Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

De Komplette Årgangene fortsetter

2456726

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

Det blir det, ja, men du slipper nå i hvert fall å gå personlig konkurs i mellomtiden:-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Oj, oj, oj, er det virkelig kommet til 36 bøker ....

Og jeg som bare har kommet til bok nr. 20, da ligger jeg 16 bøker etter. Får en bok i mnd. i håp om å ta dere igjen, men skjønner at det blir lenge til.

Du er på nr. 20.....Jeg er på nr. 11, men venter en ny bok i løpet av denne eller neste uke:)

• edited November -1

David McDuck skreiv:

Du er på nr. 20.....Jeg er på nr. 11, men venter en ny bok i løpet av denne eller neste uke:)

Og det ble i dag:)

• edited November -1

Bok nr. 37 med del II av 1960 årgangen mottat. Forord Nils Nordberg.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Bok nr. 37 med del II av 1960 årgangen mottat. Forord Nils Nordberg.

Da du fikk bok 36 skrev du om det tidligere i denne tråden, den 22. august. Altså for bare litt mer enn en måned siden, selv om utgivelsesfrekvensen i følge Egmont er på 2 måneder (står også i brevet som fulgte med denne boka).

Ikke (helt) for å klage, men ble ganske overrasket da jeg også mottok boka i dag, ganske raskt etter at den forrige bok ankom. Blir ganske dyrt hvis bøkene skal komme med kortere mellomrom fra nå av. Men på den annen side blir det ganske nødvendig for at det ikke skal ta mer enn ett år å utgi en årgang hos DKÅ.

• edited November -1

En annen ting, er det mange på forumet her som abonnerer på årgangene ??

• edited November -1

Eg gjør. Er det forresten berre meg som har fått alle bøkene bortsett frå 1951-årganga?

• SvKSvK
    edited November -1

Jeg abonnerer. Personlig hadde jeg egentlig håpet at serien hadde blitt avsluttet nå, både på grunn av mangel på plass i hyllen og at det etterhvert har blitt ganske dyrt. Men jeg kommer nok til å abonnere til the bitter end av kompletteringshensyn.

• edited November -1

Er det berre meg som føler at namnet "De komplette årgangene" har ein psykologisk effekt som seier "Då kan eg iallfall ikkje ha ukomplett samling!"?

Sjølv klarte eg faktisk å hoppe av tidleg på 50-talet. Men eg har på ein måte lova meg sjølv at eg skal hoppe tilbake på lasset før eller seinare, då. Så korvidt eg har "slutta" er vel vanskeleg å seie.

• edited November -1

Da jeg kom hjem idag lå bok nr 22 i postkassa mi. Ser at Olaf har skrevet forordet.

Gleder meg til å lese den, håper du har skrevet noen fine saker :-)

• edited November -1

Herlig forord i bok nr. 22.

Mye psykologi og følelser, du KAN SKRIVE, ingen tvil om det.

Jeg var en av de som var barn og leste bladet på den tiden og det varmet meg å lese dette forordet.

TAKK !!! :-)

• edited November -1

Takk for det, takk for det :-)

• edited November -1

Dere tåler litt bresing ?? ;)

Bok nummer 39 i serien er mottatt. Det er del IV av 1960 årgangen. Forord av Guro Årdal Hagen med tittelen Mine verkende Halefjær og andre språklige gullkorn. Boka inneholder i tillegg opptrykk Donald 24-30 fra 1960.

Noen andre her som fortsatt henger med i denne serien ???

• edited November -1

Har av ein eller annan grunn ikkje mottatt dei to siste bøkene. Egmont seier at "...av ukjente grunner har abonnementet ditt falt ut en periode." Lurer av og til på kva dei driver med der på huset.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Jeg gjør. Maraton-lesing hver gang jeg er i gamle-landet:)

Helen skreiv:

Herlig forord i bok nr. 22.

Så enig som det går an, kjente meg skikkelig igjen i "Opptrykksgenerasjonen":)

• edited November -1

(ingen vits i å forsøke å få meg til å rødme blygt her, for det er det ingen som ser.) :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

(ingen vits i å forsøke å få meg til å rødme blygt her, for det er det ingen som ser.) :-)

Heller ikke det som var meningen, da;)

• SvKSvK
    edited November -1

MikroMidas skreiv:

Jeg gjør i hvert fall det. Boken du skriver om har jeg ikke fått enda, men den er vel rett rundt hjørnet tenker jeg.

"De komplette årgangene"-bøkene mine var for øvrig til uvurderlig hjelp under NM i Donald:-)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Har hatt pause fra DKÅ i ett år nu, har bare 10 bøker i samlingen. Vurderer å starte igjen med DKÅ i løpet av våren 2006

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Fikk boken igår. Men CBSV har jeg fortsatt ikke fått. Ringte inn lille julaften.
    De hadde SLETTET mitt abonnement!!!! Dette ble gjort ifbm. at jeg avbestilte en annen leveranse. Tastefeil. De skulle sende kassett nr. 2 over nyttår. Hvis jeg ikke får samme nr., møter jeg personlig opp i Egmonts lokaler...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?