Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Carl Barks Samlede Værker

145791075

Comments

• edited November -1

Frå carlbarks.no :

**I** **hvilken** **rekkefølge** **blir** **historiene** **presentert?**
    Historiene blir presentert i kronologisk rekkefølge i henhold til første internasjonale utgivelsestidspunkt.

(men det er òg alt eg kan bidra med :-))

• edited November -1

Er det noen på forumet her som har fått en ordrebekreftelse på CBSV ennå?
    Ifølge den lille reklamen jeg har skulle det komme en slik, pluss at vi skulle få "the lucky dime". Over tlf. sa de da at det skulle komme i slutten av juni.

• edited November -1

I dag fekk eg ein påminnelse om Carl Barks Samlede Verker. Der står det at dersom eg er rask så kan eg enno rekka å bestilla, då det enno er nokon få eksemplar igjen.
    Problemet er at eg trudde eg hadde bestilt. Eg gjorde det på mail 2. juni eller der omkring. Er det andre som har fått denne påminnelsen, eller er det bare eg som faktisk ikkje har klart å bestilt?:)

• edited November -1

Jeg har også fået sådan en påmindelse selvom jeg har bestilt. Vil tro den er sendt ud til alle.

• edited November -1

Ok! Eg tenkte kanskje at det var noko sånt. Får satsa på at alt er i orden då:)

• edited November -1

Lars Johan skreiv:

I dag fekk eg ein påminnelse om Carl Barks Samlede Verker. Der står det at dersom eg er rask så kan eg enno rekka å bestilla, då det enno er nokon få eksemplar igjen.
    Problemet er at eg trudde eg hadde bestilt. Eg gjorde det på mail 2. juni eller der omkring. Er det andre som har fått denne påminnelsen, eller er det bare eg som faktisk ikkje har klart å bestilt?:)

Og du er IKKE alene om å ha mottatt denne påminnelsen. Jeg fikk den også. Som den observante leser her på forumet kanskje husker så tipset jeg Dere om at mailserver(ene) til Egmont knelte når jeg prøvde å bestille via epost. Derfor ringte jeg inn. Se egen tråd om dette. Dum som jeg var så trodde jeg ting var i orden etter å ha snakket med en blid og hyggelig dame på ""kundeservice"" Etter å ha mottatt påminnelse i dag og ringt inn nok en gang og snakket med en annen blid og koselig dame så viser det seg at jeg står IKKE på noen liste. Jeg la IKKE på røret og avsluttet dagens samtale FØR damen kunne garantere at hun hadde lagt meg inn i EDB-anlegget til forlaget mens vi snakket sammen. Jeg kommer til å ringe tilbake i slutten av uka og høre at jeg fortsatt står der, noe jeg virkelig håper at jeg gjør.

Egentlig helt utrolig hvor mye arbeid og tid en må bruke for å være så **heldige** at vi får svidd av over 15K til ett forlag som burde hatt litt bedre orden i slike viktige saker som dette.

• edited November -1

Hmmm...

Jeg har bestilt, men hverken mottatt den mailen eller noen reklamebrosyre. Er nå ganske usikker. Har sendt mail til Egmont, hvor jeg ber om en bekreftelse på at jeg faktisk står på listen over de som har bestilt.

• edited November -1

Hmm... Bør kanskje sjekka opp i det eg og då. Sendte ein mail før i dag, men har ikkje fått svar enno. Ville jo vore tilnærma krise viss eg skulle gå glipp av dette...

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Lars Johan skreiv:

Og du er IKKE alene om å ha mottatt denne påminnelsen. Jeg fikk den også. Som den observante leser her på forumet kanskje husker så tipset jeg Dere om at mailserver(ene) til Egmont knelte når jeg prøvde å bestille via epost. Derfor ringte jeg inn. Se egen tråd om dette. Dum som jeg var så trodde jeg ting var i orden etter å ha snakket med en blid og hyggelig dame på ""kundeservice"" Etter å ha mottatt påminnelse i dag og ringt inn nok en gang og snakket med en annen blid og koselig dame så viser det seg at jeg står IKKE på noen liste. Jeg la IKKE på røret og avsluttet dagens samtale FØR damen kunne garantere at hun hadde lagt meg inn i EDB-anlegget til forlaget mens vi snakket sammen. Jeg kommer til å ringe tilbake i slutten av uka og høre at jeg fortsatt står der, noe jeg virkelig håper at jeg gjør.

Egentlig helt utrolig hvor mye arbeid og tid en må bruke for å være så **heldige** at vi får svidd av over 15K til ett forlag som burde hatt litt bedre orden i slike viktige saker som dette.

Hva er telefonnr. du ringte???

• edited November -1

Rikerud skreiv:

Hva er telefonnr. du ringte???

Egmont Kundeservice har telefonnummer 24 05 13 10. Eg antar at dei er rett instans å prate med.

• edited November -1

Tusen takk :) Skal ringe dem i morgen tidlig - samt en uke fra nå, for å sjekke om alt er i orden. Føler det har vært mye rot med dette fra Egmonts sin side.

• edited November -1

Det er jo heilt håplaust viss eg ikkje er registrert når eg faktisk har fått bekreftelse via mail på at eg faktisk har bestillt... Trur eg må ringja dei i morgon ja!

• edited November -1

Har nå vært i kontakt med Egmont Kundeservice pr. telefon. De bekreftet at jeg stod på listen over de som har bestilt. De sa også at det nå var sendt ut en ordrebekreftelse til alle på denne listen - denne bekreftelsen skal være framme i postkassen om ca.2 dager, så har man ikke fått denne om noen dager bør man nok ta kontakt.

• edited November -1

Det høyrtes ut som om dei hadde fått nåken telefonar om dette temaet dei siste dagane:) Når eg sa kva eg ville så var det første ho spurte om om eg hadde fått ein sånn påminnelse i posten. Men det såg heldigvis ut til å vera i orden...

• edited November -1

De sender vel ut påminnelser til alle de har adressen til som de tror kan være interessert uten å sjekke om disse personene har bestilt eller ikke. Jeg fikk påminnelsen min i går, antakelig på grunn av mitt De Komplette Årgangene-abonnement.

• edited November -1

Mens vi venter kan vi jo diskutere hva som er det beste serienummeret en kunne tenke seg.
    Jeg ville nok satt 313 høyest, heldig er den som får det, håper det blir en person her på forumet.

Så har vi nummerne til de som liker B-gjengen.
    Jeg tror nr. 2005 også ville vært kjempeflott.
    Et av de første nummerne fra 1 - 10 regner jeg med at jeg ikke har noe håp om å få.
    Er det noen som har forslag til fler attraktive serienummere? :-)
    (kanskje 1935)

• TedTed
    edited November -1

131... MIkke Mus sitt bilnummer, 1875, Skrues nr.1:)

• edited November -1

Hvis man får nr. 2500, kan man hvertfall tenke at man var heldig som akkurat fikk.
    (Apalveien) 111.. Eller bare et rundt tall er jo gøy.

• edited November -1

Trur eg krysser fingrane for nummer 1901. Men eg vil anta at eg bestilte litt for tidleg for det. Og eg bestilte garantert for seint til å få nummer 313.

Så ... Neh, uansett vil eg bli fornøgd med det nummeret eg får.

• edited November -1

Så da bør vi ha den bekreftelsen før helgen. Venter spent :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?