Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Kjøpe Don Rosa-serier

edited October 2004 in Donaldisme

Hei Filip (tror vi kjenner hverandre)!

Don Rosa-historier er lettest å oppdrive i bruktbutikker som selger gamle blader. I Bergen er det f.eks. pocketbodene i Gågaten/Marken, men ikke minst Hollendergaten antikvariat ved Korskirken. I Oslo er det mange gode butikker, kan anbefale Lucky Eddie nedenfor Carl Berners plass.

Bokserien Hall of Fame, som ikke er tilsalgs i butikker (men det kan likevel hende at Avalon i Bergen har den), men som kan abonneres på, tar for seg de ulike Disney-tegnerne, og vier en bok til hver av dem, men flere til Barks og Rosa. Det spesielle med Rosa-bøkene er at alle historiene utgis i kronologisk rekkefølge. Så langt er det utkommet en bok av ham. Egmont gir deg abonnement.

For amerikanske blader med Don Rosa kan jeg henvise til Avalon i Bergen. De tar inn nye amerikanske blader. Det gjør også Harald Abrahamsen i Porsgrunn, sjekk www.calisota.no

Comments

• edited November -1

La meg leggja til at det finst ganske mange som er fullt klare over at det finst folk som er villige til å betale flesk for Don Rosa-historier, og difor seljar sine blad med Don Rosa-historier på nettet.

Ein stad eg veit at dette foregår, er
    http://www.forum.pondus.net ("Kjøp og salg")

... og så må vi jo ikkje gløyma Hall of Fame. :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?