Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
De Komplette Årgangene fortsetter
Comments
Angående personellbehandlingen hørte jeg om det i mars 2015, da Egmont- (og tidligere Semic-)redaktør Haakon W. Isachsen plutselig meddelte på Facebook at han ikke lenger var ansatt hos forlaget. Når en veteran som Haakon får sparken, kan jeg ikke tenke meg at mange andre av Egmonts redaksjonsmedarbeidere er fast ansatt lenger heller.
Er ikke så lenge til del 3 av 1975 kommer. Boken blir trykket nå i august, om den ikke allerede er trykket. ;)
Det har imidlertid skjedd en feil under trykking av boken.
En del sider som skulle vært lenger bak i boken hadde havnet mellom side 28 og 29.
Feilen har tydeligvis blitt oppdaget. For jeg fikk en melding på mobilen i dag om at de sender en ny bok.
ha kommet ut tidlig i desember. Er det andre abonnenter som ennå ikke har mottatt den? Jeg har sendt flere mail til Kundeservice Egmont og etterlyst boken uten å få svar, og også liten hjelp å få da jeg torsdag forrige ringte dem. Hun jeg snakket med skulle rute mailene mine videre til en kollega som er flinkere til å sjekke om bøker i abonnement faktisk er sendt.
De sendte bøkene jeg etterlyste, men greide ikke å aktivere medlemskapet før etter en del forsøk.
Og fikk jeg noensinne første bok? Nei, og ringte to ganger for å etterlyse den, fikk til svar begge gangene at den ville komme inne kort tid. Flere måneder senere har jeg enda ikke mottatt noe, men nå gidder jeg ikke følge det opp lenger. De fortjener uansett ikke å få solgt noe som helst når dette er nivået de befinner seg på.
Noen andre som har denne boken, btw?
At jeg er litt på etterskudd med lesing får ta skylden at det tok litt tid før jeg oppdaget en annen blemme fra Egmont. Jeg abonnerer også på Billy Kronologisk, og oppdaget tilfeldig at jeg ikke hadde mottatt en bok som kom ut en måned før. Jeg kontaktet Egmont og mottok det som jeg etterhvert oppdaget var forrige bok. Jeg oppdaget feilen da jeg rett før jul plutselig fikk tilsendt boken jeg hadde etterlyst nesten to måneder før. Slapp å betale for denne siden jeg hadde betalt for ett ekstra eksemplar av forrige bok. Vanligvis får Egmont ordnet opp til slutt, men man opplever mye frustrasjon underveis.
Telefonsalg: Har mistet tallet for hvor mange ganger selgere på vegne av Egmont prøver få meg til å abonnere på Hall of Fame på bakgrunn av diverse andre titler jeg i øyeblikket abonnerer på. Jeg tok opp abonnement på HoF da den startet og har alle bøkene. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å sjekke abonnementsregistre mot hverandre før de prøver få folk til å abonnere på titler som man har fra før av.
Kunne sikkert fyllt et tykt hefte med alle sakene jeg har hatt med dem i årenes løp, både på mail og via facebook. Det er helt horribelt at de får holde på sånn over tid, uten at noe blir gjort.
Jeg abonnerer også på Donald og Vitenskapene, uten særlig hell.
Lurer jo litt på hvordan denne praksisen slår inn på salgstall og økonomi hos Egmont.
For det er neppe alle som gidder å sloss for å kjøpe varene deres.
Hall of Fame: Jeg får ofte oppringninger om å ta opp abonnement på serien selv om jeg abonnerte og kjøpte alle bøkene da den kom ut.