Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

T-skjorte med Barks-motiv

edited April 16 in Donaldisme
En viss svensk klesgigant selger for tida T-skjorter med Barks-motiv. Barks er ikke nevnt med et ord, da, men streken er umiskjennelig. Noen som husker hvilken historie motivet er hentet fra?

PS: Jeg har ingen tilknytning til den svenske klesgiganten, men opplever at Barks-T-skjorter er såpass sjelden vare at dette var verdt å dele.

Comments

• Kan det være den hvor Ole, Dole og Doffen skryter over Donald's stemme, og hvor Donald etterhvert får dilla på mer og mer ekstreme instrumenter?
  • Kan det være den hvor Ole, Dole og Doffen skryter over Donald's stemme, og hvor Donald etterhvert får dilla på mer og mer ekstreme instrumenter?
    Ja, sjekket og det er fra side 5 i "Mektig musikk"
  • Takk! Imponerende god husk!

Rart at et motiv fra en perifer tisider har funnet veien til klestrykkpressen. Kanskje vi kan vente oss flere Barks-motiver etter hvert?
  • Rart at det ikke ser ut til å være noe "© Disney" under motivene. Men når det er H&M som selger dette, går jeg ut fra at alt er sin skjønneste orden.
  • Ser at det er sydd en lapp med "Disney" på inni trøya, så det er nok sånn de har ordna det.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?