Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

En donaldist på dansk TV

edited August 2005 in Donaldisme

De af dere, der kan modtage dansk DR1 på TVet, kan tænde i morgen tirsdag kl. 19:30 og se meddonaldist og med-AndebyOnline-debattør A.C. Sivebæk fremvise sin tegneseriesamling i programmet "Hvad er det værd?" -- et program, hvor folk kan få vurderet sine antikviteter og andre gamle værdigenstande. Så vidt, jeg har forstået, får AC dog ikke sin samling vurderet, men medvirker i et indslag imellem vurderingerne af andre ting.

Der skulle være mulighed for at se programmet, efter det er sendt via http://www.dr.dk/hvaderdetvaerd/seprogrammerne.asp

Comments

• edited November -1

pryds skreiv:

De af dere, der kan modtage dansk DR1 på TVet, kan tænde i morgen tirsdag kl. 19:30 og se meddonaldist og med-AndebyOnline-debattør A.C. Sivebæk fremvise sin tegneseriesamling i programmet "Hvad er det værd?" -- et program, hvor folk kan få vurderet sine antikviteter og andre gamle værdigenstande. Så vidt, jeg har forstået, får AC dog ikke sin samling vurderet, men medvirker i et indslag imellem vurderingerne af andre ting.

Der skulle være mulighed for at se programmet, efter det er sendt via http://www.dr.dk/hvaderdetvaerd/seprogrammerne.asp

Thomas, du skaffer meg selvsagt en kopi av dette viktige programmet?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

pryds skreiv:

Ingenting er en selvfølge Sigvald, spør du pent opplever du nok at du fortere får respons :)

• ACAC
    edited November -1

Nej, Sigvald, - du kan for det første selv se det inde på det link Thomas angiver - og så er det Mathias der er foreningens videorepræsentant og har optaget indslaget på bånd. Tak for det, Mathias :-)

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Ingenting er en selvfølge Sigvald, spør du pent opplever du nok at du fortere får respons :)

Thomas og jeg er så gode venner at vi ikke er dis. Jeg hadde ikke blitt overrasket om Thomas hadde spurt meg etter et eller annet norsk av åpenbar interesse, på omtrent samme måten.

Jeg har forøvrig fulgt ACs anvisning og sett innslaget på den måten. De kunne godt kjørt full oppløsning.

I dette programmet hvor vi får se ACs samling fortelles det også hvor i landet han bor. Får bare håpe at det ikke leder til bestillingstyveri. Vår venn Geir J. Netland har tidligere advart mot slikt.

• ACAC
    edited November -1

Nu skal vi jo ikke male fanden på væggen. Jeg bad dem specifikt om ikke at nævne min adresse, men byen nævnte de - og det er i orden. Men nu må jeg jo se se. Indtil videre har porogrammet i hvert fald medført en ny interesseret og en der måske kan få sin mor til at sælge os det første AA&Co.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Er begrepet Epost blitt lagt ned mens jeg har vært på ferie. Jeg er personlig drittlei ett forum som fylles med personlig **epost** mellom enkeltpersoner.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?