Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Juleheftene 2017

Ifølge minetegneserier.no skulle juleheftene med Disney-tegneserier ha kommet ut i går (13.nov), og det er også lastet opp forsidescann av enkelte av disse. Men jeg har ikke sett noe til disse enda, hverken bokhandlerutgaver eller i dagligvarer/Narvesen. Har de faktisk kommet i salg noen steder i landet?

Comments

• Funnet på Narvesen Fredrikstad i dag
  • Sett det på flere Narvesen i Bergen.
  • Har jeg funnet de også! Vel, med unntak av "God gammel årgang", men det er den som er minst interessant av alle.

De fantest ikke noen steder i Namsos, heller ikke butikken jeg var innom i Steinkjer, men fant de på Narvesen i Stjørdal. (nei, jeg kjørte ikke sørover kun på leting etter de, hehe)

Ser ut som utvalget er likt som i fjor. Tenkte hypen rundt "Frost" hadde begynt å dabbe av nå, men hvis dette bladet holder ut enda et år så kommer det jo ny film i 2019. Selv synes jeg det hadde vært morsomt med et julehefte med DuckTales istedet.
  • Jeg har tidligere ofte kjøpt pakker med julehefter fra Egmonts nettbutikk. Foreløpig er bare nye Asterix albumet og Julerosa tilgjengelig der. Vurderte i går stille spørsmål på Egmonts Facebook-side, men så ut som den er sperret for innlegg fra andre enn eier av siden. Ikke så veldig oppdatert - anmeldelse av Mikke Mus albumene er øverste nyhetssak!
  • edited November 15
    Egmont-redaktør Kjetil Johnsen snakket nettopp om juleheftene på Serienetts Facebook-gruppe. Offisiell utsalgsdato er mandag 20. november; men, som Kjetil sier:
    Det har kommet en del reaksjoner her om at juleheftene er for tidlig utstilt mange steder. Vi får opplyst fra bc at det ikke lenger er sperrefrist på heftene, som det heter. Det er utfordrende å få et par millioner ekstra blader ut i handelen, og dette har visstnok vært en nødvendig del av løsningen. Offisiell salgsdato blir dermed «veiledende», for å si det slik. Alle gjør så godt de kan, og det blir jul i år også :D

Og spesifikt Narvesen er jo kjent for å sette ut blader tidlig. Her i Stavanger hadde sjokkselgerstativene kommet på plass da jeg var innom i dag. De var tomme for øyeblikket, men jeg satser på å finne dem fulle av julehefter i morgen. :)
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?