Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Slutten på de komplette årgangene, for min del

Jeg har nå mottatt 161 bøker i denne serien, den siste fjerdedelen er ikke lest i, heller ikke bladd i, på tide å stoppe abonnementet for min del. Hylla var full og det får da være måte på hvor kompletist man skal være. Ut 1977 årgangen fikk holde for min del.

Ser at bok nummer 162, første del av 1978 årgangen er levert.

Egentlig imponerende at serien fortsetter, det må være mange der ute som abonnerer på denne serien.
Hvordan er det med dere andre? henger dere fortsatt med, eller har dere gitt opp for lenge siden, slik jeg også kanskje burde gjort.

Comments

• Jeg stoppet en gang i 1968-årgangen, da innhold i forhold til pris begynte å bli tvilsom. Men jeg er enig i at det er imponerende at serien fremdeles fortsetter. Tydeligvis selger bøkene fremdeles såpass godt at forlaget tjener penger.
  • Ser at min opprinnelige DD&Co-samling går fram til 1978. Det er kanskje noe der. (Men pocketsamlinga er komplett fram til 1986. Viva Italia!)
  • edited December 2019
    Jeg har aldri abonnert, men har vel skaffet ca 100 av disse ved hjelp av gavekortkoder, salg, brukthandler og loppemarkeder.
    Leser alt, men ville aldri vurdert å betale over 300 kr for en faksimileutgivelse.
    Sånne serier, hvor det eneste redaksjonelle arbeidet består å få noen andre til å skrive et forord i hver bok, trenger neppe de helt store opplagene for å gå i pluss.
    Om du ikke leser dem, og har kommet til 161, så syns jeg vel du har gjort ditt for å holde liv i serien ^:)^
  • Jeg fortsetter ut 1978. Har alle bladene forn1979-1983, så mulig jeg tar et opphold der. Vi får se....
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?