Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Raptus 2017

"- Når Don Rosa kommer til Raptus 2017 er det både for å møte fans, men også for å prate om tegneserier. For de som vil høre om Andeby så vil foredraget bli lørdag formiddag i Salem konferansesenter.

OBS! Når det gjelder signeringer så kommer det mer informasjon om dette nærmere festivalen, men vi kan love at det blir en god mulighet til å skaffe seg en signatur og for noen heldige kanskje en liten tegning."

http://raptus6.wixsite.com/raptus

Comments

• Jeg regner med de fleste interesserte har orientert seg her, men programmet er som følger:

Lørdag 11.00 (Salem konferansesenter): Life and times of...Junior Woodchucks.
    Lørdag 12.15: Signeringskøen åpner.
    Søndag 11.00: (Sydneshaugen/Hødden): Bizarre comic book covers of the 40's and 50's.
    Søndag 12.15: Signeringskøen åpner.
  • Ellers kommer Keramidas, og har foredrag om Donald og Mikke lørdag kl. 14.00 (Sydneshaugen).
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?