Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Carl Barks Komplett, rasende billig

For de som ikke har sett det 1247,50 for alle seks bøkene

https://serie.no/produkt/carl-barks-komplett

Det ironiske er at hvis du velger å styre unna det komplett idiotiske og utdaterte indekset og kun kjøpe fem bøker så betaler du over 1000 kroner EKSTRA for å slippe å motta indekset. Har endelig forlaget forstått hvor idiotisk det indekset var ?

Comments

• Tusen takk for tipset! Tror jeg skal bruke anledningen til å kjøpe boka med malerier og tegninger, om ikke annet.
  • edited July 16
    Bare å slå til. Kjøpte mitt sett for 7-800 kroner rett før jul. Litt overrasket over at ikke resten av beholdningen gikk for den prisen.
  • Tipper de hadde fått solgt ut bøkene raksere om de hadde tilbudt å sende de utenlands. Kjøpete Calgary-Eye Opener og Tegnefilmene til en i USA i fjor, begge inneholder ting som ikke er lett tilgjengelig andre steder. Han hadde fått tak i den tyske versjonen av maleri-boka og den svenske Bruno Bjørn. Men da han tok kontakt med kundeservice hos norsk Egmont var de ikke villig til å sende bøker ut av landet. Heldigvis fikk jeg gratis frakt så det ble ikke dyrere å være mellomledd, bare upraktisk.
  • Overskriften på denne tråden burde vel vært "Carl Barks Ekstra Komplett"? ;) Trodde du mente de 30 Disney-bindene jeg.

Men enig i at det er fantastisk billig.
  • Fantastisk beskrivelse på nettsiden, forresten: "disse bøkene har alt for den som elsker Carl Barks". Ja, bortsett fra det vi elsker mest med Carl Barks – Disney-seriene hans.
  • Da er maleriboka bestilt, men vær obs på hvor i bestillingsskjemaet dere skriver inn bokstaven for oppgangen dere bor. Jeg skrev min inn i feltet for gatenummer, i mangel av andre felt, men den kom merkelig nok ikke med i ordrebekreftelsen. Og Egmont er blitt en så effektiv maskin at adressen ikke kan endres manuelt av kundeservicepilotene ...

Ja ja, hvis noen i de nærliggende oppgangene heter det samme som meg, får de seg en hyggelig overraskelse!
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?