Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Abonnere på amerikanske Disneyhefter

Hei

Noen her som vet om gode tjenester for å abonnere på amerikanske Disneyhefter? Jeg bruker Forbidden Planet fra Storbritannia, men er overhodet ikke fornøyd. Siden jeg startet abonnementet 5. november 2017 har jeg fått to blader. Uncle Scrooge #34 og Walt Disney Comics and Stories #741. Jeg abonnerer også på Donald Duck men har ikke fått noe av det. Ikke finner jeg informasjon om at det er sendt heller. Lurer derfor på om noen vet om gode alternativer.

Comments

• edited May 1
    Diamond Comic Distributor sluttet å distribuere IDW's Disney tegenserier til europa i oktober i fjor, så dette er strengt tatt ikke den britiske forhandleren sin feil. Selv har jeg abonnement på alle seriene hos Outland i Trondheim (men bruker å sende de ei liste med bestillingskoder for sikkerhets skyld en gang i måneden). Siden oktober i fjor har de forsøkt å bestille alle Disney-blader fra IDW for meg, men det eneste som faktisk har kommet er et av "Donald and Mickey" bladene.

Disney-bladene fra Joe Books kommer fortsatt, de har det ikke vært noe problem med.

Spurte David som er archival edtior for bladene om dette, og han sa at redaksjonen hos IDW heller ikke var sikker på årsaken til at bladene ikke ble distribuert hit lengre.

Så fram til dette blir fikset (hvis det blir det) er beste alternativ å bestille fra en amerikansk nettbutikk. Men portoen blir som regel ganske høy, så man må samle opp en liten "bunke" før man bestiller opp. Selv har jeg brukt mycomicshop.com i det siste. De har en abonnementsløsning også - men ikke testet ut den siden jeg mistenker at portoen blir ganske høy for småleveranser da.

Ellers stoppet serien Donald Duck opp i for sommer med nr.21/388 som siste nummer. Så der kommer det ikke til å komme noen flere i nærmeste framtid.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?