Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald-quiz!

edited February 2004 in Donaldisme

Kven er med på ein donald-quiz?

Eg stillar eit spørsmål. Den som har korrekt svar, kan stille eit nytt spørsmål, og slik held vi fram i det uendelige!

Startar enkelt:
Korleis er Skrue og Jubalon i slekt med kvarandre?

«134567256

Comments

• edited November -1

Jubalon er halvbroren hans.

I hvilken forbindelse ble Lille hjelper laget av Herr Smart?
    sikter til en spesiell Rosa-historie.

• edited November -1

Ifølgje Rosa blei Lille Hjelper laga for å bringe ein heliumslange inn til pengane til Skrue etter ulykka som fann stad i "Jul i Pengelens".

-------------------

Kvar bur Magica frå Tryll?
    ("Tryll" er ikkje godkjent svar)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Ifølgje Rosa blei Lille Hjelper laga for å bringe ein heliumslange inn til pengane til Skrue etter ulykka som fann stad i "Jul i Pengelens".

-------------------

Kvar bur Magica frå Tryll?
    ("Tryll" er ikkje godkjent svar)"

På Vesuvio.

I hvilken historie ser vi Hetti, Letti og Netti for første gang?

• edited November -1

"Kronismen"?

Er ikke sikker på om det er riktig, så jeg har ikke laget noe spørsmål.

• edited November -1

Du slo meg på målstreken der, Mats. Ja, Kronismen er heilt rett. Legg inn spørsmål.

• edited November -1

Ett minutt, faktisk!

Mitt spørsmål:
    Er det terratitter eller fermitter som har sløyfe?

• edited November -1

Arnstein, ein liten rettelse: Magica bur ved foten av vulkanen Vesuvio.

• edited November -1

(Øystein, det er likevel korrekt svar. Eg hadde godkjent "Italia", så...)

Er 99,5 % sikker på at det er fermittar, Mats.

Avblås spørsmålet mitt om det er feil.

----------

Tre forfattarar og ein teiknar var involvert i det store prosjektet "Mythos Island" - på norsk "Tåkeøya" - som blei publisert sumaren/hausten 2003. Altså fire serieskaparar til saman. Eg vil ha namnet på minst tre av dei.

• edited November -1

Det er faktisk terratitter som bruker sløyfe!
    Men vi kan bruke spørsmålet ditt alikevel, siden jeg røpet svaret.

• edited November -1

Donald heter Vulle Vuojas på samisk.

Nytt spørsmål:
    I 2001 gikk serien "Arven fra Barks" der forskjellige serieskapere laget historier med forskjellige Barks-figurer. Hvem laget historien om Petter Smart?

• edited November -1

William Van Horn.

----------

I ei av dei mest kjente Barks-historiene er det ein figur som nemnar at han har funne noko viktig på eit bibliotek i Noreg (i den norske oversetjinga stod det "Oslo"). Kva historie er dette?

• edited November -1

Det skulle vere ei overrasking, ja. Men kva denne var, er for meg ei stor gåte. Etter mi meining var det absolutt ingenting med den historia som var meir overraskande enn ei hvilken som helst anna historie.

Eg lurar litt på om overraskinga kan ha vore at Magica ikkje ville smelte mynten, men skanne han digitalt og forstørre han. Men det kan det sikkert ikkje ha vore.

Nei, personleg meinar eg at det er umogleg å seie sikkert kva overraskinga var - men eg reknar med at du har eit fasitsvar, så...

• edited November -1

Min tur, då...

Innimellom dukkar det opp ein jernbaneinspektør i Donald. Kva heitar han?

• edited November -1

Han heter inspektør Rott, hvis det er rett så er spørsmålet mitt:
    Hva heter personen jeg kaller meg for på norsk?

• edited November -1

Ehm.... jeg gjetter Penton Penworthy på norsk også. Har i hvert fall aldri hørt om noen Penton Penworthy før, og det har ikke google.com heller...

• edited November -1

Han heter Ols Ødekvakk og er var den siste vokteren i "Guardians of the lost library"
    litt vanskelig.

• edited November -1

Ols Ødekvakk :-)
    --------------

Kva er nummeret til dei tre vanlegaste B-gjeng-karane, og Kaptein B?

• edited November -1

176-761, 176-167, 176-671, og kaptein B: Bestefar. Vist dette er rett: Kva heiter mora til Skrue McDuck?

• edited November -1

Forutsatt at Øysteins svar er rett:
    Skrues mor heter Myra McDuck

Hvem er "ansvarlig" for at Donald blir sengeliggende etter å ha spist store deler av et hus?

• edited November -1

Nei, Lillegull. Ho heiter ikkje Myra McDuck.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?