Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Noen som var her?

2»

Comments

• edited November 2018
    Tja, synes ikke at 700 euro for en helfigur i farger er noe å si på. Stefan Brenner skal nok ha en liten andel også.

Om DR hadde gått inn for det kunne han nok ha tjent en hel del mer på commissions.
  • Han kunne ha tjent seg rik i Europa ja, ingen tvil. Neida, det fins vel de som tar mer enn 700 euro. Kult å vite at man har muligheten i hvertfall.
  • Jeg synes at 700 € for en plakat er grisedyrt.
    7000 NOK for 25 centimeter med tusj i to bøker er sylfrekt.

Hva er det med dette Don Rosa folket?
  • Tror ikke det såkalte Don Rosa-folket kan skryte av å være så unike. Alle typer fans er villige til å bruke mange penger på noe de syns er stas. Sånn er fandom. Det handler om følelser, ikke snusfornuft.
  • Opphørs salg, eller ingen idioter som vil betale 7000,-

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=133580782
  • Ja det er tragisk å se hva folk tror de kan få. Husker en original Don Rosa tegning som lå ute på ebay i en årrekke. Selger skulle ha 80 000. Etter flere år uten salg la han den ut som auksjon med startbud på 1 dollar. Den gikk til slutt for rundt 15 000 kr.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?