Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Ny svensk bok med Maya Åstrups historier

Joakim Gunnarsson postet nettopp om boken "Kalle Anka - Vem är vem i Ankeborg?" på Facebook. Dette er en samlebok som fokuserer utelukkende på historier skrevet av den danske Egmont-forfatteren Maya Åstrup. Jeg synes selv at Åstrup kanskje er den mest interessante forfatteren som har dukket opp hos Egmont i senere år, så denne utgivelsen er fristende. :) Utvalget av serier virker også bra. Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling på Adlibris.

Comments

• Takk for mer info rundt denne utgivelsen! Jeg har lurt på om det kunne være noe overlapp med den og den kommende temapocketen Historier fra Andeby som kommer i Norge før sommeren. Innholdsfortegnelsen tyder på at Åstrup boken har færre sider enn temapocketer, og sannsynligvis er det to helt separate utgivelser. Og da må nok Maya Åstrup boken bestilles:-)
  • Temapocketen inneholder vel etter all sannsynlighet pockethistorier? Åstrup lager jo serier for Egmont med 4 ruterader per side, og dette er også en hardcoverbok som kun er laget for det svenske markedet (som Joakim forklarer på Facebook). Så ingen sjanse for at det er sammenheng mellom utgivelsene.
    "Hvorfor er de så slemme mot meg som bare prøver å hjelpe dem?" -Skipper Slask
    "Vel, legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!" -Donald
  • Fikk akkurat mail fra Adlibris at boken er klar til å bestilles og har allerede gjort det.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?