Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.
Ny serie med Disney-album fra Glénat
Hvis jeg har klart å tyde
de franske sidene rett kommer det i dag ut to album "Mickey's Craziest Adventures" og "Une mystérieuse mélodie" fra den franske utgiveren Glénat. Spesielt med disse er at de er tegnet i en helt annen stil enn Dinsey-tegneseriene vi er vant til.
Man kan bla gjennom noen sider av ablumene her:
Mickey's Craziest AdventuresUne mystérieuse mélodieDet er også lagt ut et
intervju om serien på youtube. Selv forstår jeg ikke stort av det som sies, men man kan se eksempler på tegninger i bakgrunnen. Og det ser ut som det kommer to album til i oktober.
Comments
Men nå har det endelig kommet noen gode nyheter for de som ikke kan fransk. Fantagraphics har annonsert Mickey All-Stars (album 9) og Mickey Mouse: Zombie Coffee (album 4) på engelsk. Og danske Comic Factory kommer straks med Mickey og det forsvundne ocean (album 5) som sin første Disney-utgivelse.
Comic Factory oppga 90DKK for porto til Norge. Men de tilbyr kun direkte bankoverføring (ikke kort-betaling) og at overføringsavgifter da betales av sender. I min bank er det kun mulig å velge delt betaling av avgifter for betalinger innad i Europa, og denne er oppgitt i norske kroner. Så man må beregne ca. hvor mye dette blir for mottaker i deres valutta og legge det til beløpet som sendes. Litt tungvindt.. men det går altså an å bestille til Norge.