Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

"Flekk" i DD20

edited May 2005 in Donaldisme

En liten bagatell, men jeg tar det likevel. I DD & Co nr. 20, ser jeg av mitt eksemplar at deler av en rute på side 62 er helt grå, og dermed dekker denne flekken over tegningen. Dette ser såpass "trykt" ut, at jeg lurer på om denne feilen er gjengs for alle bladene. Umulig å sjekke pga. plastomslaget. En fillesak, kanskje, men for oss samlere er det kjedelig nok.

Comments

• edited November -1

Lars Martin skreiv:

En liten bagatell, men jeg tar det likevel. I DD & Co nr. 20, ser jeg av mitt eksemplar at deler av en rute på side 62 er helt grå, og dermed dekker denne flekken over tegningen. Dette ser såpass "trykt" ut, at jeg lurer på om denne feilen er gjengs for alle bladene. Umulig å sjekke pga. plastomslaget. En fillesak, kanskje, men for oss samlere er det kjedelig nok.

Mitt eksemplar er helt fint. Men for et par uker siden fikk jeg et blad der det så ut som trykkeriet hadde mistet kontrollen over rødfargen.Flere sider hadde da fått et tynt, rødt lag over mindre deler av sidene.

• edited November -1

Mitt nummer er også helt "normalt".
    Men jeg fikk også for et par uker siden et nummer der det var noe rart med rødfargen.

• edited November -1

I fjor en gang( eller var det i år?) kom det at DD med noe som så ut som svarte blekkflekker sølt ut over noen sider i bladet. Det samme hadde hendt hos en jeg kjenner!

• TedTed
    edited November -1

Tror mitt var fint det og, men jeg har også tidligere vært ute for tilfellet blekksøling...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?