Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hall of Fame

1235793

Comments

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf dette bør du moderere bort. Så lenge du ikke godtar omtale av KISS her så bør heller ikke denne dårlig skjulte henvisningen til Black Sabbath og/eller Sex Pistols få bli stående.

Poenget var ikke å trekke fram dette bandet, og meningen var at det skulle være et humoristisk innlegg. For å fokusere på det som tråden handler om diskuterer vi ikke dette videre...

• edited November -1

Jeg har nå fått bok tre om Carl Barks biler. Nå husker jeg hvorfor jeg elsket Donald som barn!!!

• edited November -1

http://coa.inducks.org/compmag.php?image=on&title1=Hall+of+Fame&entrycodeh3=&country=

Jeg så her at danmarks HOF-bøker er besemt helt fram til bok nr 15. Hvorfor ikke Norges?

• edited November -1

Det har vært lagd en sånn liste før, den ble posta her, men den var helt feil. Jeg tror kanskje denne listen over bøkene som kommer i Danmark også kan være feil. Håper nesten ikke det fordi jeg vil gjerne ha en Romano Scarpa bok 2, men Barks/Jippes boken kunne gjerne byttes ut med bare Jippes. Og hvor er Gottfredson boka?

• edited November -1

ANDonym skreiv:

http://coa.inducks.org/compmag.php?image=on&title1=Hall+of+Fame&entrycodeh3=&country=

Jeg så her at danmarks HOF-bøker er besemt helt fram til bok nr 15. Hvorfor ikke Norges?

Husk, at Inducks ikke er et officielt foretagende, så du kan ikke regne 100% med den liste. Listen er i øvrigt kun foreløbig. Egmont ved vel ikke engang selv endnu, præcis hvordan det bliver. Og tingene kan blive ændret helt frem til udgivelse. For eksempel blev udgivelsen af den danske udgave af den tredje Don Rosa-bog skudt hen før jul, så den kom før Dragon Lords-bogen (sidstnævnte har vi ikke fået her i DK endnu). Så information i Inducks om uudgivet materiale skal tages med et (stort) gran salt.

• edited November -1

noen som har fått Don Rosa 3, enda?

• edited November -1

Har ikke fått den enda, men fy f*** som eg gleder meg!!

• DRDR
    edited November -1

Den skal vel komme snart... Så da venter vi alle spent på årets ekstra lille julegave...
    Veit nokon hvor mange HOF-bøker som skal komme eller?

• edited November -1

Trur ikkje dei har nokre planer om kor mange som skal kome. Dei gir vel ut bøker heilt til folk slutter heilt å kjøpe dei. Hall of Fame er ein ganske populær serie trur eg, så då ser dei vel ingen grunn til å slutte med den heller.

• DRDR
    edited November -1

Jo, det var det eg tenkte... Men etterhvert blir vel
    lageret tomt også...
    Dei kan jo ikkje ha med ALLE CB...
    Da vil dei jo utkonkurere seg sjølv...
    Men kven veit, det kan dei jo gjere...
    Det har vel mange gjort før...

• edited November -1

Jeg synes denne siden ser litt rar ut nå... (med mozilla firefox)

• edited November -1

Fiksa.

• edited November -1

Kjapt jobbet Olaf:)

• edited November -1

Idag kom Don Rosa bok 3 i posten. Kan bekrefte at den inneholder resten av historiene fram til Lo$.

Og hva blir neste bok: William Van Horn (ENDELIG!!!)

• DRDR
    edited November -1

Ja det var mange gode minner i denne boka her ja! :-)
    Er det nokon som veit kvifor fargane er så anderleis enn i
    heftane?

• edited November -1

chrisron skreiv:

Idag kom Don Rosa bok 3 i posten. Kan bekrefte at den inneholder resten av historiene fram til Lo$.

Willian Van Horn er i og for seg både velkjent og respektert, denne "Don Rosa" derimot høres mer ut som noe nymotens oppskrytt møl - noen her som har lest det?

• DRDR
    edited November -1

MikroMidas skreiv:

chrisron skreiv:

Willian Van Horn er i og for seg både velkjent og respektert, denne "Don Rosa" derimot høres mer ut som noe nymotens oppskrytt møl - noen her som har lest det?

Ehh...
    Du tullar berre no håpar eg??

• edited November -1

DR skreiv:

MikroMidas skreiv:

chrisron skreiv:

Ehh...

"JULESTRESS" !!!
    Men tar jeg ikke feil så er det sikkert bare EN person han prøver å erte litt !!

• edited November -1

DR skreiv:

MikroMidas skreiv:

Ehh...

Bruker samme ordlyd som enkelte(tm) brukte i traaden om juleheftene:)

• edited November -1

I siste HOF skriver Don Rosa noe om neste DR bok i serien skal bli noe helt spesielt. Noen som vet hva han sikter til? En eller annen variant av Skrues Liv og Levnet?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?