Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald Duck & Co 2021

2»

Comments

• I nummer 41 har det gått fullstendig galt i trykken. Nesten alle sidene er forskjøvet med 2-3 cm, slik at omtrent annenhver side mangler 2-3 cm (og tildels har tilsvarende kortere bredde). Trolig snakker vi om det dårligst trykte eksemplaret av DD & Co noen gang.
  • I en diskusjon på Facebook nylig var det litt sammenlikning mellom danske Forlaget Zoom og norske Egmont. Lot være å kommentere, men jeg synes det er veldig mye rot med Egmonts utgivelser, spesielt Disney, for tiden. Virker som Zoom har bedre kvalitetskontroll på sine utgivelser og kan ta seg betalt for det.
  • Mitt eksemplar av nr. 41 ser helt fint ut.
  • Da skal jeg hisse meg litt ned og i stedet spørre forsiktig om noen andre har opplevd det samme med sitt eksemplar.
  • Jeg mener mitt eksemplar har smalere marger på begge sider enn vanlig, men ellers er det helt OK. Vil anbefale be om et nytt eksemplar. Det pleier gå greit når jeg har mottatt blader som har blitt skadet i postgang i hvert fall.
  • Har et blad fra sent 90-tall/tidlig 2000-tall med samme typen feiltrykk. Slikt skjer innimellom, og det dreier seg stort sett om mindre bolker med blader, ikke hele opplaget.
  • Jeg har tegnet abonnement på Asterix samlede eller hva den nå heter. Da jeg fikk første bok, så var forordet trykt x antall ganger mens selve albumet manglet. De klarte å sende rett eksemplar på andre forsøk....
  • Har andre lagt merke til en ny trend i butikkene de siste ukene? De to siste butikknumrene av Donald Duck & Co (uke 43 og 45) har ikke vært innpakket i plast! Dette har medført at jeg faktisk har kjøpt disse numrene, siden jeg kunne bla i dem og finne ut at det var historier/serieskapere som virket interessante.
    "Hvorfor er de så slemme mot meg som bare prøver å hjelpe dem?" -Skipper Slask
    "Vel, legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!" -Donald
  • Det er interessante nyheter, nå for tiden kjøper jeg jo kun dersom jeg vet det er historier som interesserer meg. Som ikke alltid er så lett å vite når bladet er pakket inn i plast.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?