Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Egmont loddet nettopp ut to komplette eksemplarer av CBSV og DRSV

Sakset fra Egmont Series Facebook-side, for 7 timer siden:
De heldige vinnerne av gratisbok-kampanjen er trukket, og et komplett Carl Barks Samlede Verk er på vei til Strømmen, Don Rosa Samlede Verk går til en som bor på Vøyenenga, mens en av våre nyhetsbrevmottakere fra Tolga stikker av med en Viggo samleboks.

De heldige vinnerne er kontaktet. Takk til alle som tegnet seg på nyhetsbrevlista.

Og det er selvsagt fortsatt mulig å melde seg på denne, bare trykk på lenken under her:

https://egmontno-prod.agillic.eu/…/pub…/exo/nyhetsbrev_serie
Jeg så dette annonsert i det siste nummeret av Rutetid i desember, men glemte dessverre å nevne det da. Så vidt jeg husker var greia at alle som meldte seg på serie.no sitt nyhetsbrev innen nyttår ble med i trekningen om blant annet et eksemplar av Carl Barks Samlede Verk eller Don Rosa Samlede Verk. Dette får en jo til å lure på hvor mange eksemplarer av CBSV og DRSV Egmont har på lager pr. i dag.

Comments

• Dette får en jo til å lure på hvor mange eksemplarer av CBSV og DRSV Egmont har på lager pr. i dag.
    CBSV skulle nå ha blitt utsolgt iallefall. Jeg endte opp med å bli stående på en venteliste de hadde - men hørte aldri noe mer. Men så fikk jeg kjøpt hele settet brukt til 8000kr noen år senere, så sparte jo endel på det.

Ellers ligger det hele 8 sett til salgs på FINN akkurat nå, så det er ikke så vanskelig å få tak i lengre. Og de som kjøpte settet som investering tror jeg gjorde en dårlig handel.
  • Meldte meg på nyhetsbrevet i håp om å kanskje vinne CBSV. Jaja :)
  • Hvis Don Rosa settet var usignert så er det kanskje verdt noe :D
  • Og der var Carl Barks samlede verk settet som ble delt ut i premie av Egmont lagt ut på Finn.no : https://finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=141239184

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?