Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Black Week på Serie.no

Egmonts nettbutikk Serie.no kjører denne uken Black Week på følgende tegneserier:

https://serie.no/produkt/black-week?visalle=ja

Her kan man finne blant annet HoF med Midthun, den nye utgaven av Lo$, samlebøker fra Floyd Gottfredson og Donald-samleseriene om litteraturhistorien og verdenshistorien - og masse ikke-Disney.

Man skal egentlig spinne seg frem til en viss prosentrabatt, men jeg håper ikke jeg røper for mye når jeg sier at alle prosentrabattene har en gitt rabattkode. Og at jeg vil anbefale å bruke kode "SB57".

Å kjøpe en samleserie som egentlig koster 2.154 kr for den nette sum av 646 kr må vel kunne sies å være et godt tilbud. Eller hva med ny-utgaven av Lo$ til kun kr 149 kr?

Løp og kjøp - de advarer om at varene kan bli fort utsolgt.

Comments

• "Eller hva med ny-utgaven av Lo$ til kun kr 149 kr?"

Med tanke på det pikselerte trykket som er i alle opplag av Egmonts nyutgave av Lo$, klarer jeg meg helt fint uten den. Men takk for tipset sånn generelt. :)
  • Men dette kan jo enkelt la seg løse ved å la en annen i familien, i god corona-avstand, holde boken og bla for deg. På denne måten får man også inkludert familien i sine fritidsinteresser.
  • Haha, ja, det er sant. Kanskje det var dét Egmont gjorde da de kvalitetssjekket boken. Men de har jo imponerende nok klart dette i alle fem opplagene som har kommet siden 2016...
  • Jeg vant den 2016 utgaven i en Facebook konkurranse, siden jeg skrev en så fin forklaring på hvorfor Gråstein er Skrues verste fiende. Så jeg slapp å betale for den i utgangspunktet. :)

Men helt enig i at den er et av de verste eksemplene på pikselert trykk. Kjøpte senere Fantagraphics LO$ boks 2020. (Enste gang tegneren selv har anbefalt meg å kjøpe en spesifikk utgave). Den utgaven gir en langt bedre leseropplevelse, og har utrolig fin kvalitet på trykket.

Er alltid full pris på alt på Serie.no, så har ikke tenkt på muligheten for at de kjørte Black-friday. Så det er hyggelig at det varsles om :)

• MikkelHagen:
    Men helt enig i at den er et av de verste eksemplene på pikselert trykk. Kjøpte senere Fantagraphics LO$ boks 2020. (Enste gang tegneren selv har anbefalt meg å kjøpe en spesifikk utgave). Den utgaven gir en langt bedre leseropplevelse, og har utrolig fin kvalitet på trykket.
    Er ikke sannheten egentlig bare at Fantagraphics-utgaven har så bra trykkvalitet som man burde kunne forvente av alle tegneserieutgivelser i våre dager?
  • edited November 30
    Mesterius:
    MikkelHagen:
    Er ikke sannheten egentlig bare at Fantagraphics-utgaven har så bra trykkvalitet som man burde kunne forvente av alle tegneserieutgivelser i våre dager?
    Jo, egentlig så er det jo akkurat det man burde kunne forvente. Egmont fikk det jo til tidligere i utgivelser som CBSV og Hall of Fame. Så det er bare rart at det ikke kan gjøres like bra nå. Spesielt når årsaken til det hele er kjent.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?