Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Tidsmaskina

edited July 2005 in Donaldisme

Hei.

Las i dag ei historie om Donald og reisa med tidsmaskina, og det fekk meg til å undre. Er det nokon som veit om det er laga ei avslutning av denne serien? Eller har forfattarane berre latt Donald og gutane ferdast hjelpeslaust mellom vikingtida, mellomalderen, barokken osv. Og kven starta denne serien??

God sommar :)

Comments

• edited November -1

Den første historia blei skrive og teikna av Marco Rota om eg ikkje hugsar heilt feil. Det var den der dei dro frå Andeby og kom til vikingtida.

Om det eksisterer eit sistekapittel aner eg ikkje.

• edited November -1

Eg meinar bestemt at eg har lese ein avslutning på den ein gong . eller ein mogeleg avslutning, i alle fall, dei kom attende til Andeby, men eg hugsar ikkje nokon detaljar utover det.

Og så klart, det er berre eit vagt minne. Eg **kan** hugse feil.

• edited November -1

Når eg tenkjer meg om kan eg hugse å ha lest den første historia, men dette bladet klarer eg ikkje å finne igjen. Veit nokon kva Donald den første historia står i? Kan det ha våre eit ekstranummer?

• edited November -1

Vegard skreiv:

Når eg tenkjer meg om kan eg hugse å ha lest den første historia, men dette bladet klarer eg ikkje å finne igjen. Veit nokon kva Donald den første historia står i? Kan det ha våre eit ekstranummer?

Sommer-ekstra, #6 1994
    "Eventyr med tidsmaskinen 1"

Der står den uten tittel og uten serienummer...

Edit: I følge INDUCS: http://coa.inducks.org/story.php/x/D++9434//_

• edited November -1

Dette "sommer-ekstra" fulgte med DD&Co 30/94.

I tillegg står "Reisen til Miklagard" i:

- albumet "Eventyr med tidsmaskinen 1" (1987)
    - bok nummer 33 i Tegneseriebokklubben (1987)
    - bok nummer 4 i serien "De glade 80-årene" (2000)
    - "Hall of Fame - De store serieskaperne: Marco Rota" (2005)

(kjelde: gjett :-))

• edited November -1

Her er forøvrig en liste med alle(?) tidsmaskinhistoriene:

http://coa.inducks.org/comp2.php?lg=7&default_o=1&ser=DD+Time+Travel

..bortsett fra den øverste på lista, som ikke hører til samme kategori.

• edited November -1

Diff skreiv:

Og hva vil du Olaf gjøre for å få utgitt:
    D 89053 46 Medieval Magic - Tino Santanach Hernandez
    på norsk?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

på norsk?

Hm ... omtrent det same som du vil gjera, reknar eg med?

Du har ein tendens til å anta at eg har ei redaktørstilling i Egmont Serieforlaget, Sigvald. Det er faktisk ingenting eg kan gjera for å få utgitt denne historia. Men er eg einig i at den burde ha vore utgitt? Sjølvsagt. Eg synest til dømes godt at dei kunne ha trykt ei tidlegare uutgitt historie i staden for å resirkulere Don Rosa som sommerlesning. Men i praksis har eg nøyaktig like lite makt som du har, Sigvald. Så vil du ha forandra på noko, er det enklare om du gjer det sjølv i staden for å be meg om å gjera det.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Diff skreiv:

på norsk?

Sjølv om han hadde hatt nokon innflytelse som helst på slikt, kvifor skal han få den utgitt på norsk på nytt alt no når det er knappe femten år sidan sist? "Donald Duck, Eventyr med tidsmaskinen, nr 4" heiter albumet, har det her i hylla. Koseleg historie, den.

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Sjølv om han hadde hatt nokon innflytelse som helst på slikt, kvifor skal han få den utgitt på norsk på nytt alt no når det er knappe femten år sidan sist? "Donald Duck, Eventyr med tidsmaskinen, nr 4" heiter albumet, har det her i hylla. Koseleg historie, den.

OK, kanskje det bare er Einar som ikke har fått denne med i INDUCKS enda.

• edited November -1

Antakeleg. :-) Er ei fin historie, den plasserer Donald og gutane ved Arthurs hoff, der dei blit kompiser med Merlin og må kjempe mot Morgan Le Fay (som ser heilt ut som Magica, antakeleg ei formoder...) og tenarane hennar (namnlause B-gjengere i raude munkekutter). Den er ganske så tøff.

• edited November -1

Men er det marco rota som har tegnet alle fire (5?) albumene?

• edited November -1

Nei. Berre første album var teikna av Marco Rota. Det andre var teikna av Vicar, og dei tre siste av Santanach.

• edited November -1

Ifølge Inducks har Marco Rota tegnet to av albumene. D 9434 (Reisen til Miklagard) og D 90243 (Prins Iganov). Det var i alt seks historier i denne serien.

• edited November -1

Hups, den siste overså eg. Av ein eller annan grunn innbilte eg meg at det var eit cover.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?