Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

DD nr. 25

edited June 2004 in Donaldisme

Jeg ble noe skuffet etter å ha lest DD denne uka, og det var ikke pga. historiene, med Murry og greier. En smule for klisteret på forsiden, men verre var trykket. På rundt 1/3 av alle sidene var det "dobbelt trykk", dvs at fargene hadde en slags blå skygge rundt en halv cm over den ekte tegninga, og også noe fargeklin mellom rutene. (Vet ikke helt å forklare dette, men noe må ha gått galt i trykken.) Spørsmålet er, var jeg ytterst uheldig, eller er alle bladene på samme måten? Hvis ikke, må jeg jo kjøpe et til...minst...

Comments

• edited November -1

Lars Martin skreiv:

Hvis ikke, må jeg jo kjøpe et til...minst...

Kjekt for oss forbrukere at bladet er hermetisert inne i plast da, eller var det kanskje ikke det denne uka

• edited November -1

Nei, det var ikke i plast denne gangen, men med en fotball og to "støvler" av betydelig størrelse påklistret bladet, slik at ethvert eksemplar hadde bøyer og bretter i alle retninger. Det er faktisk en fordel med plast, for en venter jo at innholdet er i orden.

• edited November -1

Jeg synes dette nummeret minte meg litt om 90-tallet, da det ikke var plast rundt bladet og ekstratingen var limt inni bladet. Men nå var det heldigvis ikke sånn hard lim som drar med seg halve sida når man forsøker å få løs ekstradingsen.
    Trykken er ikke akkurat noe å skryte av, nei. Små blekkflekker overalt i bladet hever ikke kvaliteten på Donald-bladet, om det i det hele tatt har vært hensikten.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?