Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Legend of the Three Caballeros

Er det fortsatt noe liv her på forumet?

Ny Disney animasjonsserie debuterte med «the Three Caballeros» i hovedrollene debuterte i dag. 13x22 minutters episoder. Dessverre ikke tilgjengelig i Norge ennå.

https://www.cartoonbrew.com/internet-television/disney-made-a-three-caballeros-tv-series-but-most-people-cant-see-it-161096.html

Comments

• Det er så vidt liv her, men tilstandene kunne vært bedre! :D

Jeg tror ikke denne serien debuterte "i dag". Det vi vet er at den nylig dukket opp (helt uten noen forhåndsannonsering) på DisneyLife-streametjenesten i Filippinene. Og Filippinene er tydeligvis ENESTE sted i verden hvor den er tilgjengelig foreløpig! Dette til tross for at serien ble produsert før den nye DuckTales kom i gang. Grunnen til at infoen dukker opp på Cartoon Brew akkurat nå, er at en person på Tumblr plutselig begynte å dokumentere eksistensen til serien: http://holisticvolunteer.tumblr.com/tagged/The-Three-Caballeros Før det var det "ingen" på internett som visste at den var utgitt. Jeg anbefaler å klikke på Tumblr-linken hvis dere vil se massevis av screenshots i høyere oppløsning enn bildene på Cartoon Brew. :) Noen eksempler:

image

image

image

image

image

image

En ting må man si; de har VIRKELIG jobbet med å fange inn den klassiske designstilen til filmen fra 40-tallet. Dette ser vakkert ut. :) Og introsekvensen er faktisk ganske flott animert også. Her er den i bedre kvalitet enn på Cartoon Brew (og med et par sekunder av klipp før og etter): https://www.resetera.com/threads/okay-why-the-hell-isnt-disney-pimping-out-the-legend-of-the-three-caballeros-out-of-nowhere.51139/

• Litt off-topic, men lurte på hvor de to andre var da jeg så denne kampen i fotball-vm...
  • Ja, innser at «i går» var litt unøyaktig. Når det gjelder USA er det jo mulig at de vurderer å vente med release til streamingtjenesten deres kommer i 2019? Er uansett utrolig spent på hvordan serien er, Den ser jo hvertfall bra ut estetisk sett.
  • Vil det noengang komme på DVD, skal tro?
  • edited June 26
    "Når det gjelder USA er det jo mulig at de vurderer å vente med release til streamingtjenesten deres kommer i 2019?"

Ja, det er mulig. Men så mange på internett hopper på denne teorien akkurat nå at det nærmest er blitt akseptert som fakta i en del kommentartråder. Har allerede kommet over noen uttalelser i stil med "I heard it's coming to the U.S. in 2019, can't wait!". For øyeblikket er INGENTING blitt annonsert om hvor og når den kommer i USA eller resten av verden. Så her må vi nok vente litt på offisiell informasjon. ;)
  • Håper forresten at serien har innslag av live-action, slik som den originale filmen:

image
  • Flott å se at den tradisjonelle tegnestilen fortsatt lever. Personlig er jeg absolutt ikke noe fan av den nye Mikke-serien og nye Ducktales.
  • Ja, jeg synes også at det er herlig å se den klassiske designstilen tilbake (selv om jeg ikke har et stort problem med de nye stilene i tingene du nevner). Men animasjonen har et preg av flash som er tweenet så godt som mulig for å fange følelsen av klassisk tegnefilm. Introsekvensen viser det til en viss grad. Det hadde vært helt fantastisk hvis animasjonen var tegnet fullstendig for hånd, frame by frame... men på den annen side, da hadde denne stilen neppe vært mulig å gjennomføre for TV.
  • Angående animasjonsteknikken, er det en liten diskusjon i Cartoon Brews kommentarfelt. En av kommentarene skriver at serien ble animert i programmet Harmony (som jeg antar vil si Toon Boom Harmony):
    DisgruntledDan:
    It was painstakingly made in Harmony, not Flash. A lot of classical, and re-use animation for cycles.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?