Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hall of Fame

2456793

Comments

• TedTed
    edited November -1

Ja, hu hei!

• TedTed
    edited November -1

Helen skreiv:

Hvis du ønsker å komme fortere ajour kan du eventuelt be om å få en bok i måneden. Det er opp til deg.
    Jeg var litt sent ute med å bestille så jeg ba om å få to bøker i måneden for å komme fortere ajour.
    Venter nr. 4 og 5 om noen dager.

Hvor kan jeg be om dette? Er det her?:

Donald.no skreiv:

For spørsmål vedrørende abonnementet, vennligst kontakt vår kundeservice på e-post: hof@egmont.no eller tlf. 24 05 13 10 (hverdager kl 09.30 – 15.00)

• edited November -1

jepp!

• edited November -1

Får man boka i postkassa eller får man en lapp der det står at du må hente den på posthuset?

• edited November -1

Audun McDUCK skreiv:

Får man boka i postkassa eller får man en lapp der det står at du må hente den på posthuset?

HOF kommer vanligvis rett i postkassen.

• edited November -1

Ok:)

• edited November -1

Et spørsmål til dere som venter på Hof nr. 9.

Kommer den i september eller oktober ??

• edited November -1

Helen skreiv:

Et spørsmål til dere som venter på Hof nr. 9.

Kommer den i september eller oktober ??

Den forrige kom i juli så normalt skulle den neste komme i september, men man vet aldri med Egmont.

• edited November -1

Ut ifra ditt svar regner jeg med at det da kommer ut en ny HOF-bok ca. annenhver måned.

• edited November -1

Jeg mener at jeg i en reklame har læst, at der skulle udgives 5 bøger om året.
    Så det passer med, at der går godt 2 måneder mellem udgivelserne.

• edited November -1

Ser at Avalon i Bergen har tatt inn ein del fine pocketer med "Dragonlords" no... blir hardt å halde seg frå å kjøpe dei medan eg ventar på HoF-boka, gitt...

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Ser at Avalon i Bergen har tatt inn ein del fine pocketer med "Dragonlords" no... blir hardt å halde seg frå å kjøpe dei medan eg ventar på HoF-boka, gitt...

Da kan du være sikker på at hvis du kjøper pocketbøkene så ligger HOF-boka i postkassa di dagen etter :-)

Hvordan går det med deg AUDUN, husker at du ventet så spent på den første boka.
    Har den kommet og ble du fornøyd?? :-)

Mens jeg er igang med å skrive på denne tråden så lurer jeg på om det er noen som vet hva vi kan vente oss i HOF- 10 og HOF- 11 ??

• edited November -1

Hall of Fame 10 bliver Don Rosa 3 bogen, som vist nok skulle indeholde de 9 første historier han lavede til Egmont. Hall of Fame 11 er jeg ikke helt sikker på, godt nok siger Inducks at det bliver med Dann Jippes, men vi så jo at HOF 9 ifølge Inducks skulle have været med William Van Horn men det blev den ikke. Vi får se.

• edited November -1

Helen skreiv:

Mens jeg er igang med å skrive på denne tråden så lurer jeg på om det er noen som vet hva vi kan vente oss i HOF- 10 og HOF- 11 ??

Eg veit ingenting om kva me kan venta oss, men eg har då ynskjer.
    - Daniel Branca fortener så absolutt ei Hall of Fame-bok, og det er vel berre eit spørsmål om tid før ho kjem.
    - Gottfredson så klart, ingen grunn til ikkje å trykka hans glimrande historier, sjølv om dei er teikna i eit anna format.
    Sidan Hall of Fame skal setja søkelyset på dei meir ukjende serieskaparane, bør dei ikkje gøyma vekk dei som berre skriv manus. I dag har me mange flinke blant dei, der favorittane mine bl. a. er:
    - Gorm Transgaard
    - Stefan Petrucha
    - Paul Halas
    Mikke Mus-teiknarane Rodriques (teiknar òg Donald) og Ferioli fortener kanskje òg ei bok viss denne serien skal gå lenge, og det ser det jo ut til at han skal.

William van Horn og Daan Jippes vart nettopp nemnt, men dei er ikkje blant mine favorittar. Van Horn skriv etter mi meining heller kjedelege historier med ofte tynne poeng, og teiknestilen hans er heilt utan liv og tempo (men slik sett passar teikne- og fortellarstilen kanskje i lag). Daan Jippes teiknar rett og slett dårleg, spesielt når han ikkje har Barks sine skisser å gå etter. Eg synest **ikkje** det er sjarmerande når proporsonane ikkje stemmer og streken er ujamn. Men det er jo mi meining, eg kan sjå kvifor akkurat desse to er så godt likt.

• TedTed
    edited November -1

Helen skreiv:

...husker at du ventet så spent på den første boka.

Når vi først er inne på det... Jeg bestilte HOF for noen uker tilbake, og den første boken er ennå ikke kommet. Tar ikke dette unormalt lang tid? Har ikke en gang fått en bekreftelse fra Egmont om at abonomentet faktisk er registrert:-(

• edited November -1

Ted skreiv:

Helen skreiv:

...husker at du ventet så spent på den første boka.

Når vi først er inne på det... Jeg bestilte HOF for noen uker tilbake, og den første boken er ennå ikke kommet. Tar ikke dette unormalt lang tid? Har ikke en gang fått en bekreftelse fra Egmont om at abonomentet faktisk er registrert:-(

Ja, her er jeg enig med deg, det burde ikke ta flere uker. Vil anbefale deg å ringe imorgen for å sjekke !!
    Husker så godt at jeg spurte om hvor lang tid det ville ta før første boka kom og fikk til svar at den ville jeg motta innen ti dager, og det stemte jo.

• TedTed
    edited November -1

Ok. Takk for svar:-)

• edited November -1

Heisann til alle!
    Liste fra de danske vennene våre:
    Nr. 1 - Don Rosa 1
    Nr. 2 - Romano Scarpa
    Nr. 3 - Carl Barks og bilerne i Andeby
    Nr. 4 - Vicar
    Nr. 5 - Don Rosa 2
    Nr. 6 - Paul Murry
    Nr. 7 - Marco Rota (udgives 29.8.05)
    Nr. 8 - Carl Barks - Til bords i Andeby (udgives 31.10.05)
    Nr. 9 - Byron Erickson og Giorgio Cavazzanos "Drageridderne" (2006)
    Nr. 10 - Don Rosa 3 (2006)
    Nr. 11 - William Van Horn (2006)
    Nr. 12 - Daan Jippes

Kilde: www.disneybasen.dk

De tar selvfølgelig forbehold, men allikevel en fin liste?

:D

• edited November -1

royend skreiv:

De tar selvfølgelig forbehold

Det kan jeg godt forstå - Egmont har jo vist at de ikke nødvendigvis respekterer utgivelsesplaner slik Thomas presenterer dem for oss.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Egmont har jo vist at de ikke nødvendigvis respekterer utgivelsesplaner slik Thomas presenterer dem for oss.

Eh... Det er liksom ikke Thomas som bestemmer utgivelsesplanen...? Eller?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?