Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Easter eggs from Walt's vault

edited April 1 in Donaldisme
Tror ikke Donald var Disneys favorittkarakter..
image

Comments

• Nei det virker ikke sånn. Det er andre kilder også som tyder på at Disney ikke var så begeistret for Donald karakteren. Jeg husker ikke helt hvor jeg leste det. Men det kan virke som han helst ville fjerne Donald ettersom han ble mer populær. Men det ble jo heldigvis ikke noe av.
  • edited April 1
    Hadde det skjedd ville mye vært annerledes, og vi ville for eksempel ikke hatt dette fine forumet her.
    Dolly fant visst heller ikke nåde i Walt Disneys øyne, men jeg er litt usikker på om han alltid var en like troverdig kilde:
    image
  • Er der en dybere årsag til, at disse breve vises på en 1. april?
  • image
    Dyp og dyp, fru Blom
  • … myten om at Walt Disney skal hatt så mye i mot figuren «Donald Duck» er nok bare det – en myte.

… og i tilfelle det skulle være noen som ikke har skjønt det – disse brevene er bare tull, kun dyktig jobbing i Photoshop.

… du finner haugevis av signerte brev av Walt himself ved å søke på «Bilder»-funksjonen til Google via søkebegrepet «signed letter Walt Disney».

… og i den sammenheng kan jeg bare tipse om nettsiden til denne seriøse forhandleren (og fremste eksperten) på signerte brev osv. av Walt Disney;
    http://www.phil-sears.com/

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?