Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Fantonald Reloaded

24

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Ja... men merkeleg var det likevel, han har vore veldig framtredande gjennom serien, rart at han ikkje var der i slutten. Og korleis kom Zontag seg til Kronins gøymestad før han kunne reise i tida? Kronin har vel neppe basen sin i Fantonalds tidsperiode?

Det har han nok ikke nei, så der er det helt klart et hull i historien.
    Både dette, og det at Gorthan bare forsvant er nok et resultat av at de skulle avslutte serien i bare ett blad. Hvis dette hadde vært PKNA, ville "The End" ha utspillt seg over 3-4 blader i stedet.

Fekk forresten vite av ein italiensk fan i dag at det var ein julespesial (som "Darkest Night") i Pikappa òg, og den har dei jo tydelegvis hoppa over her i Noreg... sukk. Klarar dei ikkje å gi ut **noko** komplett?

AAAAAAAAAAARGH!

• edited November -1

SvK skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Ja... men merkeleg var det likevel, han har vore veldig framtredande gjennom serien, rart at han ikkje var der i slutten. Og korleis kom Zontag seg til Kronins gøymestad før han kunne reise i tida? Kronin har vel neppe basen sin i Fantonalds tidsperiode?

Det har han nok ikke nei, så der er det helt klart et hull i historien.
    Både dette, og det at Gorthan bare forsvant er nok et resultat av at de skulle avslutte serien i bare ett blad. Hvis dette hadde vært PKNA, ville "The End" ha utspillt seg over 3-4 blader i stedet.

Dei klarte det likevel ganske bra - dette er eit av dei betre bladene i den tredje serien, etter mi meining. Kva tykte du om at PKNA-Fantonald hadde ein sentral cameo som hologram på slutten? Litt ekstra forvirrende for historia, så klart, å trekke inn ein tredje tidslinje i floken, men eg likte det... Men at Junipher plutseleg var blitt ein supermodell med heilt sprøtt hår var mindre verdsatt. :P

Fekk forresten vite av ein italiensk fan i dag at det var ein julespesial (som "Darkest Night") i Pikappa òg, og den har dei jo tydelegvis hoppa over her i Noreg... sukk. Klarar dei ikkje å gi ut **noko** komplett?

AAAAAAAAAAARGH!

[04:24:26 PM] (*) DaiGorth: uh...did you like Issue #30?
    [04:26:13 PM] Loke: Hm, again, we have other numberings than you do,
    what's it's title?
    [04:27:16 PM] (*) DaiGorth: "White Christmas Eve" or something like
    that...it was a Christmas issue
    [04:27:32 PM] Loke: Ah, we've probably not gotten it - what issue was
    "the End?"
    [04:27:39 PM] (*) DaiGorth: 32
    [04:29:18 PM] Loke: then we've not gotten it, I think, the
    corrseponding issue of ours is "The Great Clockwork"
    [04:29:34 PM] (*) DaiGorth: ow :S
    [04:29:35 PM] Loke: Figures. They skipped "Darkest Night" in PKNA for
    the same reason
    [04:29:51 PM] Loke: the bastards have a thing against publishing
    Christmas-issues in summer
    [04:30:00 PM] (*) DaiGorth: so you don't even have the short story
    that explains how Vulnus Vendor escaped from prison?

DET er det EG seier "AAAAAAARGH!" til. Den ville jo vore vital for å få litt samanheng i galskapen.

• SvKSvK
    edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Kva tykte du om at PKNA-Fantonald hadde ein sentral cameo som hologram på slutten? Litt ekstra forvirrende for historia, så klart, å trekke inn ein tredje tidslinje i floken, men eg likte det...

Veldig interessant opplegg, selv om det var litt forvirrende. Første trodde jeg jo at det bare var Pikappa-Fantonald, men når han begynte å snakke om masse som skjedde i PKNA skjønte jeg jo at det ikke var slik det var.
    Jeg må si at jeg likte det jeg og, og på denne måten går det jo faktisk an å plassere Pikappa-serien inn i samme kontinuitet som de to foregående seriene siden vi nå snakker om ulike dimensjoner.

Men at Junipher plutseleg var blitt ein supermodell med heilt sprøtt hår var mindre verdsatt. :P

Det kunne det nok spart seg ja, spesielt siden dette ikke var viktig for handlingen i det hele tatt.

.....................................................

DET er det EG seier "AAAAAAARGH!" til. Den ville jo vore vital for å få litt samanheng i galskapen.

Helt sant. Slik var det jo med "The Darkest Night" også. Plutselig hadde det skjedd mye med general Granat uten at jeg skjønte hvorfor.

• edited November -1

SvK skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Kva tykte du om at PKNA-Fantonald hadde ein sentral cameo som hologram på slutten? Litt ekstra forvirrende for historia, så klart, å trekke inn ein tredje tidslinje i floken, men eg likte det...

Veldig interessant opplegg, selv om det var litt forvirrende. Første trodde jeg jo at det bare var Pikappa-Fantonald, men når han begynte å snakke om masse som skjedde i PKNA skjønte jeg jo at det ikke var slik det var.
    Jeg må si at jeg likte det jeg og, og på denne måten går det jo faktisk an å plassere Pikappa-serien inn i samme kontinuitet som de to foregående seriene siden vi nå snakker om ulike dimensjoner.

Når me er inne på antal dimensjoner, var det vel ikkje berre eg som såg parallellene til "Ikke noe personlig" her? For dei var mange.

Og personleg var eg særs begeistra for denne måten å knytte Pikappa inn i kontinuitet på - eg er av typen som vil ha **alt** med i den kontinuiteten som "tel", uansett om eg likar kvaliteten på det eller ikkje. Faktisk har eg og eit par andre vurdert eit prosjekt der me scanner diverse gode Pikappablader med Evron, fikser litt på dei, og brukar dei som fanfics med den bakgrunn at Zondag og Gorthan gjorde statskupp i det vaklende Evron etterlatt av Xadhoom i "Under en ny Sol". (Zoster blei bannlyst, antakeleg straffa dei Zondag på liknande måte, kanskje dei sendte han til Sjakten? Og Gorthan ville trenge ein militær støttespelar med popularitet blant troppene...) Men det blir jo neppe noko av no. :-)

.....................................................

Helt sant. Slik var det jo med "The Darkest Night" også. Plutselig hadde det skjedd mye med general Granat uten at jeg skjønte hvorfor.

Ja... hadde det verkeleg vore så grusomt å gitt ut juleblader om sommaren, eller gitt ut bladet eitt halvt år etter med ein notis på fyrste side om at det foregår mellom blad X og Y?

• edited November -1

Er det nokon som kunne tenkja seg å skrive omtalar av Fantonald-bladet for Andeby Online, forresten? Verkar som om det er stadig fleire her som leser det, så ... Anynokon?

• SvKSvK
    edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Når me er inne på antal dimensjoner, var det vel ikkje berre eg som såg parallellene til "Ikke noe personlig" her? For dei var mange.

Jeg tenkte i grunnen ikke over det der når jeg leste bladet ("Ikke noe personlig" er det forresten utrolig lenge siden jeg har lest), men når du nevner det så jo, det er helt klart mange likheter der, ja.

• edited November -1

Skrive anmeldelsar? Tjah, kanskje eg kan få trykt ut eit par, får sjå kor mykje tid eg får til overs og kor mykje interesse eg fortsatt har for blader eg har lese dusinvis av gonger før... vanskeleg å vite før serien er kommen i gong att. :-)

SvK skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Jeg tenkte i grunnen ikke over det der når jeg leste bladet ("Ikke noe personlig" er det forresten utrolig lenge siden jeg har lest), men når du nevner det så jo, det er helt klart mange likheter der, ja.

Det er eit trist faktum at Pikappa ofte var på sitt beste når det resirkulerte plottidèar frå PKNA... I det minste var PK2 innovativ. (Har aldri heilt skjønt PK2-hetsen, den var då brukbar, den, og bladene haldt langt meir stødig kvalitetsnivå enn PKNA der det trass i alle blinkskota jo var ein del mindre vellukka strødd mellom... )

• SvKSvK
    edited November -1

Loke Aesir skreiv:

I det minste var PK2 innovativ. (Har aldri heilt skjønt PK2-hetsen, den var då brukbar, den, og bladene haldt langt meir stødig kvalitetsnivå enn PKNA der det trass i alle blinkskota jo var ein del mindre vellukka strødd mellom... )

Der er jeg ikke helt enig med deg. Jeg likte vel aldri PK2 noe særlig i begynnelsen, men mot slutten tok det seg opp en del. Dessuten tror jeg nok at det nye opplegget med Duckmall, Century, Ducklair o.s.v. var en enorm nedtur for mange i forhold til Ducklair Tower, Glupus o.s.v. i PKNA, og dermed ble serien alltid vurdert opp mot dette. Og det er jo ikke akkurat lett.
    Uansett, PK2 hadde mange blader som var alt annet enn spennende. Jeg husker ikke detaljer nå, men trekker uten problemer frem titler som "En liten bit", "Alfabølger", "Atter en dag", "Vinn eller Forsvinn" og "Katt og mus" som eksempler på noe som ikke akkurat er særlig gode minner.

• edited November -1

SvK skreiv:

Der er jeg ikke helt enig med deg. Jeg likte vel aldri PK2 noe særlig i begynnelsen, men mot slutten tok det seg opp en del. Dessuten tror jeg nok at det nye opplegget med Duckmall, Century, Ducklair o.s.v. var en enorm nedtur for mange i forhold til Ducklair Tower, Glupus o.s.v. i PKNA, og dermed ble serien alltid vurdert opp mot dette. Og det er jo ikke akkurat lett.

Det har du forsåvidt rett i, men eg likte heile konseptet med Everett som mystisk og moralsk ambiavlent mastermind, og dei bladene som fulgte hovudplottet satte eg generelt pris på alle saman.

Uansett, PK2 hadde mange blader som var alt annet enn spennende. Jeg husker ikke detaljer nå, men trekker uten problemer frem titler som "En liten bit", "Alfabølger", "Atter en dag", "Vinn eller Forsvinn" og "Katt og mus" som eksempler på noe som ikke akkurat er særlig gode minner.

Det faktum at eg ikkje hugsar noko om nokon av dei der på sittane bak bortsett frå sistnemnde burde tilsei at eg antakeleg er einig med deg... men "Katt og mus" var forsåvidt grei nok for meg. :-)

Har forresten alltid hatt ein fandraum om at nokon skulle skrive ein crossover mellom Mikke Krim og PKNA/PK2... Spøkelseskladden og Plyndreren eller Evron i samme historie, med den kombinerte steminingen frå dei tre seriane... Det ville vore fantastisk. (Kom på det fordi eg har skreve ein slik fanfic der bla. lause trådar frå "Katt og Mus" blei delvis nytta)

• SvKSvK
    edited November -1

Første blad kommer på mandag, men jeg fikk fatt i det allerede i dag.
    Som jeg både trodde og håpet, utgir de "Evroniani" (her omdøpt til "Evronianere" på norsk) som første nummer (altså det første bladet i serien som ikke har vært utgitt på norsk før.).

Vi får ikke noe redaksjonelt stoff utenom en leder og en oppfordring til å sende leserbrev, men bladet er til gjengjeld på 76 sider uten at prisen har steget.

• edited November -1

SvK skreiv:
    {{ Første blad kommer på mandag, men jeg fikk fatt i det allerede i dag.
    Som jeg både trodde og håpet, utgir de "Evroniani" (her omdøpt til "Evronianere" på norsk) som første nummer (altså det første bladet i serien som ikke har vært utgitt på norsk før.).

OK, antar at ikke har vært utgitt på dansk heller da? Skal nok passe på å se etter det til våre venner Andrej og Jesper.

• SvKSvK
    edited November -1

Sigvald skreiv:

OK, antar at ikke har vært utgitt på dansk heller da?

Det har nok ikke det, nei.

• edited November -1

SvK skreiv:

Første blad kommer på mandag, men jeg fikk fatt i det allerede i dag.

Vi får ikke noe redaksjonelt stoff utenom en leder og en oppfordring til å sende leserbrev, men bladet er til gjengjeld på 76 sider uten at prisen har steget.

Fantastiske nyhende - som blir langt meir fantastisk når "Xadhoom" endeleg kjem på trykk. :D

• edited November -1

Da har jeg også tatt sjansen og kjøpt dette nummeret. Har kun lest noen enkeltstående nummere av Fantonald-bladet tidligere, og derfor ikke skjønt så veldig mye. Men prøver nå å følge med fra starten, så får vi se hva som skjer... Kanskje det også dukker opp noen omtaler på Andeby Online...

• edited November -1

Er det første bladet i butikkene enda?

• edited November -1

Jada, det kom i salg i dag under tittelen "Evronianere". Blir hardt å omstille seg, har nytta den italienske tittelen på det i snart ti år no...

• edited November -1

Nå har jeg kjøpt Fantonald: Evronianerne. Prisen var 43.50! Er dette den vanlige prisen, eller er den kun steget pga. at bladet er på 76 sider og det er den første historien?

• SvKSvK
    edited November -1

43,50 er fast pris.

• edited November -1

Til faste Fantonald-lesere:
    Jeg elsket historien ''Evronianere'' ! Det jeg da lurer om å imvestere i Fantonald er en god ide? Jeg bruker allerede ca. 80,- på Tegneserier(Ikke inkludert DD-abbonementet) i Måneden og med Fantonald blir det ca. 120,-! Dessuten lurer jeg på alle historiene har en sammenheng, og om jeg bør fortsette å kjøpe Fantonald?
    Om jeg vil fortsette er jo opp til meg selv, men...:D:D;)

• edited November -1

Som Fantonaldfan sidan "Tidstyven" i 1996, særs koseleg å høyre at du elska "Evronianere".

Ja, det er definitivt samanheng mellom historiane, skjølv om dei aller fleste nummerene er sjølvstendige. Omtrent som episodar i ein tv-serie - ny historie kvar gong, men den overhengande historia fortset heile tida. I "Fantonald" er det særleg to slike overhengande tema, det eine er evronianerene, det andre blir presentert i neste blad ("Tidstyven"). Det er så klart òg ein del andre ting som går att, og enkelte nummer som ikkje passar direkte inn i ein av dei to hovudtemaene.

Eg anbefalar deg å kjøpe alle numrene, i alle fall dei fyrste fem-seks, og så kan du heller vurdere sjølv. Historiekvaliteten er ganske jamn på alle desse tidlege numrene (eg meinar faktisk at "Evronianere" er relativt svakt samanlikna med dei etterfølgjande). Om du elska teiknestilen i "Evronianere" òg, dog, og ikkje berre historia, vil du nok bli skuffa, den ser ein lite av seinare i serien. Noko eg er glad for, eg likar den ikkje.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?