Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Mikke Mus og vennene hans

124»

Comments

• Jeg kontaktet i dag Kundeservice Egmont angående når bok 3 skal sendes ut. De var rask å svare, men jeg ble overrasket over at utsendelse først starter uke 20. Det ble videre opplyst at det kommer fem bøker i 2019. Med mindre serien utvides, blir den altså ferdig allerede i år.
  • edited April 2019
    .
  • Jeg fant i dag mer opplysninger om bok 3: http://www.minetegneserier.no/pls/htmldb/f?p=100:6:0:VIEW::6:P6_UTGIVELSER_ID,P6_CS:128809,E30AAF9C9C64F516 . Den har utgivelsesdato 21. mai. Tittel på boken er Elefanten Bobo. Neste utgivelse ser ut til å bli i august.
  • Noen andre som synes det blir litt corny når de oversetter utpregede engelske uttrykk direkte? Fant nettopp dette utsnittet fra Volum 3 av Mikke-bøkene på Facebook. Det som garantert var "Hot dog!" i originalen har på norsk blitt "Heite hund!"...

image
  • "Mikke Mus og elefanten Bobo" er tilgjengelig i bokhandlene. Håper dere abonnenter har mottatt dette tredje volumet for lenge siden.
  • Jeg mottok boken i slutten av mai. Har lest i den i rykk og napp, men mener å huske at jeg er over halvveis. Er fornøyd foreløpig.
  • Ser på Serienett at bok 5, "Mikke Mus lurer Spøkelseskladden", dekker perioden 1937-1940. Da blir det ikke totalt sett mye plass til de senere historiene skrevet av Bill Walsh. Men det er kanskje forståelig.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?