Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Fantonald Reloaded

124»

Comments

• edited November -1

Hehehe, joda. Men historiane hadde vore like gode om det var vanlege mennesker i staden for ender og hundar, så...

• edited November -1

Fantonald historiene er gode uansett. :)

• edited November -1

Sukk, denne skjendiga av PKNA-bladene i Reloaded-utgivelse kan ikkje fortsette utan tiltak. Eg var meint å starte tråd om dette på Fantonaldforumet, men noko synest vere i uorden der, klarar ikkje å starte nytt topic, så eg tek det opp her i staden. Me burde sende klager til Egmont om dette. "Jordskjelv" som er i handelen no, kanskje mitt favorittblad i heile serien, er nesten ugjenkjennbart etter å ha mista **seks** sider. Det er nesten så inga utgiving er betre enn dette.

Er eg den einaste som føler det slik, eller er det andre som føler at noko burde gjerast? (Ikkje at det vil ha nokon innverknad, same kva me gjer, men eg kan i alle fall ha godt samvit over å ha **prøvd...** for dette går simpelthen ikkje an!)

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Sukk, denne skjendiga av PKNA-bladene i Reloaded-utgivelse kan ikkje fortsette utan tiltak. Eg var meint å starte tråd om dette på Fantonaldforumet, men noko synest vere i uorden der, klarar ikkje å starte nytt topic, så eg tek det opp her i staden. Me burde sende klager til Egmont om dette. "Jordskjelv" som er i handelen no, kanskje mitt favorittblad i heile serien, er nesten ugjenkjennbart etter å ha mista **seks** sider. Det er nesten så inga utgiving er betre enn dette.

Nå leser ikke jeg disse Fantonaldutgivelsene, men det å kutte 6 sider høres rett og slett idiotisk ut. Minner om herjingene med Barks-klassikere på1970-tallet. Dette er således helt åpenbart noe Olaf, på vegne av deg og andre Fantonaldfans på AOL, snarest bør ta opp med sine venner i Egmont.

• edited November -1

Olaf? Kvifor det?

Eg veit alt for lite om desse klippingane og leser eigentleg Fantonald berre sporadisk, så det hadde nok vore betre om nokon som verkeleg kjenner serien godt klager på dette i staden for meg ...

(dei som gir ut dette bladet, er folk eg aldri har verken møtt eller snakka med, så eg skjønner ikkje korleis dei kan kallast mine venner ...)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Olaf? Kvifor det?

Eg veit alt for lite om desse klippingane og leser eigentleg Fantonald berre sporadisk, så det hadde nok vore betre om nokon som verkeleg kjenner serien godt klager på dette i staden for meg ...

(dei som gir ut dette bladet, er folk eg aldri har verken møtt eller snakka med, så eg skjønner ikkje korleis dei kan kallast mine venner ...)

En slik "klage" kan vel fremføres til en av dem du kjenner, f.eks. Søland eller Løkling så kan de ta saken videre - på samme måte som klager til AOL sikkert kan gå til f.eks. Arnstein dersom noen føler seg mer dus med ham enn med deg.

• edited November -1

Ser ikkje heilt poenget med det, då det må vera enklare å kontakte Fantonald direkte.

(eg kjenner ikkje Søland. Eg har møtt han eit par gonger, men det er mildt sagt feil å hevde at eg kjenner han.)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Ser ikkje heilt poenget med det, då det må vera enklare å kontakte Fantonald direkte.

Spørst om han har ei telefonlinje ned til den hemmelege kjellaren under Villa Rosa, då...

(beklagar, eg kunne berre ikkje dy meg)

• edited November -1

Eg vil tru at Fantonald er så harry at han har mobiltelefon, med SMS. :-)

Det redaksjonelle arbeidet i dette bladet er verkeleg ikkje så mykje å skryte av ... har lest Jordskjelv no, ei genial historie, men det blir så eg irriterer meg over småfeil eg møter på vegen. Og det er sånt eg legger merke til sjølv utan å vite at historia eigentleg hadde seks sider til.

Forordet i dette heftet er ordrett det same som eit tidlegare forord -- eg hugsar ikkje hvilket, men er heilt sikker på at eg har lest det tidlegare i haust. Dessutan har oversetjingane manglar, til dømes er døra til miljøvernminister professor Gunnar Grønning merka «Doc Morgan Fairfax, President» ... Og når Fantonald og Glupus kjem inn i T.I.D.-salen, står det -- i tilfelle vi har gløymt den salen fullstendig -- ei henvisning der: «Se Faontonald 2/97». Synest ærlig talt at dei heller burde ha henvist til 2005-bladet med same historie i. Hadde eg fulgt med på denne serien i 1997, hadde eg nemlig definitivt ikkje kjøpt den i dag, ettersom eg då ville ha lagt merke til for lenge sidan at dei klipper historiene fullstendig i stykker.

• SvKSvK
    edited November -1

Klippingen, ja. Irriterer meg grenseløst over det. Derfor sitter jeg alltid med den forrige utgaven ved siden av den nye, for å lese den komplette historien. I "Jordskjelv" hadde de faktisk ett sted prestert å klippe vekk TO sider på rad.
    Man merker ikke dette hvis man leser historien for første gang, men det er jo så irriterende å vite at nye lesere ikke får oppleve serienes fulle kvalitet.

Ellers gleder jeg meg over at vi i hvert fall fikk fullstendig forside denne gangen (både forsiden og baksiden), og at reklamen ble flyttet inn i bladet i stedet.

Uansett går det an å håpe på at kuttingen slutter fra og med bladet "Silisium" (som er fire numre frem i tid). Hovedhistoriene er fra og med da litt kortere, fordi vi da får heller dårlige ekstrahistorier i tillegg. Forhåpentligvis kutter de vekk ekstrahistoriene, og lar hovedhistoriene forbli urørt.

• edited November -1

Men likevel! Herregud, hadde bladet verkeleg solgt så mykje verre om dei slengte på tre kroner til på prisen eller noko slikt? Og dei kunne fjerna teknogreiene bakerst fullstending før dei byrja kutte i sjølve historia.

Og same redaksjonelle forord som i eit tidlegare blad er jo eit heilt eige kapittel av uhaldbart!

• edited November -1

Eller hva med å gi bengen i plastikk-dritten (LES: leken), som ingen har noen glede av alikavell. Fantonald tiltrekker seg et litt eldre publikum uansett, og jeg tror leken skremmer mer enn den tiltrekker (jeg mener, mange blir kanskje skremt av leken og tror det er barneblad. Men så er det bare Egmonts noe mongo utgivelsespolitikk om å prøve å lure så mange unger til å lese bladet, istedenfor de bladet egentlig er for, de litt eldre..).

Klipping har jeg lite til oversfor. Om det koster 10 kr mer å få med alle sidene, så får det bare være. Jeg kjøper Fantonald uansett, og sjekker aldri prisen.

Men send klagemail. Jeg skriver under!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?