss . Kanskje ikke lurt å skru forventningene for høyt ?

Trodde Hall of Fame var tiltenkt oss Duck-fans og samlere også jeg...

Jeg vil ikke pirke borti den serien selv med tjukke beskyttelsesvotter og en brennende pinne...

• edited November -1

Einherje skreiv:

Jeg vil ikke pirke borti den serien selv med tjukke beskyttelsesvotter og en brennende pinne...

Jeg for min del bruker hvite Mikke Mus-hansker, og koser meg med bøkene.

• edited November -1

Jeg liker også disse bøkene... Interresante forord og komentarer (i hvert fall i Don Rosa bøkene ) og annet.
    Hva er det som er så galt med dem... kanskje litt høy pris?

• edited November -1

Høg pris, låg W.A.F., nesten umogleg å få tak i bøkene enkeltvis, og det faktum at dei prøver å stappe fire bokseriar inn i ein såklart.

Men elles ein fin serie. :-)

• edited November -1

W.A.F, hva er det igjen?

• edited November -1

Wife Acceptance Factor. Det at når ein når ein viss generasjon skal ting helst vera så-og-så vakre for at ein skal få sin betre halvdels samtykke til å kjøpe dei med den hensikt å ha dei ståande i stua.

• edited November -1

Ok.

• edited November -1

Hm...

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv

Jeg liker også disse bøkene... Interresante forord og komentarer (i hvert fall i Don Rosa bøkene ) og annet.

Ja, hvorfor gikk egentlig egmont fra det gode sporet ved å ha små kommentarer før hver historie. Det er jo morsomt å få vite litt om bakgrunnen for historiene. Ok, det går kansje utover historiene, men bøkene er jo trossalt lagd for å få vite mer om serieskaperen.

• edited November -1

Ja, det har du helt rett i.
    De burde begynne med det igjen

• edited November -1

kommer det flere enn 3 Don Rosa HoF bøker?

• edited November -1

Mente flere enn 4:-)

(Leste forums reglene og beklager dobbelinnlegget...)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?