Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Amerikanske Double Duck-TPBer på Inducks - historier mangler

edited April 5 in Donaldisme
Noen som kunne ha inducksert Vol. 2 og 3 av Boom Kids' amerikanske trade-paperbacks med "Double Duck" (aka Dobbel-Duck)? Kun Volum 1 er listet med innhold.

Comments

• Oppdatering: jeg fikk info om innholdet i disse bøkene av et medlem på The Feathery Society. Historiene er delt opp litt forvirrende, men hvis man kryssjekker med de separate amerikanske numrene av Donald Duck hvor de opprinnelig gikk, kan man finne ut hvilke historier som er i hvilke av trade-paperbackene.

Vi fant også ut at Inducks' info om Vol. 1 av trade-paperbackene er feil. Den inneholder ikke hele den første Double Duck-historien på 142 sider, kun de første 98 sidene av den (slik hardcover-utgaven forøvrig også gjør).

Hvis noen skulle ha lyst, er det bare å lese gjennom tråden på The Feathery Society og plotte denne nye og korrigerte infoen inn i Inducks.
    "Hvorfor er de så slemme mot meg som bare prøver å hjelpe dem?" -Skipper Slask
    "Vel, legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!" -Donald
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?